stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Også blir man aldri utlært!Joa, det er mange gratistips å hente! What to do, what not to do!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Også blir man aldri utlært!Joa, det er mange gratistips å hente! What to do, what not to do!
HeheSå koselig! Her skal jeg utstyre mannen med en bolle med snop og stikke ut med jentungen. Tror hun skal være prinsesse....eller alv...eller prinsessealv..eller....ja... du skjønner tegninga.![]()
Du mint mæ på nåkka....vi må kjøp knask t imårraGuttene mine gleder seg stort (minstemann går også være med)
Sent from my iPhone using BV Forum
Han kan da melde seg inn her han også? Ingenting som sier det ikke er for mannfolkHahaha... Nei, det går ikke. Da sier han: "Det burde være et sted jeg kan melde inn at du er SÅ mye på det derre babyworld greiene."
Og ja, han kaller det konsekvent "babyworld-greiene".
Sent from my iPad using BV Forum
Det stemmeOgså blir man aldri utlært!
Jeg lurte på å kle ut bikkja!Så koselig! Her skal jeg utstyre mannen med en bolle med snop og stikke ut med jentungen. Tror hun skal være prinsesse....eller alv...eller prinsessealv..eller....ja... du skjønner tegninga.![]()
Gubben min vil meld sæ inn...så hainn får kontakt me mæHan kan da melde seg inn her han også? Ingenting som sier det ikke er for mannfolk![]()
Jeg har ei superprinsesse... det å kle seg skummelt ble møtt med "eh...HÆ? Nei mamma, nå tuller du! Jeg SKAL ha kjole! Den skal være FIN!"HeheIkke så mye prinsesser og alver her i gården!
Sent from my iPhone using BV Forum
FantastiskJeg lurte på å kle ut bikkja!
![]()
Han kan da melde seg inn her han også? Ingenting som sier det ikke er for mannfolk![]()
Jeg lurte på å kle ut bikkja!
![]()
Jeg lurte på å kle ut bikkja!
![]()
Har ei superprinsesse her å gittJeg har ei superprinsesse... det å kle seg skummelt ble møtt med "eh...HÆ? Nei mamma, nå tuller du! Jeg SKAL ha kjole! Den skal være FIN!"
Nei da så, da kan han ha det så godtSå det tror du...? Haha.. Nei, han kommer nok absolutt aldri til å melde seg inn her altså.
Sent from my iPad using BV Forum
Det er helt sant!!Også blir man aldri utlært!
Hadde vært kjekt med en liten prinsesse... drømme...Jeg har ei superprinsesse... det å kle seg skummelt ble møtt med "eh...HÆ? Nei mamma, nå tuller du! Jeg SKAL ha kjole! Den skal være FIN!"
Du veit hvor senga erTrøtt![]()
Nei da så, da kan han ha det så godt![]()