**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg er på app'en. Mannen måtte ha PC'en. Og nå sliter jeg med at app'en er treg. Æsj. Skulle jo skravle masse med dere.

Sent from my iPad using BV Forum

Skal se hva jeg får til?
Beste jeg kan love :p Jentungen skal på sin første runde med knask osv, lovte være med. Men før og/elelr eetter kan jo gå :)
Vi er mest aktive etter at folka her har lagt ungene sine, jeg er mest aktiv etter jeg har plassert gubben foran playstationmaskina..!

Jeg er på app'en. Mannen måtte ha PC'en. Og nå sliter jeg med at app'en er treg. Æsj. Skulle jo skravle masse med dere.

Ikke helt riktig fordelig av elektronikken i hus, eller hva? :p tsktsk, trodde du var smartere enn så!
"Se der mannen min, der er tven!"

Det slo meg akkurat at jeg har null erfaring med barn. Altså, jeg har jo ikke barn! Og JEG skal liksom sitte på foreldresamtaler og forklare DEM hvordan ting skal gjøres!

irony-ironic.jpg

Ikke helt riktig fordelig av elektronikken i hus, eller hva? :p tsktsk, trodde du var smartere enn så!
"Se der mannen min, der er tven!"

Ja, problemet var at han var på TV'en, men oppdaget at Lillyhammer hadde begynt. Så da sa han: "Koble PC'en til TV'en og sett på Lillyhammer på NRK.no."
Æsj. Så det var egentlig TV'en som stjal PC'en.

Som dere skravler! Her har det gått i legging og klargjøring til Halloween i morgen. Eldstemann skal ha noen kompiser på besøk :-) Kosekveld med film og digg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, problemet var at han var på TV'en, men oppdaget at Lillyhammer hadde begynt. Så da sa han: "Koble PC'en til TV'en og sett på Lillyhammer på NRK.no."

Fail.

:eek::eek::eek:
Sånt går jo ikke an! Si han kan se på det senere? :p ;)

Det slo meg akkurat at jeg har null erfaring med barn. Altså, jeg har jo ikke barn! Og JEG skal liksom sitte på foreldresamtaler og forklare DEM hvordan ting skal gjøres!

irony-ironic.jpg
Man lærer mye av andres barn også ;)

Som dere skravler! Her har det gått i legging og klargjøring til Halloween i morgen. Eldstemann skal ha noen kompiser på besøk :) Kosekveld med film og digg :)

Høres ut som en koselig kveill :)

Nei herregud, jeg har ikke fått hengt opp tøyer ELLER gått med bikkja enda!! :O Dere spolerer alle planene mine!! :P

Som dere skravler! Her har det gått i legging og klargjøring til Halloween i morgen. Eldstemann skal ha noen kompiser på besøk :) Kosekveld med film og digg :)

Så koselig! Her skal jeg utstyre mannen med en bolle med snop og stikke ut med jentungen. Tror hun skal være prinsesse....eller alv...eller prinsessealv..eller....ja... du skjønner tegninga. :p

:eek::eek::eek:
Sånt går jo ikke an! Si han kan se på det senere? :p ;)

Hahaha... Nei, det går ikke. Da sier han: "Det burde være et sted jeg kan melde inn at du er SÅ mye på det derre babyworld greiene."

Og ja, han kaller det konsekvent "babyworld-greiene".

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp