Jeg er på app'en. Mannen måtte ha PC'en. Og nå sliter jeg med at app'en er treg. Æsj. Skulle jo skravle masse med dere.
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er mest aktive etter at folka her har lagt ungene sine, jeg er mest aktiv etter jeg har plassert gubben foran playstationmaskina..!Skal se hva jeg får til?
Beste jeg kan loveJentungen skal på sin første runde med knask osv, lovte være med. Men før og/elelr eetter kan jo gå
![]()
*hoste* Lunsjtid! *kremte*Jeg er nok ikke her før etter ungenes leggetid i morgen. Opptatt før det.
Ikke helt riktig fordelig av elektronikken i hus, eller hva?Jeg er på app'en. Mannen måtte ha PC'en. Og nå sliter jeg med at app'en er treg. Æsj. Skulle jo skravle masse med dere.
Går for det samme, gjør det ikke??Vi er mest aktive etter at folka her har lagt ungene sine, jeg er mest aktiv etter jeg har plassert gubben foran playstationmaskina..!

Ikke helt riktig fordelig av elektronikken i hus, eller hva?tsktsk, trodde du var smartere enn så!
"Se der mannen min, der er tven!"
Klart det!Går for det samme, gjør det ikke??![]()
Fail.Ja, problemet var at han var på TV'en, men oppdaget at Lillyhammer hadde begynt. Så da sa han: "Koble PC'en til TV'en og sett på Lillyhammer på NRK.no."
Æsj. Så det var egentlig TV'en som stjal PC'en.
Ja, problemet var at han var på TV'en, men oppdaget at Lillyhammer hadde begynt. Så da sa han: "Koble PC'en til TV'en og sett på Lillyhammer på NRK.no."
Æsj. Så det var egentlig TV'en som stjal PC'en.
Man lærer mye av andres barn ogsåDet slo meg akkurat at jeg har null erfaring med barn. Altså, jeg har jo ikke barn! Og JEG skal liksom sitte på foreldresamtaler og forklare DEM hvordan ting skal gjøres!
![]()
Høres ut som en koselig kveillSom dere skravler! Her har det gått i legging og klargjøring til Halloween i morgen. Eldstemann skal ha noen kompiser på besøkKosekveld med film og digg
Sent from my iPhone using BV Forum
også så veldig FAIL også!!Fail.
Så koselig! Her skal jeg utstyre mannen med en bolle med snop og stikke ut med jentungen. Tror hun skal være prinsesse....eller alv...eller prinsessealv..eller....ja... du skjønner tegninga.Som dere skravler! Her har det gått i legging og klargjøring til Halloween i morgen. Eldstemann skal ha noen kompiser på besøkKosekveld med film og digg
Sent from my iPhone using BV Forum
Joa, det er mange gratistips å hente! What to do, what not to do!Man lærer mye av andres barn også![]()
Guttene mine gleder seg stort (minstemann får også være med)Høres ut som en koselig kveill![]()
Everything goes according to plan! Meeeeehehehehe!Nei herregud, jeg har ikke fått hengt opp tøyer ELLER gått med bikkja enda!! :O Dere spolerer alle planene mine!!![]()
Sånt går jo ikke an! Si han kan se på det senere?![]()
![]()