**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har ikke kommet inn igjen i tempevanen, men tok en el- test ista da, og den var enten positiv eller så godt som positiv. Mannen kommer hjem i morgen og vi humpa igår og skal humpe i morgen. Så vi blir dekt opp. Skal ikke ha el før til helga egentlig.
Whoop,whoop, kanskje du må fløtt snart du å :)

Jeg har ikke kommet inn igjen i tempevanen, men tok en el- test ista da, og den var enten positiv eller så godt som positiv. Mannen kommer hjem i morgen og vi humpa igår og skal humpe i morgen. Så vi blir dekt opp. Skal ikke ha el før til helga egentlig.

Oj, Kanskje EL kommer snikende litt før. Veldig vanskelig å si noe utifra grafen din nå hvert fall. Kanskje den blir mer stabil etter EL.

Oj, Kanskje EL kommer snikende litt før. Veldig vanskelig å si noe utifra grafen din nå hvert fall. Kanskje den blir mer stabil etter EL.
Grafen min kan ta seg bolle. En skikkelig tørr en.

Grafen min kan ta seg bolle. En skikkelig tørr en.

Vi satser på at den blir fin og tolkbar etter EL. Og at vi da ser at den går opp - opp - opp! (Om så den skal få lov å ta en tur ned for en festedipp da).

Du vet meg, klarer ikke helt stikke av herfra helt.. Som Lykkeliten_86 ville sagt, jeg er innom og henter...et skjerf elns :p

Var det skjerf i dag ja? Ja, det skjønner jeg, minusgrader her nå. :p

Var det skjerf i dag ja? Ja, det skjønner jeg, minusgrader her nå. :p
JA altså, jeg synes det var kaldt ute da jeg var på vei hjem fra babykveld på Barnas Hus, at jeg syntes det var på tide å få med seg et skjerf!

JA altså, jeg synes det var kaldt ute da jeg var på vei hjem fra babykveld på Barnas Hus, at jeg syntes det var på tide å få med seg et skjerf!

Fikk du kjøpt noe fint på Barnas Hus da? Var det noe tilbud?

Fikk du kjøpt noe fint på Barnas Hus da? Var det noe tilbud?
Haha, jeg fikk egentlig mest bekreftet det jeg allerede visste: vi er godt og vel klare til lille febbisbebbisen. Så nei :p
Og det var så lang kø og så mange folk at jeg fikk helt klaus. De tingene som var på salg, hadde vi jo fra før, eller ikek behov for på leeeeeeeeenge. Og da gidder man ikke kjøpe noe bare for å kjøpe noe.. Oooooog så gadd jeg ikke stå i kø med "tusenvis" for å kjøpe 5 bodyer for 100 kr :p

Så jeg gikk på Kappahl og shoppa 3 for 2 og 25% på valgfritt plagg istedenfor. :D

Du vet meg, klarer ikke helt stikke av herfra helt.. Som Lykkeliten_86 ville sagt, jeg er innom og henter...et skjerf elns :p
Liker at du stikker innom! :D Og liker at du er over halvveis! Gratulerer!

Haha, jeg fikk egentlig mest bekreftet det jeg allerede visste: vi er godt og vel klare til lille febbisbebbisen. Så nei :p
Og det var så lang kø og så mange folk at jeg fikk helt klaus. De tingene som var på salg, hadde vi jo fra før, eller ikek behov for på leeeeeeeeenge. Og da gidder man ikke kjøpe noe bare for å kjøpe noe.. Oooooog så gadd jeg ikke stå i kø med "tusenvis" for å kjøpe 5 bodyer for 100 kr :p

Så jeg gikk på Kappahl og shoppa 3 for 2 og 25% på valgfritt plagg istedenfor. :D

Haha.. Ja, like greit med Kappahl da ja. Hørtes slitsomt ut. Hvis det blir mye folk og kø så begynner jeg å svette. Jeg haaater f.eks. juleshopping. Må ha på nok klær til å kunne gå ute, men svetter med en gang jeg kommer inn og ser at det er kø og så føler jeg at klør på beina og stikker i huden og at jeg bare må UT UT UT. Så ender jeg opp med å ikke ha kjøpt noe. Arg.

Liker at du stikker innom! :D Og liker at du er over halvveis! Gratulerer!
Takk!
Ja, vettu, jeg glemmer at jeg er gravid jeg! Er så vant til å være i hormonrus og hormondøs at det liksom... at det blir noe baby ut av dette her har jeg ikke helt kommet over enda. Daglig oppdager jeg at "Wæh! Det er jo en baby i magen min1!!"

Åja, nei, jeg har da de som vender rundt året også. Men de ignorere jeg og later som jeg ikke vedkjenner meg når jeg snakker om det å snu barneseter sånn ellers. Jeg vet at de vet at de ikke burde, så da får jeg ikke gjort så mye mer. Jeg mente mer det at jeg ikke kjenner så mange som lar de være bakovervendt etter 4 år. Da snur de fleste av langtidsbakovervenderne jeg kjenner (eller alle tror jeg kanskje egentlig, når jeg tenker meg om).

Men jeg kjøpte nytt sete til eldste etter at han var fylt fire. Som er rent bakovervendt og ikke kan snus. han sitter godt der.

Han var på tur til "skoletreff" (de som skal begynne første klasse sammen til høsten fra forskjellige bhg samles 4 ganger i løpet av siste året i bhg) for litt siden, han og en til i hans bhg. Den andre satt på pute...

Haha.. Ja, like greit med Kappahl da ja. Hørtes slitsomt ut. Hvis det blir mye folk og kø så begynner jeg å svette. Jeg haaater f.eks. juleshopping. Må ha på nok klær til å kunne gå ute, men svetter med en gang jeg kommer inn og ser at det er kø og så føler jeg at klør på beina og stikker i huden og at jeg bare må UT UT UT. Så ender jeg opp med å ikke ha kjøpt noe. Arg.
Dette var jo inne på storsenteret, og glassvegger etcetc, men da jeg så folkemengden hold jeg på å snu og flykte ned nærmeste rulletrapp :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp