**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nei, det er jo sant. Kan hende hun fortsatt har alle bakovervendt. Jeg er vant med at de fleste snur ca. ved 4 år. Tror ikke vi snur før vi må.

Da er det en gjennomtenkt omgangskrets du har, jeg er egentlig mer vant til at mange snur dem vesentlig tidligere, sånn rundt året...

Flere og flere rundt oss venter da, heldigvis, men ikke alle nei.

Haha.. Det er disse berømte femlingene. Jeg gleder meg til å gå gravid med Uff Bønne samtidig som du har 5 spirer som rocker magen din. :p
Jo takk, håper Uff Bønne har en to- tre søsken med seg! :P

Jeg glemte å tempe idag, og det virker ikke som om det er så farlig, ettersom grafen er på tur allikevel :p

en dag fra eller til gjør sikkert ikke noe, men ta tempen i morgen da, og de neste ukene :)

Nå har moderator Tone stilt oppfølgingsspørsmål til lukket gruppe tråden min, men jeg føler ikke jeg kan svare, siden jeg ikke er langtidsprøver.

Må lese.

Jeg tipper over i langtidsprøver om jeg ikke blir gravid denne gangen. Egentlig gjør jeg det vel uansett, ikm kommer til å havne etter 10. november, som var første dag i første mens i jakten på nummer tre.

Mannen min på "bissniss" reise (løv norskenglandsk) og da greier jeg ikke legge meg til rimelig tid, selv om jeg allerede er stuptrøtt!

Det skjønner jeg godt, jeg evner heller ikke å legge meg når mannen ikke er hjemme,

Må lese.

Jeg tipper over i langtidsprøver om jeg ikke blir gravid denne gangen. Egentlig gjør jeg det vel uansett, ikm kommer til å havne etter 10. november, som var første dag i første mens i jakten på nummer tre.
Kor læng regnes som langtid...

Da er det en gjennomtenkt omgangskrets du har, jeg er egentlig mer vant til at mange snur dem vesentlig tidligere, sånn rundt året...

Flere og flere rundt oss venter da, heldigvis, men ikke alle nei.

Åja, nei, jeg har da de som vender rundt året også. Men de ignorere jeg og later som jeg ikke vedkjenner meg når jeg snakker om det å snu barneseter sånn ellers. Jeg vet at de vet at de ikke burde, så da får jeg ikke gjort så mye mer. Jeg mente mer det at jeg ikke kjenner så mange som lar de være bakovervendt etter 4 år. Da snur de fleste av langtidsbakovervenderne jeg kjenner (eller alle tror jeg kanskje egentlig, når jeg tenker meg om).

Må lese.

Ja, du er nok innafor nå, sånn egentlig. Du kan svare du. :) Men kan også vente, ikke noe hastverk.

Kor læng regnes som langtid...

Langtid, som i over et år.

inntil et år er helt vanlig.

"vi som har prøvd lenge"-forumet er for langtidsprøvere, normalt sett altså beregnet som over et år

Burde virkelig ha gjort litt husarbeid ikveill...

en dag fra eller til gjør sikkert ikke noe, men ta tempen i morgen da, og de neste ukene :)
Jeg har ikke kommet inn igjen i tempevanen, men tok en el- test ista da, og den var enten positiv eller så godt som positiv. Mannen kommer hjem i morgen og vi humpa igår og skal humpe i morgen. Så vi blir dekt opp. Skal ikke ha el før til helga egentlig.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp