**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Du skal få lov til å flytte over da. Hihi.. Du må bare vente litt hvert fall, så vi får deg med på innspurten på skravlingen.
Æ ska værra med i innspurten ja, kainn jo itj slutt no!!!! Itj sikkert den digitale vise positiv eller da...ei som sa at den billigtesten æ tok,bruke å vis falsk positiv :rolleyes:

Æ ska værra med i innspurten ja, kainn jo itj slutt no!!!! Itj sikkert den digitale vise positiv eller da...ei som sa at den billigtesten æ tok,bruke å vis falsk positiv :rolleyes:

Åh? Hvilken test har du tatt?

Du kan ta med meg igjen, nå som saken er ryddet opp i. :) Jeg ville ikke være med så lenge den var uavklart, og jeg ville nok heller ikke vært med om ikke det ble ryddet opp i på en måte jeg synes var rettferdig. Nå synes jeg de har gjort det på en grundig og ordentlig måte. Så da kan jeg vel være med igjen?

Selvfølgelig skal du få være med.
Me Fix :smiley-bounce013

Det var en ny oppdatering nå kl 12:40
(Nå med Lykkeliten_86)

Tuppeline 12, 2824 innlegg, på samme plass
Lykkeliten 13, 2788 innlegg
Sara 18, 2593 innlegg, ned 1 plass :(
Foreløpig litt anonym er 42, 744 innlegg, på samme plass
FruJohnsen er 51, 626 innlegg, ned 1 plass :(
123kjør er 63, 514 på samme plass
FruUndercover , Ute av listen :(

100. plass har 225 innlegg
50. plass har 628 innlegg
20. plass har 2566 innlegg
10. plass har 2928 innlegg
1. plass har 8299 innlegg

Æ kjøpt ifra billige tester...ane itj ka den hete...

Strimlene? De er nøyaktige de altså. Da er det sikkert bare en som ikke vet hva kjemisk graviditet er. Jeg trodde jo det var noe galt med testene mine da de viste positivt første gangen jeg opplevde det. For mensen kom jo?!? Men så har jeg lest meg opp og lært at du får ikke positive tester (rosa) uten hcg i urin, og det er veldig veldig vanlig med kjemisk graviditet.

Koselig at du blir me igjæn :)

Ja, nå har jo moderatorene ryddet opp? Da ble vi jo ikke dømt, da er det greit. :) Jeg bare regnet ikke med at det skulle komme før i november, og da hadde jeg ikke giddet å være med på en konkurranse hvor jeg kanskje i ettertid skulle bli dømt. Jeg mente jo, og mener jo fortsatt, at vi ikke bevisst har gjort noe galt. Og det har jo moderatorene vært enige i nå. Så da er jeg glad igjen. Og da må vi skravle!

Det var en ny oppdatering nå kl 12:40
(Nå med Lykkeliten_86)

Tuppeline 12, 2824 innlegg, på samme plass
Lykkeliten 13, 2788 innlegg
Sara 18, 2593 innlegg, ned 1 plass :(
Foreløpig litt anonym er 42, 744 innlegg, på samme plass
FruJohnsen er 51, 626 innlegg, ned 1 plass :(
123kjør er 63, 514 på samme plass
FruUndercover , Ute av listen :(

100. plass har 225 innlegg
50. plass har 628 innlegg
20. plass har 2566 innlegg
10. plass har 2928 innlegg
1. plass har 8299 innlegg

Takk takk! :D

Strimlene? De er nøyaktige de altså. Da er det sikkert bare en som ikke vet hva kjemisk graviditet er. Jeg trodde jo det var noe galt med testene mine da de viste positivt første gangen jeg opplevde det. For mensen kom jo?!? Men så har jeg lest meg opp og lært at du får ikke positive tester (rosa) uten hcg i urin, og det er veldig veldig vanlig med kjemisk graviditet.
Strimlene ja.... Ok, vart litt letta no :) Speinnt på testen imårra da, men regne me d står gravid 1-2 på den...:)

Ja, nå har jo moderatorene ryddet opp? Da ble vi jo ikke dømt, da er det greit. :) Jeg bare regnet ikke med at det skulle komme før i november, og da hadde jeg ikke giddet å være med på en konkurranse hvor jeg kanskje i ettertid skulle bli dømt. Jeg mente jo, og mener jo fortsatt, at vi ikke bevisst har gjort noe galt. Og det har jo moderatorene vært enige i nå. Så da er jeg glad igjen. Og da må vi skravle!
JIppi!!!!No e d bærre å skravle ivei,som vanlig :):):)

Åååååh,speinnt på derre testen imårra.....men 2 billigstrimla tar ikke feil....æ e jo super nervøs jo :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp