**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja, noe sånn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Men det er spennende å drømme litt om det som skal skje i de siste punktene, selv om man ikke har startet med de første riktig enda. :)

Jeg kom meg ikke ut. Fikk en mail, som jeg måtte svare på, og da ble jeg plutselig sittende og jobbe. Og så skulle jeg lukke PC'en, men da måtte jeg bare sjekke BV igjen før jeg gikk. Og sånn går no dagan.

Hihi :-) Sånn kan det gå. Nå virker ting her, så nå må jeg jobbe.

Sent from my iPhone using BV Forum

Lurer nesten på om jentungen min begynner å bli syk :(
Hun som lengre enn forventet i morges, og nå har hun sovet 2,5 timer i formiddagsluren sin, mot normalt 1-1,5 timer

Gler mæ t å kom heim å slapp av. .en laaang dag på jobb :/

Like ikke å bruke mobiltelefonen å skriv på bv asså...bli da så lite alt...

Lurer nesten på om jentungen min begynner å bli syk :(
Hun som lengre enn forventet i morges, og nå har hun sovet 2,5 timer i formiddagsluren sin, mot normalt 1-1,5 timer

Min har også sovet i dag. Gjør normalt ikke det, men har feber.

Her er forresten bilde av testen. Jeg synes nesten den var litt sterk i dag jeg, i forhold til at EL er på lørdag. Kanskje EL kommer litt før denne runden her? Pleier å være veldig svake før de plutselig blir sterkere.

Vis vedlegget 37714

Edit:

Her er bildene av testene i forrige pp:Vis vedlegget 37718

Her var det tester fra CD13 til CD18 (ovenfra og ned), med EL på CD17 (den klart positive testen er på CD16).

Jeg synes dagens test ser mer ut som test nummer to enn nummer en her. Så kanskje EL kommer på fredag da.
D blir speinnanes å sjå når EL kjæm gangen her :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp