Ja, noe sånn
Sent from my iPhone using BV Forum
Men det er spennende å drømme litt om det som skal skje i de siste punktene, selv om man ikke har startet med de første riktig enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, noe sånn
Jeg kom meg ikke ut. Fikk en mail, som jeg måtte svare på, og da ble jeg plutselig sittende og jobbe. Og så skulle jeg lukke PC'en, men da måtte jeg bare sjekke BV igjen før jeg gikk. Og sånn går no dagan.
Midt i blinken å skravle her daBlir jo litt kjedelig med TV og spilling dagen lang...
400 sider jenter, wow!!!
Like ikke å bruke mobiltelefonen å skriv på bv asså...bli da så lite alt...
Foretrekker pc ja. Men mobil til sitt bruk nForetrekker PC'en eller padden selv
Lurer nesten på om jentungen min begynner å bli syk
Hun som lengre enn forventet i morges, og nå har hun sovet 2,5 timer i formiddagsluren sin, mot normalt 1-1,5 timer
D va litt flaut, men fikk skifta å lånt et tena bind fra lageret...kom blodkoagler å...nei,kjedeligOh no.![]()
Jentungen min har å fått feber å søv masse...hele tia nestenMin har også sovet i dag. Gjør normalt ikke det, men har feber.
D blir speinnanes å sjå når EL kjæm gangen herHer er forresten bilde av testen. Jeg synes nesten den var litt sterk i dag jeg, i forhold til at EL er på lørdag. Kanskje EL kommer litt før denne runden her? Pleier å være veldig svake før de plutselig blir sterkere.
Vis vedlegget 37714
Edit:
Her er bildene av testene i forrige pp:Vis vedlegget 37718
Her var det tester fra CD13 til CD18 (ovenfra og ned), med EL på CD17 (den klart positive testen er på CD16).
Jeg synes dagens test ser mer ut som test nummer to enn nummer en her. Så kanskje EL kommer på fredag da.
D e faktisk utrolig mang400 sider jenter, wow!!!
Oh,yes, vi skravle masseDet er det.
Vi SKRAVLER jo tross alt![]()
D blir speinnanes å sjå når EL kjæm gangen her![]()