**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja da, den følelsen når du e på jobb å plutselig kjenne det rinn nedover beina. ...å den kvite buksa blir rød....:(

Jeg kom plutselig til å tenke på at jeg har tre venninner som har født i april i år. Jeg tror ikke de vet at jeg prøver å få barn. Det hadde blitt en utrolig rar samtale om de skjønte at de har anklaget meg for juks dersom de er på april her inne, for de kjenner meg så godt så de vet jo at jeg ikke er sånn. Det ble jeg sittende og tenke på nå. Menneskene bak nicket. På den annen side tror jeg egentlig ingen av dem er veldig aktive her inne.

Nå er jeg glad igjen da. For det var godt å skravle vanlig igjen, selv om det blir utrolig kjedelig og tregt tempo. Vi må kanskje bare opprette en egen PM med oss fra skravletråden? Så vi kan få sagt alt sånn som vi vil og sånn som vi pleier.

Du har noe gode poeng her.
Syns nesten det er fryktelig deilig med masse "ordentlige" innlegg her, ikke bare setninger.
Og som du sier, selv om man prøver å være anonym kan kanskje de som kjenner deg godt nok avsløre deg likevel..

Enten så e mensen på bærtur eller så kanskje en sa....

Du har noe gode poeng her.
Syns nesten det er fryktelig deilig med masse "ordentlige" innlegg her, ikke bare setninger.
Og som du sier, selv om man prøver å være anonym kan kanskje de som kjenner deg godt nok avsløre deg likevel..

Det er godt med lengre innlegg ja, men jeg likte også at vi kunne skravle fritt jeg da. At dersom jeg kom på nytt 2 minutter etter så var det lov. Nå må jeg jo inn og redigere det forrige innlegget om igjen og om igjen, i påvente av noen andre å skravle med. :p

Ja, det kan hende noen ville kjent meg igjen ja. Og det er nok en del som gjetter at vi prøver. Vi giftet oss jo før sommeren, så det er flere som sier: "Hus, bryllup og så ...." Så, de hinter jo absolutt. :) Sikkert ikke like hemmelig som jeg tror nei.

Du er da bare 11 dpo? Når har du IKM?

Edit: Fant det, du har IKM på lørdag. Måtte bare bla meg litt tilbake.

Du skulle jo IKKE ha besøk av tr nå?!?!?!?

Festeblødning.
Håpe, håpe

Ja. Hun har IKM på lørdag. Så kan jo være festeblødning. Men det rant nedover buksa da? Åh, Tuppeline da. Du skulle jo flytte først inn på juli 2014! Er det mye blod eller kan det være en festeblødning? :confused: Jeg ville ikke at du skal ha besøk av tr nå.

Krysser fingrene!!!

Renner... Høres mer ut som at syklusen ikke er helt i rute enda. (den er jo fremprovosert)

Så dumt, du skulle være først på juli av oss!

Eller en festeblødning? Du er vel bare 11 dpo?

Om det ikke er mye blod så krysser vi fingrene for festeblødning, men om det er tr så er det vel kanskje vanlig sånn når du har fremprovosert mensen? Det er vel sannsynlig at du kan ha "tullete sykluser" en stund etter det eller? Sender en klem uansett

Renner... Høres mer ut som at syklusen ikke er helt i rute enda. (den er jo fremprovosert)

Så dumt, du skulle være først på juli av oss!

SARA! Savnet deg. Humøret mitt har jo vært opp og ned i dag. Du vet, den følelsen av at magen vrenges. :p

Jeg har testet.

Jeg laget et forslag til regelpresisering:

Forslag til endring/tilføyelse sånn raskt nå på sparket:
"Spamming: Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, kan ekskluderes fra forumet.

Hyppige innlegg, i forhold til rankering og konkurranser
Spamming innebærer også å skrive flere ulike innlegg på rad i en tråd, dersom det kan virke som dette kun er for å få flere innlegg på brukeren sin. Det er tillatt å skrive flere innlegg på rad dersom man quoter ulike innlegg, eller dersom det har gått en viss tid uten aktivitet i tråden (som f.eks. i Dagbøkene). Dette vil vurderes individuelt i de enkelte tilfellene. Vi anbefaler brukerne å redigere sitt forrige innlegg om de har umiddelbare tilføyelser e.l."

Dagens oppdatering.
Denne gang med tall

Tuppeline 11, 2705 innlegg, ned 3 plasser :(
Lykkeliten 12, 2669 innlegg, ned 1 plass :(
Sara 16, 2477 innlegg, ned 1 plass :(
Foreløpig litt anonym er 44, 660 innlegg, opp 1 plass :)
FruJohnsen er 51, 595 innlegg, ned 5 plass :(
123kjør er 62, 497 innlegg, ned 1 plass :(
FruUndercover er 98, Ute av listen :(

100. plass har 197 innlegg
50. plass har 599 innlegg
20. plass har 2108 innlegg
10. plass har 2723 innlegg
1. plass har 7743 innlegg

Oppdatering etter kl 12
Lykkeliten er tatt ut etter eget ønske

Tuppeline 12, 2709 innlegg, ned 1 plasser :(
Sara 16, 2500 innlegg, på samme plass
Foreløpig litt anonym er 43, 704 innlegg, opp 1 plass :)
FruJohnsen er 51, 608 innlegg, på samme plass
123kjør er 62, 499 innlegg, på samme plass
FruUndercover , Ute av listen :(

100. plass har 202 innlegg
50. plass har 611 innlegg
20. plass har 2287 innlegg
10. plass har 2835 innlegg
1. plass har 7940 innlegg

Da har jeg sendt PM til moderator Janet og fått svar. Jeg skal ikke gjengi hele her, for det ble veldig langt (og handler ikke om reglene, men mer konkret mine eksempler), men her er en del av svaret, og den delen som handler konkret om reglene:

"det er selvsagt mulig å komme på noe etter man har quotet som gjør at man kanskje tar en ny qoute av det samme for å føre på noe. Vi kan ikke lage regler som sier at du må vente xx minutter før du qouter igjen, eller legger inn et innlegg etter seg selv.

Men man vil jo se det ganske raskt i en tråd hvis man sitter å gjør dette uten mål og mening og innholdet bare er pjatt for å få opp antall innlegg. Vi kan ikke måtte endre våre forumregler å si at brukerne ikke skal kunne skravle normalt."

Så diskusjonen da er faktisk - skravlet vi normalt (bare mye raskere og oftere enn tidligere) eller var det bare pjatt? Det blir jo mer og mer ullent hva vi har gjort ulovlig synes jeg. Vi har da alltid lest oss opp på alt vi har gått glipp av og skravlet videre uti fra det, vi er bare litt for få deltakere totalt i tråden vår?

Da er det vel bare å vente på gjennomgangen da, sånn som Anonym sa. Hmm.. Spørs jo om man i det hele tatt er på topp 20 listen uansett den 1. november nå da. Jeg heier på de av dere som vil fortsette å jobbe for det! :) Jeg bare orker ikke selv.

Og nå tror jeg dette blir sluttstreken for dette for meg. For jeg er også enig med Anonym i at vi heller skal skravle videre vanlig, mye hyggeligere. Jeg måtte bare vise hva jeg fikk på pm. Så skal jeg ikke dra det frem mer nå. :)

Oppdatering etter kl 12
Lykkeliten er tatt ut etter eget ønske

Tuppeline 12, 2709 innlegg, ned 1 plasser :(
Sara 16, 2500 innlegg, på samme plass
Foreløpig litt anonym er 43, 704 innlegg, opp 1 plass :)
FruJohnsen er 51, 608 innlegg, på samme plass
123kjør er 62, 499 innlegg, på samme plass
FruUndercover , Ute av listen :(

100. plass har 202 innlegg
50. plass har 611 innlegg
20. plass har 2287 innlegg
10. plass har 2835 innlegg
1. plass har 7940 innlegg

Det er veldig gøy at du har kommet så langt opp nå da! :) Du er jo skikkelig i farta.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp