Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da, den følelsen når du e på jobb å plutselig kjenne det rinn nedover beina. ...å den kvite buksa blir rød....![]()
Jeg kom plutselig til å tenke på at jeg har tre venninner som har født i april i år. Jeg tror ikke de vet at jeg prøver å få barn. Det hadde blitt en utrolig rar samtale om de skjønte at de har anklaget meg for juks dersom de er på april her inne, for de kjenner meg så godt så de vet jo at jeg ikke er sånn. Det ble jeg sittende og tenke på nå. Menneskene bak nicket. På den annen side tror jeg egentlig ingen av dem er veldig aktive her inne.
Nå er jeg glad igjen da. For det var godt å skravle vanlig igjen, selv om det blir utrolig kjedelig og tregt tempo. Vi må kanskje bare opprette en egen PM med oss fra skravletråden? Så vi kan få sagt alt sånn som vi vil og sånn som vi pleier.
Ja da, den følelsen når du e på jobb å plutselig kjenne det rinn nedover beina. ...å den kvite buksa blir rød....![]()
Du har noe gode poeng her.
Syns nesten det er fryktelig deilig med masse "ordentlige" innlegg her, ikke bare setninger.
Og som du sier, selv om man prøver å være anonym kan kanskje de som kjenner deg godt nok avsløre deg likevel..
Enten så e mensen på bærtur eller så kanskje en sa....
Du er da bare 11 dpo? Når har du IKM?
Festeblødning.
Håpe, håpe
Enten så e mensen på bærtur eller så kanskje en sa....
Renner... Høres mer ut som at syklusen ikke er helt i rute enda. (den er jo fremprovosert)
Så dumt, du skulle være først på juli av oss!
Æsj.
Nedetid i morgen kl 05:00-10:00
Hva skal jeg bedrive tiden min med da?
Dagens oppdatering.
Denne gang med tall
Tuppeline 11, 2705 innlegg, ned 3 plasser
Lykkeliten 12, 2669 innlegg, ned 1 plass
Sara 16, 2477 innlegg, ned 1 plass
Foreløpig litt anonym er 44, 660 innlegg, opp 1 plass
FruJohnsen er 51, 595 innlegg, ned 5 plass
123kjør er 62, 497 innlegg, ned 1 plass
FruUndercover er 98, Ute av listen
100. plass har 197 innlegg
50. plass har 599 innlegg
20. plass har 2108 innlegg
10. plass har 2723 innlegg
1. plass har 7743 innlegg
Oppdatering etter kl 12
Lykkeliten er tatt ut etter eget ønske
Tuppeline 12, 2709 innlegg, ned 1 plasser
Sara 16, 2500 innlegg, på samme plass
Foreløpig litt anonym er 43, 704 innlegg, opp 1 plass
FruJohnsen er 51, 608 innlegg, på samme plass
123kjør er 62, 499 innlegg, på samme plass
FruUndercover , Ute av listen
100. plass har 202 innlegg
50. plass har 611 innlegg
20. plass har 2287 innlegg
10. plass har 2835 innlegg
1. plass har 7940 innlegg
Hmm.. Sove litt ekstra?![]()
Det er veldig gøy at du har kommet så langt opp nå da!Du er jo skikkelig i farta.