**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ok, da tar jeg deg ut av liste oppdateringen neste gang...

Takk. :)

Jeg har brukt mange flere timer her inne i oktober enn jeg strengt talt burde. Fordi jeg synes det har vært en morsom utfordring, men nå angrer jeg på at jeg ikke har strikket ferdig flere av julegavene eller ordnet mer i huset. :( Fordelen er jo at vi har blitt godt kjent da. Jeg har jo kost meg masse med skravlingen. Men jeg var her en god del ekstra pga. konkurransen, og Saras utfordring. Så det føles bare vondt akkurat nå. Litt sånn surrealistisk.

Jeg vil gjerne tilbake til hyggelige skravledager, sånn som for 2-3 dager siden og før det. :)

Hva er planene dine for i dag Anonym? :) Kjøpte du forresten brus i går og gikk turen til butikken? :) Og er du ferdig med rød-trekant-tabletter enda?

Jeg skal rydde klær i andre etasje, vi har et roterom med noen poser med klær som jeg ikke har fått sortert. Og så skal jeg lufte hunden. Og så må jeg handle mat og finne ut av middager for de neste dagene.

Hva er planene dine for i dag Anonym? :) Kjøpte du forresten brus i går og gikk turen til butikken? :) Og er du ferdig med rød-trekant-tabletter enda?

Jeg skal rydde klær i andre etasje, vi har et roterom med noen poser med klær som jeg ikke har fått sortert. Og så skal jeg lufte hunden. Og så må jeg handle mat og finne ut av middager for de neste dagene.

Oi, her var det mye på en gang..

Jeg skal kose meg her hjemme med den lille "apekatten" min i hele dag.
Og hente eldsten på skolen etter hvert.
Jeg gikk ned til butikken, kjøpte brus og tok meg et stort glass vann når jeg kom hjem.
Har flere igjen av disse rød trekant tablettene, men har sluttet å ta dem. Foretrekker å ikke ta for mye smertestillende siden det er en grunn til at man føler smerte, og smerten forteller deg hva du kan, og ikke kan gjøre.
Ved å kjenne smerten minsker faren for å overbelaste, og man blir bedre fortere..

Oi, her var det mye på en gang..

Jeg skal kose meg her hjemme med den lille "apekatten" min i hele dag.
Og hente eldsten på skolen etter hvert.
Jeg gikk ned til butikken, kjøpte brus og tok meg et stort glass vann når jeg kom hjem.
Har flere igjen av disse rød trekant tablettene, men har sluttet å ta dem. Foretrekker å ikke ta for mye smertestillende siden det er en grunn til at man føler smerte, og smerten forteller deg hva du kan, og ikke kan gjøre.
Ved å kjenne smerten minsker faren for å overbelaste, og man blir bedre fortere..

Ja, lurt å ikke ta så mange røde-trekant-piller. Helt enig. Jeg liker ikke å ta så mye smertestillende selv heller. :)

Hihi.. Tur og vann, men brus i kjøleskapet. Lurt! Jeg må forresten ta grapefruktjuice nå. Har begynt å få fruktbart utflod allerede. Så det fungerer denne syklusen også.

Edit: Ja, nå blir det mye på en gang for jeg tør ikke lage flere innlegg.

Ja, lurt å ikke ta så mange røde-trekant-piller. Helt enig. Jeg liker ikke å ta så mye smertestillende selv heller. :)

Hihi.. Tur og vann, men brus i kjøleskapet. Lurt! Jeg må forresten ta grapefruktjuice nå. Har begynt å få fruktbart utflod allerede. Så det fungerer denne syklusen også.

Edit: Ja, nå blir det mye på en gang for jeg tør ikke lage flere innlegg.

Jeg har prøvd grapefrukt juice, jeg bare klarer det ikke.
Mannen er veldig glad i det, så får håpe det hjelper på mennene også..

Her er forresten bilde av testen. Jeg synes nesten den var litt sterk i dag jeg, i forhold til at EL er på lørdag. Kanskje EL kommer litt før denne runden her? Pleier å være veldig svake før de plutselig blir sterkere.

20131029_111944.jpg

Edit:

Her er bildene av testene i forrige pp:
testene.jpg

Her var det tester fra CD13 til CD18 (ovenfra og ned), med EL på CD17 (den klart positive testen er på CD16).

Jeg synes dagens test ser mer ut som test nummer to enn nummer en her. Så kanskje EL kommer på fredag da.

Last edited:
Kanskje jeg bare kan finne noe jeg kan blande i den slik at den smake bedre..

Men har du lite fruktbart sekret da? Hvis du har passe så trenger du jo ikke gjøre noe. Jeg hadde veldig lite. Nå har jeg masse. Jeg blander 50/50 med Sprite Zero innimellom. Synes det blir nesten som en drink. :p

Her er forresten bilde av testen. Jeg synes nesten den var litt sterk i dag jeg, i forhold til at EL er på lørdag. Kanskje EL kommer litt før denne runden her? Pleier å være veldig svake før de plutselig blir sterkere.

Vis vedlegget 37714

Edit:

Her er bildene av testene i forrige pp:Vis vedlegget 37718

Her var det tester fra CD13 til CD18 (ovenfra og ned), med EL på CD17 (den klart positive testen er på CD16).

Jeg synes dagens test ser mer ut som test nummer to enn nummer en her. Så kanskje EL kommer på fredag da.

Syns dagens test ser ut som en mellomtind mellom 2 og 3, jeg.
Uansett, lykke til..

Syns dagens test ser ut som en mellomtind mellom 2 og 3, jeg.
Uansett, lykke til..

Ja, ikke sant? Den var hvert fall mye sterkere enn CD 13 i forrige syklus (test 1 i samlebildet). Sara hadde vel rett i at jeg burde begynne å teste allerede i dag da. Tror jeg skal humpe i dagene fremover nå uansett.

Det hadde jeg vel gjort selv uten EL-tester også, pga. magevondt og fruktbar utflod. Men jeg liker jo å teste og få sjekket det jeg kan jeg. Kontrollfreaken. :p

Jo, men før jeg bedre sekret går det kanskje *litt* fortere...

Hihi.. Forstår hva du mener. Vi vil jo optimalisere absolutt alle forhold. Jeg føler jo at jeg "nestebygger" livmoren min. Siden jeg ikke har kommet til å kunne innrede barnerommet enda så får jeg ordne så livmoren blir riktig så trivelig. :p :Dlaughing7

Men du skal ikke spy hver dag av grapefruktjuice heller da. o_O Så må vel finne en balanse. Jeg synes Cevita juicen er god, og at de andre ligger på skalaen vond til middels god.

Jeg kom plutselig til å tenke på at jeg har tre venninner som har født i april i år. Jeg tror ikke de vet at jeg prøver å få barn. Det hadde blitt en utrolig rar samtale om de skjønte at de har anklaget meg for juks dersom de er på april her inne, for de kjenner meg så godt så de vet jo at jeg ikke er sånn. Det ble jeg sittende og tenke på nå. Menneskene bak nicket. På den annen side tror jeg egentlig ingen av dem er veldig aktive her inne.

Nå er jeg glad igjen da. For det var godt å skravle vanlig igjen, selv om det blir utrolig kjedelig og tregt tempo. Vi må kanskje bare opprette en egen PM med oss fra skravletråden? Så vi kan få sagt alt sånn som vi vil og sånn som vi pleier.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp