**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det at vi etter advarselen fikk vite at to på rappen som er like ikke er lov selv som spøk, forventet noen at vi skulle vite at to ULIKE heller ikke var lov.

Ikke rart vi blir sint og skuffet.

Det har aldri vært snakk om det utenfor tgk, og jeg trodde det var en tgk-regel, rett og slettn

Nå har de sagt at de skal har en full gjennomgang av hva som er blitt sagt, og hva som ikke har blitt sagt.
Det vi har skrevet hittil vil jeg anse som god dokumentasjon på det.

Jeg syns vi skal la dem gå igjennom dette i fred å ro, og la denne saken ligge for nå, og fortsette skravlingen etter reglene.

Det var jo et godt svar i det minste. Vi angriper ikke konkurransen, jeg liker ikke måten forumreglene er skrevet på (ved at det altså finnes regler som ikke er skrevet, men som blir håndhevet). Konkurransen er jo bare en stellebag til 2000 kr? Det kan man vel ønske seg til jul eventuelt? Ingen krise med konkurransen. Det er det at reglene ikke er skriftliggjort og at vi nå blir anklaget for å ha bevisst jukset.

Ja, det er den ekle følelsen av å være. "angitt og anklaget " for noe vi ikke visste vi ikke liker.

Stelleveska? Det var ikke derfor engang, jeg bare liker åskravle og konk generelt...

Nei, det er ikke pga den jeg er sint. Selv om den er fin. Veldig fin. Jeg trenger ny, men vet ikke om jeg kjøper det, den kommer til å minne meg om dette.

Nå har de sagt at de skal har en full gjennomgang av hva som er blitt sagt, og hva som ikke har blitt sagt.
Det vi har skrevet hittil vil jeg anse som god dokumentasjon på det.

Jeg syns vi skal la dem gå igjennom dette i fred å ro, og la denne saken ligge for nå, og fortsette skravlingen etter reglene.

Ja. Det synes jeg også. Moderator Stine var jo heldigvis med å skravle med oss, så de vil jo se at vi har fulgt alt som har blitt sagt til oss underveis.

Skal du teste i dag? Jeg må på do, jeg kan gå på do, jeg har jo ikke med meg tester...

Ja, det var det. Så teit at du ikke har med tester i dag når jeg skal begynne!

Ja, det er den ekle følelsen av å være. "angitt og anklaget " for noe vi ikke visste vi ikke liker.

Stelleveska? Det var ikke derfor engang, jeg bare liker åskravle og konk generelt...

Nei, det er ikke pga den jeg er sint. Selv om den er fin. Veldig fin. Jeg trenger ny, men vet ikke om jeg kjøper det, den kommer til å minne meg om dette.

Ja, hahahaha.. Får vi et hat-forhold til stellevesker nå? Mannen min så forresten bilde av stellevesken da jeg la den ut i tråden for noen dager siden. Så sier han: "Skal du ha ny veske når du får baby? Hvorfor det, du har jo så mange fra før av?" (Og jeg har egentlig ikke mange vesker altså, det er bare at han er mann, så alt mer enn 1 er mange, men han er jo morsom da.)

Men jeg hadde positiv i går, nå kan jeg bare ha sex så vil tempen vise el.

Sant nok. Du tenker å slutte å teste nå, siden du fikk så mange positive sist?

MODERATOR STINE SVARTE!!! :love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7

Velkommen tilbake til den glade siden av verden :)

Ja. Nå må vi bare få en moderator tl å fortelle nøyaktig hvor lenge man må vente før man har lov til å legge inn et nytt innlegg under seg selv. Siden det er mye dødtid her inne på FS.

Jeg leste blant annet i noen av dagbøkene nå, og der er det jo titt og ofte flere innlegg samme dag. Er det ikke lov det da? Jeg må få noen andre til å svare i dagboken min før jeg kan legge inn noe nytt, eller bare redigere hele tiden på første innlegget frem til noen svarer. Og da må jeg selv skrive dato og klokkeslett i mellom? Jaja.. Vi får se hva reglene egentlig er etter hvert. Nå skriver jeg hvert fall ikke innlegg under hverandre. Og konkurransen driter jeg i. Den ble jo ødelagt 3 dager før slutt. Kommer til å dette ut av topp 20 nå. :) Ser ikke noe poeng i å bruke så mye tid på dette forumet akkurat nå.

Jeg er bare veldig glad for at det ser ut som om dette løser seg :) :) :)

Ja. Nå kan vi snart skravle vanlig igjen, og om noen dager er vel denne konkurransen glemt uansett. Da får vi FS-jentene være i fred igjen. Jeg hater bråk, jeg har aldri likt det og jeg liker å følge regler for å unngå bråk. Så dette har vært utrolig ubehagelig.

Ja. Nå kan vi snart skravle vanlig igjen, og om noen dager er vel denne konkurransen glemt uansett. Da får vi FS-jentene være i fred igjen. Jeg hater bråk, jeg har aldri likt det og jeg liker å følge regler for å unngå bråk. Så dette har vært utrolig ubehagelig.

Jeg tror det har føltes ubehagelig for oss alle.

Betyr dette at du er med igjen?

Jeg tror det har føltes ubehagelig for oss alle.

Betyr dette at du er med igjen?

Jeg er med på å skravle, som jeg har gjort helt siden jeg ble prøver. Men jeg er tilbake der jeg var i september. At topp 100 (og topp 20) er ukjente begreper jeg ikke forholder meg til, og som jeg ikke har noen interesse av. :) Jeg er tydeligvis ikke konkurransemenneske nok allikevel. Da må reglene i så fall være skriftlige på forhånd, så jeg ikke blir anklaget for å jukse når jeg ikke har gjort det (man kan ikke jukse når regelen ikke er skriftlig og ikke har blitt levert muntlig heller.)

Så jeg tror topp 20 for oktober er kjørt altså, for jeg har aldri vært sånn topp 20-skravler før Sara utfordret oss i oktober. Jeg har ingen intensjon om å bruke energi på å beholde plassen min der, det vil jeg helst ikke. Så vi kan skravle vanlig bare (altså skravle som før, og gjerne masse, men jeg teller ingenting). :)

Og jeg følger derfor heller ikke lenger med på noen måltall eller hvor mange innlegg jeg har. Får mark av tanken akkurat nå.

Jeg er med på å skravle, som jeg har gjort helt siden jeg ble prøver. Men jeg er tilbake der jeg var i september. At topp 100 (og topp 20) er ukjente begreper jeg ikke forholder meg til, og som jeg ikke har noen interesse av. :) Jeg er tydeligvis ikke konkurransemenneske nok allikevel. Da må reglene i så fall være skriftlige på forhånd, så jeg ikke blir anklaget for å jukse når jeg ikke har gjort det (man kan ikke jukse når regelen ikke er skriftlig og ikke har blitt levert muntlig heller.)

Så jeg tror topp 20 for oktober er kjørt altså, for jeg har aldri vært sånn topp 20-skravler før Sara utfordret oss i oktober. Jeg har ingen intensjon om å bruke energi på å beholde plassen min der, det vil jeg helst ikke. Så vi kan skravle vanlig bare (altså skravle som før, og gjerne masse, men jeg teller ingenting). :)

Og jeg følger derfor heller ikke lenger med på noen måltall eller hvor mange innlegg jeg har. Får mark av tanken akkurat nå.

Ok, da tar jeg deg ut av liste oppdateringen neste gang...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp