**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Er forresten nedetid kl 10:45-11:00.
Tror jeg tar lunsjen min da

Ja, det så jeg og. Får vel bli lunsj ja. Det er bare 45 min til!

Er her også.Men er på det to leketrådene på Generelt.

Ja, men de trådene er sikkert laget for å få mange innlegg raskt. Vi burde ha noen enkle leketråder på FS også. Kan lage assosiasjonsleken da? Sånn at man sier ett ord og så må neste man si hva man tenker på først? For ett ord teller jo med nå? Selv om det er kjedelig. Men bare 4 dager igjen?

H
Ja, men de trådene er sikkert laget for å få mange innlegg raskt. Vi burde ha noen enkle leketråder på FS også. Kan lage assosiasjonsleken da? Sånn at man sier ett ord og så må neste man si hva man tenker på først? For ett ord teller jo med nå? Selv om det er kjedelig. Men bare 4 dager igjen?

Et ords assisasjonslek er litt kjedelig, ja.
Hva med å lage en historie.
Man skifter på å skrive en setning på 3-4 ord?
Hun jeg prater med på G er forresten ikke på topp 100

Jeg tenkte på noe, men så glapp det og nå sitter jeg bare og forsøker å huske.

H

Et ords assisasjonslek er litt kjedelig, ja.
Hva med å lage en historie.
Man skifter på å skrive en setning på 3-4 ord?
Hun jeg prater med på G er forresten ikke på topp 100

Hihi.. Da kommer hun nok inn på topp 100 etter å ha pratet med deg i dag. :p

En historie kunne gått an ja.

Jeg har menssmerter i dag??!!!?!?! Og i går kveld da jeg la meg. Hva er dette for noe? 5 dager før EL????

Arg. Jeg er bare en vandrende vond livmor altså.

Sikkert. Jeg får bare lengre og lengre menssmerte periode nå. Forrige syklus og begynnelsen på nåværende var det jo vondt fra 5 dpo til 2 dager etter tr var over. Og så har jeg hatt pause noen dager. Så nå begynner EL-smertene. Kanskje ikke så rart at jeg mistenker endometriose. Æsjæsj.

Men nå har 24. plassen kommet på.
Skal jeg være egoistisk om fortsette å svare, eller skal jeg være lojal not dere og la være slik at hun ikke kan ta innpå dere :p

Du har jo virkelig god oversikt du nå. Du får ta med deg hun du skravlet med over i pm og la nummer 24. sitte igjen alene i en tom tråd. :p :smiley-angelic008

Neida. Vi får klare oss selv. 24. plassen ligger mange hundre innlegg bak oss.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp