**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja. Og det blir vel fort 1000 til i løpet av de neste 4 dagene.

Altså. Ikke 1000 til i forskjell, men den som ligger på 20. plass ender sikkert med 1000 mer om noen dager. Du også vil jo skravle en del de neste dagene. :)

Vel, vi får se hvor langt jeg kommer meg opp...

Tror det er mer konkurranse oppe på toppen enn nede der jeg er...

Joda, men det kan være flere som kommer inn på topp 100 listen eller jobber seg oppover for å være sikre på å være på topp 100 også. Selv om det klart ser ut til å være mest krig om plassene på topp 20.

upload_2013-10-28_9-25-31.png

20. plassen har 1932.

Jeg har 510 innlegg flere enn det. Det er jo en god avstand.

Sara har 430 mer enn 20.

Jeg HAR lest forumreglene en gang, men finner dem ikke igjen nå, og det er ikke bra,

Og, spammet med vilje?

Ehh, hva da, liksom? Og når ikke engang DU vet hva du har gjort galt?

MODERATOR; svar!!!
Jeg ser dere har funnet ut av det :p
I dette tilfellet har innleggene med samme tekst postet på kort tid rett etter hverandre blitt definert som spam. Det er også nevnt i pmen hun har fått. Link til reglene finner dere i signaturen min. Har også lagt et utdrag av reglene i advarselen som Lykkeliten_86 har fått. :)

Og som du nevner: vi er like strenge over alt :)

Jeg ser dere har funnet ut av det :p
I dette tilfellet har innleggene med samme tekst postet på kort tid rett etter hverandre blitt definert som spam. Det er også nevnt i pmen hun har fått. Link til reglene finner dere i signaturen min. Har også lagt et utdrag av reglene i advarselen som Lykkeliten_86 har fått. :)

Og som du nevner: vi er like strenge over alt :)

:) Vi kom oss gjennom det i går. Var ikke meningen å spamme, var bare en del av en veldig rask skravle-samtale med Sara. Så jeg beklager og skal ikke gjenta det. Vi får spamme hverandre på PM i stedet.

Nei, det var nettopp det.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp