D hørtes godt ut at dæm sov så læng daMine sover også til de våkner i helga, er vi heldige er den over 6.30 sånn til vanlig. I dag var den jo mer, direkte deilig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D hørtes godt ut at dæm sov så læng daMine sover også til de våkner i helga, er vi heldige er den over 6.30 sånn til vanlig. I dag var den jo mer, direkte deilig.
Kjekt å få med sæ dagen daEnkelte onga treng mer søvn enn andre å mine gjør det
![]()
Åndenes makt <3Og nå må jeg veldig, veldig, veldig defonitivt skifte kanal, de er IKKE aktuelt å se på åndense makt altså, det er... definitivt ikke noe jeg kaster bort tid på.
Oj, da skjønne æ at dæm må opp tiliDet handler egentlig rett og slett om at vi bør sitte i bilen innen 0705, da skal hunden være luftet og ungene klare.
Det er for å få dem levert i bhg og tilbake på hovedveien før 7.30 for å være på plass på kontoret flør 8, for å kunne dra før 16 for å hente dem hjem i tide til å rekke middag og litt lek før kveldsmat.
Aldri sett åndenes makt...Åndenes makt <3
Hadd jo bærre 4 før....
Oj, da skjønne æ at dæm må opp tili![]()
D må værra en feil nån plass...syntes bærre d va så rart at æ plutselig fekk ei...Ingen aning, jeg har brått fått 4..
Mmmm,nåkka som itj stemme![]()
Sånn er det bare. Vi vil være på hovedveien før fergekøa som kjører av ferga 0725 og kommer til bhg ca 0729, for kommer vi bak den kommer vi ikke på kontoret før 8, da skal nemlig TRE fergekøer møtes og kjøre på den samme veien, og det tar litt tid...
Og vi bor i en pendlerkommune, og jobber derved som de fleste andre ikke helt i nærheten av der vi bor.
Bhg tar hensyn til det da, den er åpen 0645-17
Så lenge er de der jo helgidvis ikke, men hverdagen må gå opp.
Dette er noe av det som gjør at vi tenker på en bil til, for at en skal kunne hente og en levere, for på den måten å kunne gi dem noe kortere dager.
MerkeligDet er vel noe med det... det var vel påpekt at jeg ahr ramme rundt mine som antyder 12.000 innlegg, og det har jeg jo i alle gall ikke.