**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nå skal vi ha frokost her. Jeg kommer tilbake senere.

Kos deg.

Helgefrokost med mannen, pre-barn, var noe annet enn denne "spis litt mer før du får mer melk, og du må sitte ned på stolen din vennen, sitte fint, nei, du får ikke gå fra bordet enda, spise en bit til så skal du få litt agurk, hei, tok du en tomat nå? Ja, spis den da, men så litt mer av skiva." åhh... snart ferdig å lage til skiva mi, så da skal ungene ha mer ja....

Men det har sin sjarm dette også da :)

Det er en skikkelig grå dag ute her i dag, så da blir det inneaktiviteter. Spille spill, lese litt og kanskje bake skillingsboller hvis jeg og ungene gidder... Får tenke litt på det :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Men nå var programmet slutt.

Vi snakkes senere, en gang. Vet ikke når.

Kos deg.
Helgefrokost med mannen, pre-barn, var noe annet enn denne "spis litt mer før du får mer melk, og du må sitte ned på stolen din vennen, sitte fint, nei, du får ikke gå fra bordet enda, spise en bit til så skal du få litt agurk, hei, tok du en tomat nå? Ja, spis den da, men så litt mer av skiva." åhh... snart ferdig å lage til skiva mi, så da skal ungene ha mer ja....

Men det har sin sjarm dette også da :)
Sånn er det med barn ja :-)

Last edited:
Lurer på om det snart blir EL her nå, hehe :-)

Dersom kroppen min tenker at den siste blødningen ifbm SAen var som en vanlig TR, skal EL komme innen noen få dager... Håpe håpe...Da blir IKM sikkert i uke 46, men skriver meg ikke opp før jeg tror jeg har hatt EL, eller eventuelt kjenner at EL nærmer seg :-)

Last edited:
God morgen! :) Jeg var oppe sent i natt da, og jeg har ingen barn. Så da får jeg lov til å sove til 09:30 på en lørdag. Faktisk.
Ja, det må du nyte :-) Blir nok litt annerledes med barn, men det er absolutt verdt det! Her er vi "ovenpå" nå da, siden barna er 5 og 8 år og stort sett står opp selv i helgene. Vi finner fremdeles frokost til de da, men de er ikke sultne med en gang de våkner, så vi har litt tid på oss :-) Vi er litt galne som går for en etterpåklatt, nå når vi har det så fint :-D

Har ikke spist frokost enda jeg, mannen er avgårde- dro før jeg sto opp, og jeg får snart jenter på lunsj uansett. Gidder liksom ikke spise nå

Jeg kommer ikke til å være aktiv i helga, får besøk (som sagt, jeg gleder meg såå!) fra idag til i morgen <3

Nå har jo ikke jeg tenkt å skravle så mye heller da. Må jo gjøre noe koselig med ungene :-) Er bare det at akkurat nå ser de på TV...

God morgen damer.
Har akkurat stått opp, og sitter og venter på at mannen skal bli ferdig med å lage frokost.
Varme rundstykker og te.
Til vanlig vil han først vekke meg når frokosten er ferdig, men han måtte en liten tur i butikken og da måtte jeg se etter barna

Jeg kommer ikke til å være aktiv i helga, får besøk (som sagt, jeg gleder meg såå!) fra idag til i morgen <3

Så koselig da :-) Er jo mye kjekkere å skravle "live" enn her! Og det er skikkelig uhøflig å sitte med mobil/nettbrett/data når du har besøk.

Ta deg av gjestene dine du og kos deg masse :-)

God morgen damer.
Har akkurat stått opp, og sitter og venter på at mannen skal bli ferdig med å lage frokost.
Varme rundstykker og te.
Til vanlig vil han først vekke meg når frokosten er ferdig, men han måtte en liten tur i butikken og da måtte jeg se etter barna
Du høres bortskjemt ut! Så deilig! :D

Så koselig da :) Er jo mye kjekkere å skravle "live" enn her! Og det er skikkelig uhøflig å sitte med mobil/nettbrett/data når du har besøk.

Ta deg av gjestene dine du og kos deg masse :)

Takk :D Vi kommer til å skravle oss hese ^^ Barndomsvenninner som kommer!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp