**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Timen min mann ba om er snart over da, så snart starter vel dagen.

høye mål? 9000! fint, rundt tall

Stillheten råder...

Klokka er jo ÅTTE folkesn, det er jo ikke tidlig lenger nå!!!

Vel, greit, et blir stort sett stille fra meg også nå for en stund, nå skal jeg lage til frokost så dagen kommer igang, med mann og barn og klesvask og handling og svømmekurs og alt som hører med. For ja, i tillegg til å være prøver er jeg heldig nok til å være mamma til to herlige unger.

Herregud som dere har skravla! Flinke!

- Taster med appen -

Klart vi har. Vi skravler. Det er vel det vi gjør?

God morgen! :) Jeg var oppe sent i natt da, og jeg har ingen barn. Så da får jeg lov til å sove til 09:30 på en lørdag. Faktisk.

Nyte det når du kan, for det er slutt på slikt når ungene kommer. Inntil de blir store Større enn mine, åpenbart. Og, ehh, yngste.

Når man stadig får flere unger, er jo yngste stadig liten...

Men nå har mannen bestemt at det er straks slutt på morgenidyllen min, når dette programmet på tv er ferdig (Og det er jo ikke lenge til) er ungene ferdig med barnetv (Nei, de har ikke sett sammenhengende fra sju altså, de har i tillegg til frokost hatt en lekerunde på loftet og vært ute en tur bl.a)

og da skal jeg "rapprortere til ham på kjøkkenet" ang videre framdrift.

Han står nemlig med oppvasken mens jeg sitter og ser tv med ungene...

Jeg tror nå uansett at jeg skal klare målet mitt i dag, det er da lørdag!

Ja, jeg nyter det absolutt nå mens jeg kan. Selv om jeg har sett for meg at det blir 10-15 år til det kan være aktuelt igjen. Siden vi vil ha flere barn. Så jeg har absolutt ikke noe problem med det. Mannen derimot, han er veldig glad i å sove lenge på ferie og helg. Akkurat det blir nok mye verre for han.

Nå skal vi ha frokost her. Jeg kommer tilbake senere.

Dette er forresten konkurransen vår nå:

upload_2013-10-26_10-33-18.png

Oppdatert i går kveld.

Snakkes etterpå! :)

170 innlegg har jeg igjen til dagens mål.

Ja, jeg nyter det absolutt nå mens jeg kan. Selv om jeg har sett for meg at det blir 10-15 år til det kan være aktuelt igjen. Siden vi vil ha flere barn. Så jeg har absolutt ikke noe problem med det. Mannen derimot, han er veldig glad i å sove lenge på ferie og helg. Akkurat det blir nok mye verre for han.

Vi deler på da, en dag hver. BEGGE trenger jo ikke å stå opp med fuglene hver dag. Men klart, "sove lenge" fikk mannen i dag, jeg og jentungen vekket/hente ham kvart over åtte. Det VAR faktisk lenge, "lenge" pleier stort sett være senest 8...

Det er noe med hvor lenge det er greit at ungene må vente på frokost, og at vi foretrekker å spise frokosten sammen som familie

Som bonus, klokka er halv 11. (Om en halvtime skal jeg ta el-test)
Vaskemaskina er godt igang med andre runde, frokosten har vi spist og oppvaskmaskina er vel snart ferdig, mannen har gjort en stor (og nødvendig) innsats på kjøkkenet, jeg har vært ute med søppel og kompost, ungene har vært ute og lekt, om enn ikke så lenge. Vi er klar for dagen. Og det er mye igjen av den.

God formiddag jenter :-) I dag gikk jeg dra meg til kl 9 ca. Herlig det etter en travel uke på jobb!

Nå er jeg ferdig dusjet, frokosten er fortært og bordet ryddet. Klar for lørdag og familiekos på hytta:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp