**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
vi begynner å legge ungene senere, sånn litt, allerede. Vi kjører på med leggetid etter ny klokke fra i morgen kveld, i håp om å ha dem i rutine til vi skrur på klokka. Rett og slett fordi det er ulogisk at slike justeringer skal skje på en søndag, det burde vært natt til lørdag. Så hadde man litt tid til å komme i rute før det er jobb og hverdag igjen.

For ungenes del er det i alle fall enklere å skru klokka, noe som gir trøtte unger, fra fredag til lørdag og videre til søndag, enn å begynne på søndags morgen og si at "hey, nei, det er natt enda!"

Derved har vi dem litt mer på bølgelengde med ny klokke innen bhg begynner. Det fungerer nå greit nå på høsten, når konsekvensn ellers er at de våkner litt før klokka, så kommer vi oss tidelig avsted, men på våren er det tunge tider med vekking av unger...

Ja, det virker vanskelig med barn. Er jo ikke helt enkelt for alle voksne heller, men barn kan man jo liksom ikke forklare klokken og tid, og å slappe av litt ekstra i sengen.

Straks natt for meg også, og med bare 16 innlegg til målet, så skal jeg vel klare det.

Jeg tror det snart er legging her og. Venter på at mannen skal bli klar. Drikker en kopp te i mens jeg venter.

Ja, det virker vanskelig med barn. Er jo ikke helt enkelt for alle voksne heller, men barn kan man jo liksom ikke forklare klokken og tid, og å slappe av litt ekstra i sengen.

Barn kan du i liten grad forklare det for nei.

JEG sliter også med å stille klokken da, jeg er trøtt i ei uke uansett hvilken vei vi skrur den jeg.

Men ungene er jo i en annen klasse liekvel, de skjønner det jo ikke. Jeg SKJØNNER det jo, i det minste.

Fpr begynner å få forkjølelsesår i munnviken :( Aue!

- Taster med appen -

Må bare ikke falle i fellen at han venter på meg, og jeg venter på ham.

Det har hendt før...

Må bare ikke falle i fellen at han venter på meg, og jeg venter på ham.

Det har hendt før...

Ja, typisk. Da sier mannen min: "Hvorfor har du ikke lagt meg før?" :p

8494

5 til etter dette, DET klarer jeg

Så er det natta.

Ja, typisk. Da sier mannen min: "Hvorfor har du ikke lagt meg før?" :p

Noe i den stilen ja.

etter TOLV ÅR har jeg endelig lært meg å spørre "venter vi på hverandre nå?" sånn at vi kan komme oss litt tidligere i seng

I kveld må jeg bare skravle ferdig, så skal jeg ta kvelden

Barn kan du i liten grad forklare det for nei.

JEG sliter også med å stille klokken da, jeg er trøtt i ei uke uansett hvilken vei vi skrur den jeg.

Men ungene er jo i en annen klasse liekvel, de skjønner det jo ikke. Jeg SKJØNNER det jo, i det minste.

Ja, jeg tror det er en viktig forskjell. De sier jo at veldig mange har utfordringer med en times endring av døgnrytmen. Jeg merker det sjelden. Jeg merker også lite jetlag ved reiser langt vekk, men da merker jeg det altså. Bare at jeg bruker sjelden mer enn 1 dag på å komme meg. Og jeg reiser ofte sammen med folk som bruker 1 uke. Så da har jeg skjønt at jeg takler det relativt greit.

Noe i den stilen ja.

etter TOLV ÅR har jeg endelig lært meg å spørre "venter vi på hverandre nå?" sånn at vi kan komme oss litt tidligere i seng

Lurt. Jeg tror vi skal legge oss når jeg er ferdig med tekoppen.

Lurer på om han egentlgi sitter nede og venter på den mobilladeen jeg sa han kunne få... jeg trodde han sa han skulle komme og hente den, men lurer på om han ba meg komme med den. Siden han ikke har dukekt opp, mener jeg...

I kveld må jeg bare skravle ferdig, så skal jeg ta kvelden

Du holder deg nok godt inne på listen da. Jeg er bare spent på hvorfor listen ikke er riktig.

Lurer på om han egentlgi sitter nede og venter på den mobilladeen jeg sa han kunne få... jeg trodde han sa han skulle komme og hente den, men lurer på om han ba meg komme med den. Siden han ikke har dukekt opp, mener jeg...

Det er også typisk.

Ja, jeg tror det er en viktig forskjell. De sier jo at veldig mange har utfordringer med en times endring av døgnrytmen. Jeg merker det sjelden. Jeg merker også lite jetlag ved reiser langt vekk, men da merker jeg det altså. Bare at jeg bruker sjelden mer enn 1 dag på å komme meg. Og jeg reiser ofte sammen med folk som bruker 1 uke. Så da har jeg skjønt at jeg takler det relativt greit.

Folk er forskjellige, ja.

Folk er forskjellige, ja.

Jepp. Akkurat der har kroppen min valgt å ha "superkrefter", men sånn ellers er kroppen min helt medium. Og nå er du i mål.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp