Kanskje...målet mitt va 3200 i dag å no e æ snart på 3300 ...Setter jeg for høye mål? Jeg er nemlig nesten femti UNDER.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje...målet mitt va 3200 i dag å no e æ snart på 3300 ...Setter jeg for høye mål? Jeg er nemlig nesten femti UNDER.
Hihi.. Og nå vet ikke hunden at mannen er hjemme en gang? Sover godt da. Godt operasjonen gikk bra.
Velkommen tebakeMannen ville ikke legge seg med en gang, og jeg gadd ikke starte noen stor rydding allikevel. Så da kom jeg tilbake.
Kanskje...målet mitt va 3200 i dag å no e æ snart på 3300 ...![]()
Mannen ville ikke legge seg med en gang, og jeg gadd ikke starte noen stor rydding allikevel. Så da kom jeg tilbake.
Æ har no vorre innpå her i HELE kveld, for imårra å lørdag blir d liiite![]()
D
D går fort oinna![]()
Målet va 91 innlegg....å d vart 100 over sålangtHvor mange innlegg innebærer målet ditt da?
Mitt var nemllig bare drøyt 100 innlegg, og det synes jeg at jeg burde klare
Snart bærre 20Definitvt, mangler 26
Skravling er definitivt kjekkere enn rydding!Mannen ville ikke legge seg med en gang, og jeg gadd ikke starte noen stor rydding allikevel. Så da kom jeg tilbake.
Nå er hun faktisk våken, men han lager ikke lyder hun hører nå, han er i dusjen.
Hun aner fortsatt ikke at han er hjemme, nei.
Dårlig vaktbikkje.
Sett i gang!!!!Ska dans en frukbarhetsdans for dæ"Kveldsmaten" her ble bare et stort glass grapefruktjus.
Nå burde denne kroppen snart kjøre igang med el!
Heilt enigSkravling er definitivt kjekkere enn rydding!
Sent from my iPhone using BV Forum
Skravling er definitivt kjekkere enn rydding!
Sent from my iPhone using BV Forum
Høres ut som en god hundHunden vår er også dårlig vaktbikkje. Spretter opp og logrer og vil slikke på hånden til de som kommer på besøk. Eller så setter hun seg pent og håper de har godbit. Uansett bare veldig glad for å treffe folk.
Slikt kan vi like![]()