**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Og når du er med på skravlekonkurranse gidder du å svare litt flere enn du normalt gjør. Nå for tiden føler jeg at jeg kan gi samme svaret i 5 forskjellige tråder. Type: "Jeg har ømme pupper, kan jeg være gravid?" Hvor det opplagte svaret er: "Du må ta en test for å sjekke om du er gravid, jeg er ikke synsk". :p (Litt overdrevet slem her nå). Poenget mitt er bare at hvis du gidder å svare absolutt alle i skravlekonkurransen er det mange som blir fornøyd for å få svar på spørsmålene sine, og jeg får masse innlegg. :p Vinn-vinn.
:laughing025

Snart kveldsmat, løk,gulrot,eggehvite å litt aromat:)

Nå syns jeg det er på tide at gutten slutter å prate om kake.
Han har ikke gjort annet siden han kom hjem fra skolen, jeg jeg får mer og mer lyst på

Skoill ønsk d va søndag no,så man kainn ta en test...garantert negativ,men e no et lite håp allikevel :rolleyes:

Null symptoma på graviditet,så regne me tr kjæm 1 November :p Hate derre tanta asså!!!!:p

Ta det med ro, ikke tenkt å starte en

Godt å høre! :) Da får det eventuelt være en nedtellingstråd til IKM eller EL eller noe. Hvor folk hver dag legger inn sin nedtelling. Haha.. Må ha en mening hvert fall. Ikke bare telle.

Null symptoma på graviditet,så regne me tr kjæm 1 November :p Hate derre tanta asså!!!!:p

Husk at ingen svangerskap er like og symptomene kan dukke opp på forskjellig tid. Ingenting er sikkert før tr eller test.

Husk at ingen svangerskap er like og symptomene kan dukke opp på forskjellig tid. Ingenting er sikkert før tr eller test.
D e sainnt, men har null følelse på at æ e gravid :rolleyes: Kanskje d e en forsvarsmekanisme...så æ ikke blir så skuffa om tanta dukke opp....om du forstår ka æ ment :)

Dro på ul for å sjekke kor langt på vei æ va å da va d en baby på 15 uka i magen :)

Vi får vel bare vente og se.. Det er fryktelig mye venting synes jeg.

Oj. Jeg har bare 22 innlegg igjen for i dag. Jøss. Det gikk fort unna i dag.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp