**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ka ska dokk ha t kveldsmat da,damer? :)

Egentlig helst ikke kveldsmat, det tipper balansen i inntak vs forbruk av energi stort sett... Men antakelig havregryn med sukker og melk og rosiner. Og et glass grapefrukt jus selvsagt, Jeg har Cevita sin nå, og den er jo rett god. Dvs, smaken er ganske lik sunniva sin, men nesten ingen bitter ettersmak (eller så er jeg herdet etter happy day sin, den er IKKE like god nei!)

Heldig du som har fri i hælgan ja :)
Så fort d dukke opp et jobbtilbud der æ ikke treng å jobb hælg, så ska æ søk :)

Ja, det er visse fordeler ved å være kontorrotte... vi har fri i helga, i det minste.

Egentlig helst ikke kveldsmat, det tipper balansen i inntak vs forbruk av energi stort sett... Men antakelig havregryn med sukker og melk og rosiner. Og et glass grapefrukt jus selvsagt, Jeg har Cevita sin nå, og den er jo rett god. Dvs, smaken er ganske lik sunniva sin, men nesten ingen bitter ettersmak (eller så er jeg herdet etter happy day sin, den er IKKE like god nei!)
Dyktig du e :) Burde vorre sunnar æ å gitt....:confused:
Æ får vel prøv Cevita sin neste EL runde :)

Ja, det er visse fordeler ved å være kontorrotte... vi har fri i helga, i det minste.

Signerer den

Sent from my iPad using BV Forum

Æ va jo helt ned på 15 plass no...:)

Vel, jeg har jo lagt på 20 de siste dagene. Burde krabbe meg et par plasser oppover. Men da må jeg nok vesentlig over 100 i kveld. Vi får se.

Vel, jeg har jo lagt på 20 de siste dagene. Burde krabbe meg et par plasser oppover. Men da må jeg nok vesentlig over 100 i kveld. Vi får se.
Æ har jo skreve litt i d siste,men andre har tydeligvis skreve meir :p
Får sjå kor læng æ held ut ikveill...en smule trøtt sjø....:sleep002

Er det nå vi skal begynne å gjette på hvorfor?

Sent from my iPad using BV Forum

Han krevde oppmerksomhet. Han skal dra på trening nå, og ville at vi skulle snakke litt sammen før han måtte dra igjen. Ikke noe mer spennende enn det akkurat nå. :p

Og det burde vi si fra om, jeg vil bare ha tid til å kontrollsjekke slik at jeg har tall å komme med om jeg skal gjøre det, ellers så kan noen av dere som HAR sjekket gjøre det?

Jeg la inn kommentar i premie-tråden.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp