**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Men mulig jeg leser de for meg selv på engelsk en eller annen gang... Bøker er jo oftest bedre på originalspråket :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, jeg har lest litt i den ene boken på norsk for sønnen til fetteren min. MYE bedre på engelsk. Men jeg gleder meg til å ha noen å lese den på norsk for også jeg da. ;)

Gravid-ventingen er veldig, veldig annerledes :)

Hyggelig

Enig. Det er sååååå hyggelig! Men ikke de første månedene med kvalme og oppkast, kjenner jeg gruer meg skikkelig til det!

altså omtrent egentlig sånn at vi skulle sitert hverandre i 20 innlegg til sånn ca da.

Egentlig ja, men nå skal du gå. Jeg klarer å finne 20 tråder jeg burde svare på jeg så. Og skravle litt også. Ordner seg raskt for meg nå og. Og typen vil egentlig ha meg i armkroken nå han og.

Enig. Det er sååååå hyggelig! Men ikke de første månedene med kvalme og oppkast, kjenner jeg gruer meg skikkelig til det!

Det blir ikke alltid likt det da. Fra svangerskap til svangerskap. Kan håpe du får en bedre opplevelse, for nå antar jeg at du ikke hadde så fantastisk opplevelse sist.

Snart natta her også. Trøtt... Ny travel dag på jobb i morgen.

Ja, det begynner å bli sent. :)

Det blir ikke alltid likt det da. Fra svangerskap til svangerskap. Kan håpe du får en bedre opplevelse, for nå antar jeg at du ikke hadde så fantastisk opplevelse sist.
Nei, trenger ikke bli likt, men har vært temmelig dårlig med begge guttene mine, så det er vel lite sannsynlig at jeg slipper unna denne gangen heller :-( Men skal vel takle det, hva gjør man ikke når man er verpesyk!

Nei, trenger ikke bli likt, men har vært temmelig dårlig med begge guttene mine, så det er vel lite sannsynlig at jeg slipper unna denne gangen heller :-( Men skal vel takle det, hva gjør man ikke når man er verpesyk!

Hihi.. Ja, for vente med å ta sorgene på forskudd hvert fall. Plutselig så får du det drømmesvangerskapet til slutt. ;)

Kanskje du er en av de heldige ? :) Det viktigste er uansett å bli gravid akkurat nå ;-)

Tja. Jeg vil bare bli gravid jeg også ja. Så får vi se hva som skjer. Jeg blir fryktelig dårlig før tr og under tr, så jeg er redd det er et tegn på at kroppen min generelt takler hormoner dårlig.

Tuppeline skulle vel jobbe i kveld?

Men nå er jeg vel alene. FruJohnsen har ikke vært her i kveld.

Men nå er jeg vel alene. FruJohnsen har ikke vært her i kveld.
Titthei!! Jeg var innom i ettermiddag! Har hatt mye å gjøre idag, tirsdag er den store tvdagen! The big bang theory, Asbjørn brekke show og ylvis!!

- Taster med appen -

Titthei!! Jeg var innom i ettermiddag! Har hatt mye å gjøre idag, tirsdag er den store tvdagen! The big bang theory, Asbjørn brekke show og ylvis!!

- Taster med appen -

Hihi.. Ja, det er en del underholdning ja. :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp