**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Han lovet å ta opp big bang theory som vi kunne se sammen. Det er koselig, og å se det i armkroken setter meg i sånn "forelska humør", hvilket han anser som gunstig...

Hihi... Det er perfekt det. Du må ha litt TV tid, og du er vel snart ferdig for i dag du? Med målet ditt?

Man blir ikke for gammel, jeg har selvsagt lest dem som voksen. Går fint det, så det så.

Jeg har lest dem som tenåring og deretter voksen. Kunne godt lest dem på nytt. Enig med Sara.

Jeg har kost meg de siste 130 sidene jeg altså, men var gøy å se deg oppsummere til noen som har vært ute av tråden en liten stund. Erfaringsutveksling er perfekt tidsfordriv i ventetiden. Prøving er jo mye venting. Og alle snakker om at graviditeten er venting, de skulle bare visst hvordan det er å være prøver. Innser at jeg kjenner for mange som blir gravide på første forsøk.

Prøving ER virkelig venting.

Graviditet er også venting, men på en helt annen måte. Der går tiden og du når nye milepæler. Du venter på å passere 12 uker. du venter på ultralyd, du venter på halvveis, du venter på permisjon, du venter på fødsel. Venter, på noe du kan telle ned til, glede deg til.

Prøving, det er venting uten måldato det. Joda, vi venter på el, venter i dpo-land, venter på testing. Så får vi mens, venter på el-testing, venter på el, venter i dpo land og slik går det, i uant tid.

Det er noe veldig annet.

Man blir ikke for gammel, jeg har selvsagt lest dem som voksen. Går fint det, så det så.

Blir jo egentlig ikke det, men de fanget ikke helt interessen min da de først kom ut. Har i årene etterpå prioritert andre bøker og filmer, og tenkt at jeg kan lese de sammen med barna etterhvert :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir jo egentlig ikke det, men de fanget ikke helt interessen min da de først kom ut. Har i årene etterpå prioritert andre bøker og filmer, og tenkt at jeg kan lese de sammen med barna etterhvert :)

Kan jo det, selvsagt :)

Prøving ER virkelig venting.

Graviditet er også venting, men på en helt annen måte. Der går tiden og du når nye milepæler. Du venter på å passere 12 uker. du venter på ultralyd, du venter på halvveis, du venter på permisjon, du venter på fødsel. Venter, på noe du kan telle ned til, glede deg til.

Prøving, det er venting uten måldato det. Joda, vi venter på el, venter i dpo-land, venter på testing. Så får vi mens, venter på el-testing, venter på el, venter i dpo land og slik går det, i uant tid.

Det er noe veldig annet.

Ja, det har jeg begynt å merke. Og jeg er jo bare på pp 5. Jeg liker bedre å telle ned til noe konkret, så jeg tror jeg kommer til å like gravid-ventingen bedre.

NÅ kom mannen opp fra kjelleren.

Hunden har oppdaget ham.

Ja, det har jeg begynt å merke. Og jeg er jo bare på pp 5. Jeg liker bedre å telle ned til noe konkret, så jeg tror jeg kommer til å like gravid-ventingen bedre.

Gravid-ventingen er veldig, veldig annerledes :)

Hyggelig

Jeg hadde bestemt meg for 2650 innlegg i dag, så jeg har ca. 25 igjen.

8283, ser det ut til at det kan bli... for nå.

8283, ser det ut til at det kan bli... for nå.

Det er et spenstig tall det da. Og så kommer det en dag i morgen, og i overimorgen. Lurer på hvordan november blir.

Men mulig jeg leser de for meg selv på engelsk en eller annen gang... Bøker er jo oftest bedre på originalspråket :)

Ja, de er jo det. Men det er jo ikke et MUST uansett. Det er bare noen bøker, med etterhvert spesielt, sært og fantasifult språk.

Men nå begynner det her så... se you later

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp