**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jo, også skulle han jo dusje etter trening. Ikke uvanlig at han ligger på gulvet en stund også...

Da hadde jeg ikke reagert om det bare har gått en halv time

Da hadde jeg ikke reagert om det bare har gått en halv time

Nei, sånnsett ikke, men han pleier jo somregel å si fra at han er hjemme.... Jeg har ikke snakket med ham, bare hørte lyder nede at noen kom inn, så jeg antok det var ham da...

bikkja er forresten elendig vaktbikkje, hun sov seg gjennom at han kom. Hun gjør oftest det, og reagerer ikke før han står på stua...

Men han kommer somregel oppom før han dusjer. Antakelig ikke i dag da?

Nå har JEG snart bare 30 innlegg igjen for dagens mål.

Hvordan er det med deg, har du tenkt deg inn på topp 100 i kveld?

Se der da, så mye større! Jeg innså plutsleig at jeg hadde jo krypet BV til å ta bare ca halve skjermbredden, det var mye tomrom på begge sidene. NÅ er det lettere lesbart, ja!

Jeg har gått fra nr 78 for to dager siden til 60 i dag, så holder meg i alle fall innenfor topp 100 :-) Topp 20 orker jeg ikke å prøve på!

Sent from my iPhone using BV Forum

Se der da, så mye større! Jeg innså plutsleig at jeg hadde jo krypet BV til å ta bare ca halve skjermbredden, det var mye tomrom på begge sidene. NÅ er det lettere lesbart, ja!

Hehe, en fordel det.

Jeg har gått fra nr 78 for to dager siden til 60 i dag, så holder meg i alle fall innenfor topp 100 :) Topp 20 orker jeg ikke å prøve på!

"nedi der" skal det ikke så mange innlegg til for å klatre ytterligere, ser jeg. Det er ikke så store skillene mellom 60 og 50. Under 100 innlegg, mens det er 100 mellom meg på 20 og lykkeliten på 19 på lista fra i morges.

Du kommer deg vesentlig lenger opp, om du har lyst, men topp 20 krever innsats ja. Og er neppe verd det, annet enn at mitt konkurransinstinkt ikke kunne la være...

"nedi der" skal det ikke så mange innlegg til for å klatre ytterligere, ser jeg. Det er ikke så store skillene mellom 60 og 50. Under 100 innlegg, mens det er 100 mellom meg på 20 og lykkeliten på 19 på lista fra i morges.
Du kommer deg vesentlig lenger opp, om du har lyst, men topp 20 krever innsats ja. Og er neppe verd det, annet enn at mitt konkurransinstinkt ikke kunne la være...
Er ikke noe veldig konkurransemenneske jeg, men litt moro er det jo ;-)

jeg ble kastet ut av app'en tidligere i dag.

Den nektet å logge inn, fra jobb. Mente den at jeg burde jobbe?

Vel hjemme var jeg rett og slett utlogget, og da måtte jeg ha passord, og det.... kan jeg ikke... trodde jeg kunne, men det var feil.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp