**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Du begynner med EL-tester... ikke denne uken, men neste? Eller?

Jeg fortsetter jo i alle fall åpenbart neste uke også. Så forvent "jeg må på dooooo" innlegg fra meg mellom 10 og 11 i noen dager til...

Ja, hehe, jeg venter på tissetrengt innlegg fra deg i morgen ja. Jeg er opptatt i et møte en del timer i morgen da, vet ikke helt hvor lenge. Så det kan hende jeg går glipp av EL-testingen din.

Jeg skal ikke begynne selv før 30. oktober. Så det er en stund til jeg begynner.

Den er ikke dum den.

Og selv om gravid i jula er fint, så er ikke-gravid i jula fint i matveien...

Godt poeng. Det skal jeg ha i bakhodet dersom tr fortsetter å komme på besøk de neste periodene.

Ja, hehe, jeg venter på tissetrengt innlegg fra deg i morgen ja. Jeg er opptatt i et møte en del timer i morgen da, vet ikke helt hvor lenge. Så det kan hende jeg går glipp av EL-testingen din.

Jeg skal ikke begynne selv før 30. oktober. Så det er en stund til jeg begynner.

Det er ei stund til det, ja.

jeg live-rapporterer forøvrig ikke alltid like mye med bilder av testene mine denne gangen, som du sikkert har merket. Bilde kommer gjerne når jeg er kommet hjem.

Mye å styre med på jobb.

Men NÅ er det natt

Natta.

Åh herre min hatt så trøtt jeg er!! Besvimte med en gang hodet traff puta i går, og enda våkner jeg totalt utslitt..

- Taster med appen -

Mandag morgen er tøff !

Jeg er trøtt

God morgen! :)

Nå virker det som tanta har begynt å pakke sammen tingene sine. Det hadde vært digg om hun er ferdig med besøket sitt nå. Veldig rar tr denne gangen her. Hvor går grensa for light og spotting sånn egentlig? For bortsett fra første dagen (som skulle ha blitt kalt X X heavy) så har det vært sånn at jeg resten av dagene har synes det er på grensa mellom light og spotting. Så hva er egentlig grensa? Virker nesten som kroppen forsøkte å bli ferdig med tr på 1 dag. :p

jeg live-rapporterer forøvrig ikke alltid like mye med bilder av testene mine denne gangen, som du sikkert har merket. Bilde kommer gjerne når jeg er kommet hjem.

Mye å styre med på jobb.

Sant det, har sett det. Jeg ser og kommenterer bildet ditt i løpet av dagen uansett.

God morgen jenter :-) Sniker ett innlegg fra jobb ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

No e mine 2 største gull på teater attme bestemor å pappa å æ å lillegull e heim å slappe av :)

Lillemor har nettopp tatt et bad å ligg faktisk å søv :love7

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp