**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg så forresten innlegget om bade-episoden deres. Det høres bra ut at instruktøren blir kjent med han og tar vare på han da, det går seg sikkert til etter hvert da.

Ja, den instruktøren var der ikke i går, men hun virket veldig betryggende og grei i måten hun tok det på, så jeg satser på at det går seg til.

Jeg har sikkert ramlet ned en del plasser, jeg var jo oppe på 9. plass på det beste om jeg husker riktig.

Ja, den instruktøren var der ikke i går, men hun virket veldig betryggende og grei i måten hun tok det på, så jeg satser på at det går seg til.

Er det meningen at hun skal være der videre da?

Men trygt inne på topp 20 enda, tenker jeg.

Ja, kan hende. Men det er ikke pga. denne helgens innsats hvert fall. Får skjerpe meg de siste 10 dagene av oktober.

vi får se, det er mulig det er andre instruktører lørdag enn søndag, men også slett ikke umulig at det var litt "ikke helt som det skulle" i går, eller, jeg vet ikke. Vi får se.

Vi håper nå i alle fall det.

Men ellers så skravler vi videre her.

Ja, det gjør vi uansett, men jeg krysser fingrene litt ekstra hardt for oss nå. Jeg likte så godt den 1. desember idéen.

Bra. Det er greit med en man kan føle seg trygg på. Både mor og barn tenker jeg.

Ja, er ikke hun der på lørdag igjen, og evt ingen andre som tar ham til side og gir ham den vanntillvenningen han trenger, så funker det nok ikke. Han har gjort store fremskritt, men har et langt stykke igjen til han er klar for hvalkurs. Det er da også derfor jeg har meldt ham på vanntillvenning.

Ja, det gjør vi uansett, men jeg krysser fingrene litt ekstra hardt for oss nå. Jeg likte så godt den 1. desember idéen.

Den er ikke dum den.

Og selv om gravid i jula er fint, så er ikke-gravid i jula fint i matveien...

Men nå SKAL jeg legge meg, altså.

Vi får snakkes i morgen.

Du begynner med EL-tester... ikke denne uken, men neste? Eller?

Jeg fortsetter jo i alle fall åpenbart neste uke også. Så forvent "jeg må på dooooo" innlegg fra meg mellom 10 og 11 i noen dager til...

Ja, er ikke hun der på lørdag igjen, og evt ingen andre som tar ham til side og gir ham den vanntillvenningen han trenger, så funker det nok ikke. Han har gjort store fremskritt, men har et langt stykke igjen til han er klar for hvalkurs. Det er da også derfor jeg har meldt ham på vanntillvenning.

Det høres jo ut som han allerede har gjort fremskritt ja, så jeg tenker at det vil bli veldig bra i løpet av kurset. Det er godt med barn som føler seg trygge med vann.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp