**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
TR har kommet på besøk, hun er ikke nådig, har ikke hatt så store smerter på flere år!! Hun kommer en dag for tidlig også, så jeg hadde blødd ut hele trusa og nattøyet. Ingenting i senga heldigvis. Dritt start på dagen. Smertene var så store at jeg bare lå og gråt til jeg fikk i meg smertestillende.
- Tester med appen -
Pyton!

Sent from my iPhone using BV Forum

Burde vel egentlig ha gjort litt husarbeid...eller rydda etter helgeturen :)

Ska ha sex me gubben ikveill å, sia el.testen va litt positiv...:)

Lure på kor læng el vare....el-testen va positiv på fredag...å va litt positiv idag å....nån som vet ?:)

Sånn, inne igjen.

Det er kaldt ute!

Jeg skulle tatt inn noen planter som ikke skal ha frost, men de tapte antakelig allerede i natt som var...

Hehehehe, hu vil vel ha litt oppmerksomhet...;)

Hun tisset nå i alle fall når hun kom ut. Om hun gjorde mer så jeg ikke i mørket (har et bånd festet ute slik at jeg bare tar det på henne i døra og slepper henne ned i hagen. Tar av igjen når hun kommer tilbake til døra)

får ta med en pose ut på dagtid i morgen, i tilfelle.

Hun tisset nå i alle fall når hun kom ut. Om hun gjorde mer så jeg ikke i mørket (har et bånd festet ute slik at jeg bare tar det på henne i døra og slepper henne ned i hagen. Tar av igjen når hun kommer tilbake til døra)

får ta med en pose ut på dagtid i morgen, i tilfelle.
Godt å få tissa litt da...bæsjen forsvinn vel ikke t imårra omn den e der ;)

Lure på kor læng el vare....el-testen va positiv på fredag...å va litt positiv idag å....nån som vet ?:)

Selve el varer sånn ca et lite øyeblikk. Det øyeblikket egget løsner fra eggstokken og tar fatt p åreisen gjennom egglederen.

Positiv test inntreffer normalt sett inntil 48 timer før dette, og el siste dag med positiv eller første uten.

JEG hadde knallpositiv test 7 dpo forrige syklus, men jeg har pco(s) og antakelig rett og slett forhølyede LH nivåer (som er det testen slår ut på) generelt sett.

Sånn, inne igjen.

Det er kaldt ute!

Jeg skulle tatt inn noen planter som ikke skal ha frost, men de tapte antakelig allerede i natt som var...
Kaldt her å...å litt snø til å me :)

Godt å få tissa litt da...bæsjen forsvinn vel ikke t imårra omn den e der ;)

Den fryser nok bare, evt. Det er ikke noe problem det. Kjipere om det regner, da blir det vanskeligere å ta opp.

Selve el varer sånn ca et lite øyeblikk. Det øyeblikket egget løsner fra eggstokken og tar fatt p åreisen gjennom egglederen.

Positiv test inntreffer normalt sett inntil 48 timer før dette, og el siste dag med positiv eller første uten.

JEG hadde knallpositiv test 7 dpo forrige syklus, men jeg har pco(s) og antakelig rett og slett forhølyede LH nivåer (som er det testen slår ut på) generelt sett.
Tusen takk for svar :)

Godt at æ helgardert mæ å hadd sex hver dag i uka her da :) Krysse fingran for at d sitt en spire :)

Trur faktisk det tar litt tid å bli gravid gangen her,sia æ prøve så hardt :rolleyes:

Godt at æ helgardert mæ å hadd sex hver dag i uka her da :) Krysse fingran for at d sitt en spire :)
Helgardering er fint.

Sex fra 3 dager før til dagen etter er de dagene det er størst sjangs, aller best 1-2 dager før selve el.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp