**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nei, de var fattige. Det sa de. Så det er nok ikke all verdens tannlegehjelp de får da.

Her humpes det masse for tia...Jepp, æ e trønder ja :)
Hvor i trøndelag om jeg kan spørre? Jeg er opprinnelig fra Barteby men flyttet til møre i fjor da jeg fant drømmemannen :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Altså, jeg synes også synd på dem, men så kjenner jeg at jeg synes synd på babyen også. For det er jo en litt ond sirkel når det ikke er noe apparat som tar vare på dem. To veldig unge foreldre, med dårlig tannstatus, dårlig økonomi som røyker mye. Det er ikke for å være fordomsfull, men da er det en fare for at babyen også kan få det vanskelig på sikt.

Hvor i trøndelag om jeg kan spørre? Jeg er opprinnelig fra Barteby men flyttet til møre i fjor da jeg fant drømmemannen :p

Æ e født å oppvokst i Bjugn,Fosen, men bor i namsos no :) Pappa bor i trheim da, på Heimdal :)

Altså, jeg synes også synd på dem, men så kjenner jeg at jeg synes synd på babyen også. For det er jo en litt ond sirkel når det ikke er noe apparat som tar vare på dem. To veldig unge foreldre, med dårlig tannstatus, dårlig økonomi som røyker mye. Det er ikke for å være fordomsfull, men da er det en fare for at babyen også kan få det vanskelig på sikt.
Æ trur barnevernet vil værra med inn i bildet....Synes å synd på babyn,å håpe å trur barnevernet vil ta å følg opp familien...Eller finnes det ikke barnevern el nå lignende der?

Ser millionær søker kjæreste...litt av et program det å gitt ;)

Snart heeeelg:cool:
Hva skal dere i helga damer?:)

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Dette er dessverre noe som går i arv ja.

Ja, de har nok barnevern, men det virket som både foreldre og besteforeldre skulle gjøre det de kunne for barnet. Så det blir nok sånn at barnevernet vurderer at det er godt nok. Det er jo fryktelig mange barn som har fattige foreldre uten at det er barnemishandling. Og i UK er det mye mer av det enn her i Norge. Kan ikke tenke mer på det nå kjenner jeg, blir lei meg. Har lyst til å hjelpe alle babyer i hele verden til å få en litt tryggere og sikrere oppvekst, både med tanke på helse og økonomi. Man trenger absolutt ikke rikdom, men å ha råd til klær, mat, varme, rent vann og medisiner. Det burde være trygt.

Ok :) Pappa bor på Suapstad...fint i namos ja, men finar i bartebyen egentlig ;):)
Ok:) jo d e fint i bartebyn, men gla æ flytta på lande. E itj nå byjente, cafe og teater e itj nå for mæ :p også har æ allti drømt om å la ungan som kjæm en dag ska voks opp på lande.

Ja, de har nok barnevern, men det virket som både foreldre og besteforeldre skulle gjøre det de kunne for barnet. Så det blir nok sånn at barnevernet vurderer at det er godt nok. Det er jo fryktelig mange barn som har fattige foreldre uten at det er barnemishandling. Og i UK er det mye mer av det enn her i Norge. Kan ikke tenke mer på det nå kjenner jeg, blir lei meg. Har lyst til å hjelpe alle babyer i hele verden til å få en litt tryggere og sikrere oppvekst, både med tanke på helse og økonomi. Man trenger absolutt ikke rikdom, men å ha råd til klær, mat, varme, rent vann og medisiner. Det burde være trygt.

Desverre,så e d sånn her i verden, enkelte burde ikke fått baby pga ulike faktora...Nei, æ må tenk på nå ainna, blir trist av å tenk på kossn enkelte babya/barn har det :(

Jepp. Ble veldig trist tema.

Hva vi skal i helgen. Vi skal spise en middag med venner i morgen. Gleder meg, det blir hyggelig. Og så er det søndagsmiddag med familien. Hmm...

Ok:) jo d e fint i bartebyn, men gla æ flytta på lande. E itj nå byjente, cafe og teater e itj nå for mæ :p også har æ allti drømt om å la ungan som kjæm en dag ska voks opp på lande.

Æ skjønne dein ja :) Vi å fløtta t landet for at ongan ska få en bedre oppvekst å da vart namsos et godt valg :)
E itj nå byjente æ eiller sjø, e vokse opp på gård æ å trives bæst me fjøslukt enn eksos ;);)

Jepp. Ble veldig trist tema.

Hva vi skal i helgen. Vi skal spise en middag med venner i morgen. Gleder meg, det blir hyggelig. Og så er det søndagsmiddag med familien. Hmm...
Det høres ut som ei koselig hælg :)
Vi ska besøk pappa i trheim i hælga, det blir stas :)
Å så ska vi besøk gudforeldran t minstejenta:)

Forslag t søndagsmiddag da,damer????
Ka ska dokk ha :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp