Husnisse har vi åNemlig! Du har husnisser!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husnisse har vi åNemlig! Du har husnisser!

Og ja, du må vel planlegge bil og henting og alt i forhold til permisjon. Selvfølgelig! Julibaby. Vi skal jo lage skravletråd på juli-forumet.Ikke at jeg kan love at jeg skal skravle så mye hele veien, for jeg skal forhåpentligvis jobbe litt mer igjen snart.
Du forsvinn jo snart herifra, heldige du som e gravidOk. Nå oppdaget mannen at Broen går i kveld, hadde glemt at det var mandag jeg. Så da setter vi på den på nrk nett. Da ble jeg opptatt og borte igjen. Dårlig skravlekveld fra meg altså.

Du sier du også?
Nemlig!!!!!!!!Husnisser stjeler sokker i klesvasken!
Satser på at jeg får lagt inn et bilde i morgen tidlig. Gidder ikke hvis den er blendahvit igjen.
Natta jentene!!!![]()
Med julibaby kan jeg ordne henting og levering på skolen til fots. bhg ligger litt lenger unna, det er mulig det også, men for langt for en treåring å gå selv på egne bein til daglig, men mannen med bil og jobb kunne levert henne, og jeg bare tatt babyen og storebroren til skolen. Joda.
Men ny bil må vi sikkert ha uansett, for vi sliter nok med å få tre i baksetet Vi skal prøve da, vi kom bare aldri så langt som å montere de aktuelle setene og prøve om vi fikk babysetet i midten, da problemstillingen var aktuell i mai. jeg mistet jo lenge før det ble aktuelt å sette noen i en bilstol.
Godt skrevetJeg håper du legger inn et bilde som ikke er blendahvitt.
Og at jeg KAN legge inn et bilde som er blendahvitt. Av skjorta.
Jeg håper du legger inn et bilde som ikke er blendahvitt.
Jeg håper du legger inn et bilde som ikke er blendahvitt.
Neste gang skal det gå bra! Og da blir det sikkert ny bil.![]()
Go tur daTraske med udyret da!
Go nattNå tror jeg det er leggetid her.
Mer skravling i morgen.
Så får vi se om dagens innsats har ført oss oppover på listene i morgen. Om de blir oppdatert før nedetiden, eller etter... vi får se.
Lenge igjen av oktober, og uansett liten sjangs for å vinne. Men gøy, skikkelig gøy å skravle med dere!