**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Vel, det er snart kveld.

Ny da og nye muligheter i morgen.

Men jeg jobber hele dagen, så det blir nå i hvoedsak etter åtte for min del.

Men jeg MÅ se test-bilder i morgen, altså!!!

Håper.

ANER ikke hva som kan ha gjort det, det er det merkeligste.
Herregud så ekkelt..! Det ser jo nesten ut som penn eller noe!

Vel, det er snart kveld.

Ja de testebildene gleder jeg meg til også!!

Mannen kommenterer tørt fra sidelinjene at det var han som hadde nevnt en tusj.

ja, men... sier jeg og peker. Se, andre har hatt samme tanken.

Men det VAR ingen tusj der!

Noen som har noe tips mot fet hud? Huden min er stram og rar og ekkel etter dusj, men utover dagen blir den superfeit! Er ikke sånn megaplaga med kviser, har en her og der mellom el og mensen, men huden min er så ekkel og feit :(

Ja, men det ER ingen tusj oppi der.

Har sjekka både for det og for en sokk.
Kan ungene ha mista noe oppi da? Eller la den i bløt etter de la seg? Utrolig merkelig!

Noen som har noe tips mot fet hud? Huden min er stram og rar og ekkel etter dusj, men utover dagen blir den superfeit! Er ikke sånn megaplaga med kviser, har en her og der mellom el og mensen, men huden min er så ekkel og feit :(

ingen erfaring der. Min er tørr. Bortsett fra kviser... en del av dem til tider ja.

Kan ungene ha mista noe oppi da? Eller la den i bløt etter de la seg? Utrolig merkelig!

Lagt i bløt etter at de la seg, men de var klart våken i morges, men jeg har altså tømt baljen i kveld, og der var ikke noe annet enn skjorta og skautet og vann.

Vel, det er snart kveld.

Æ å vil sjå testbilde imårra :)
Huff, ska på avdelingsmøtekl 13:00 imårra å så arbeid t halv 11 :confused:

Nå kjenner jeg at jeg er trøtt.

Vondt i hodet og trøtt. antakelig rett og slett lei, det er passe surt om jeg må ha ny bunadssjorte da!

Æ å vil sjå testbilde imårra :)
Huff, ska på avdelingsmøtekl 13:00 imårra å så arbeid t halv 11 :confused:

Huff da.

Jeg skal bare jobbe mine 7.5 timer en eller annen gang i løpet av dagen, og for at det skal samsvare med barnehagens åpningstider prøver jeg å ha levert ungene før 7.30, vel, innen 7.20 pga trafikken, og da være på jobb i god tid før 8, og kunne gå ca 16 (det er jo 7,5+0,5 i lunsj) og hente dem i greit tid til middag.

Vondt i hodet og trøtt. antakelig rett og slett lei, det er passe surt om jeg må ha ny bunadssjorte da!
Satse på at bunadskjorta blir helt ren igjæn :)

Wow, tror ikke jeg greier å være helt uten koffein. Er kaffeavhengig :p

Ikke noe mål å være helt uten, men jeg drikker ikke kaffe, og synes sprite zero er like godt som pepsi max. Så da blir det enkelt! :D

Uff, det er vel ikke så mye å gjøre nå i kveld, men håper du får reddet den. Utrolig trist når moren din har brodert også da :( Da har den jo mye høyere verdi for deg også. Og ja, bunadskjorte er dyre greier

Huff da.

Jeg skal bare jobbe mine 7.5 timer en eller annen gang i løpet av dagen, og for at det skal samsvare med barnehagens åpningstider prøver jeg å ha levert ungene før 7.30, vel, innen 7.20 pga trafikken, og da være på jobb i god tid før 8, og kunne gå ca 16 (det er jo 7,5+0,5 i lunsj) og hente dem i greit tid til middag.
Heldig du e :) Kjenne at æ grue mæ t mårradagen, men,men,arbeid må man....:p

Mannen har googlet litt av hvert i dag, også sfo.

I august neste år har vi skolestarter. Da blir barnepassutgiftene våre en tusenlapp mer i mnd, sfo er dyrere enn bhg, samt at vi mister søskenmoderasjonen.

Og den åpner en halvtime senere enn bhg, og stenger en halvtime tidligere, noe som medfører at vi får provlemer med logistikken slik den er løst for oss i dag, og bør ordne en "en henter og en leverer"-løsning, noe som antakelig medfører behovet for to biler.

Dette er FØR vi tar hensyn til at jeg selvsagt egentlig har planer om å være i permisjon da selvsagt, siden jeg jo skal ha en juliunge, ikke sant?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp