Huff da, det hørtes itj bra ut....sikker på at den ikke kan reddes ?Men bunadsskjorta.... MYE verre enn fryktet.
som i... antakelig ødelagt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da, det hørtes itj bra ut....sikker på at den ikke kan reddes ?Men bunadsskjorta.... MYE verre enn fryktet.
som i... antakelig ødelagt!
Hehehehehe,når katta er borte,danser musene på bordet...Når jeg endelig får spille på playstation fordi gubben ikke er hjemme må jeg benytte sjansenMen nå er han hjemme og hjelper meg ^^
Oj,shit.....
Jeg kjøpte en billigutgave på rema for jeg visste ikke at det fantes andre, den var helt grusom.Mye bedre enn fryktet, den var jo slett ikke ille å drikke.
Sunniva sin. Høyst drikkbar,
Bunadsskjora mi skal være HVIT!
Den har store LILLA felter og flekker som jeg ikke ANER hva kommer av!
Æ å fekk Sunniva sin....me fruktkjøttSmaken va itj så verst,men litt bitter ettersmak...
![]()
Huff da, det hørtes itj bra ut....sikker på at den ikke kan reddes ?
Huff,det hørtes rart ut...Håpe du klare å få vekk flekkeneBunadsskjora mi skal være HVIT!
Den har store LILLA felter og flekker som jeg ikke ANER hva kommer av!
Huff, dein hørtes ikke god ut....Sunniva har gode juicaJeg kjøpte en billigutgave på rema for jeg visste ikke at det fantes andre, den var helt grusom.
Æ håpe virkelig flækkan forsvinn!!!!! Nylonvask e mild mot stoff å kainn muligens virkeJeg tok den av meg i går kveld, og la i kaldt vann. Lot skautet ligge sammen med, det har sort broderi. Men det mener jeg at jeg har gjort før, og uansett har ikke skautet en eneste lilla flekk, så det kan da ikke være det.
Men hva kommer det av? DEr var IKKE en blå sokk sammen med, jeg har sjekka. Aner ikke
Nå er det hele gnidd inn med flekkfjerningssåpe. Noe er sprayet med vanish flekkspray og noe er gnidd inn med vanish white, det hele skal få bli lagt i en god oppløsning av blenda hvitt i natt tenker jeg.
Men om den noen gang blir ren, eller om jeg må ha en ny... jeg frykter ny. Det blir dyrt. Denne har mamma brodert, men det klarer hun ikke å gjøre mer av pga helsa.
Huff,det hørtes rart ut...Håpe du klare å få vekk flekkene.
Æ håpe virkelig flækkan forsvinn!!!!! Nylonvask e mild mot stoff å kainn muligens virke![]()
Masse,masse lykke tilHåper.
Tviler.
Men for all del, en noe lignende "resept" som dette her har jeg fått vekk BLEKK fra ei lue, fra ei penn som hadde lagt borti den eneste lua som hadde passform som lignet på å passe min sønn for noen år siden.
Så jeg prøver.
Veldig sant! Håper virkelig du får den ren igjen!Jeg og mamma ble enig om at "den kan umulig bli MER ødelagt av at jeg bruker litt sterkere såper enn man vanligvis utsetter den for"...
Masse,masse lykke til![]()