**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Mente forresten ikke å snu denne tråden også over til en symptom-tråd, jeg bare har en liten puppekrise. Kan liksom ikke ta av meg puppene heller, de må liksom være med. Og jeg blir hvert fall irritert om dette er noe jeg skal venne meg til bare pga. tr. :angry5

Jeg har tenkt å begynne med el tester denne uka. Ikkje i dag, bare cd 8 og har ikkje med tester.

Gir testene en sjangse til, men blir det som sist med positive hele dpo, så dropper jeg det antakelig videre

Krysser fingrene for max et par positive tester. Grapefruktjuice da?

Glemt å kjøpe, skal prøve å få tak i snart.

Jeg er spent på om du får effekt du og.

Og så er jeg spent på om det spiller noen rolle etter hvert.

.... * spiser bak disken på jobb mens jeg prøver å følge med skravlingen * :p

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Hei på dere..
Er morsomt å lese hva dere driver å skravler om!
Men,jeg lurte på en ting.. Alkohol og tobakk er jo ikke bra når man er gravid, men det er jo heller ikke noe særlig bra når man prøver å bli gravid såvidt jeg har forstått..
Har sjeldent behov for å drikke, så det er ikke noe problem å holde meg unna alkohol. Men, er denne dumme snusen da.. Vi har bestemt oss for å slutte begge to, men kjenner jeg kunne trengt litt mer motivasjon for å komme igjennom det.. Noen som vet om det er skadelig i en prøveperiode? Evt noen som har slutta med snus/røyk selv om har noen gode tips?

Det reduserer sjansen for å bli gravid og øker risiko for sa.

Motivert ?

Mange får jo barn uansett, så det er ikkje svart/hvitt, men...

Ba mannen om å kjøpe, og sier jeg skal forklare når vi møtes. Skriver ikkje slikt på jobb-mail

Han svarte at forklaring ikkje trengs. Vet han det ????

Han svarte at forklaring ikkje trengs. Vet han det ????

HAHA... Ekstra morsomt om mannen tenker; "Ja, nå vil hun har mer EL-slim ja".... Hihi... Nå har jeg morsomme tanker i hodet mitt.

Mannen min har ikke peiling hvert fall.

Lurer på hva han tenker, ja...

Når ble lista sist oppdatert, om noen er på pc ?

Eller 25. plass om du vil. :)

Jeg er på 16. plass og Tuppeline er på 12. plass.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp