**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei og hopp!

Jeg er ny her inne, men full ac spørsmål selvsagt.

Er det normalt at puppene vokser tre størrelser uten at man er gravid? :) Jeg kan ikke teste før om to dager ifølge babyverden.

I dag er det 8. juni, og du er på dag 30 av syklusen. Det er 11 dager siden eggløsningen, 28. mai, og 2 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Hei og hopp!

Jeg er ny her inne, men full ac spørsmål selvsagt.

Er det normalt at puppene vokser tre størrelser uten at man er gravid? :) Jeg kan ikke teste før om to dager ifølge babyverden.

I dag er det 8. juni, og du er på dag 30 av syklusen. Det er 11 dager siden eggløsningen, 28. mai, og 2 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Du KAN teste selv om babyverden mener du børr vente ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Stakkars guttungen har spydd ned senga 3 ganger i natt. Hele mammaen og seg selv. Gulvet har jeg vasket ett par ganger alt. Ble helt utslitt så han sovnet til slutt på lekematta på gulvet. Dakar lille min.
Verste er at mannen er borte hos kompis.så her har det blitt lite søvn i natt.

Stakkars guttungen har spydd ned senga 3 ganger i natt. Hele mammaen og seg selv. Gulvet har jeg vasket ett par ganger alt. Ble helt utslitt så han sovnet til slutt på lekematta på gulvet. Dakar lille min.

Huff.. ikke kjekt med syke barn. Her fikk jeg plutselig ryddekick så nå er jeg lysvåken og bad, toalett, gang og halve stua er strøken :p

Huff da, syke barn er slitsomt.

Vi har likegodt barnefri vi. Og jeg er våken!!!! Kom hjem etter to i natt så synes jeg kunne sovet lenger, det gjør mannen!

Huff.. ikke kjekt med syke barn. Her fikk jeg plutselig ryddekick så nå er jeg lysvåken og bad, toalett, gang og halve stua er strøken :p

Det er så deilig med sånne kick. :smiley-chores011

Du KAN teste selv om babyverden mener du børr vente ;)

Jeg har brukt for mange penger på tester denne mnd her, så om jeg ikke får mensen i morgen så skal jeg dra til legen og ta en der. :smiley-ashamed008

Er veldig spent, men tror nok at tanta mi er på vei.

Utrolig hvor uviten jeg blir når jeg prøver å bli gravid. :dontknow

Stakkars liten, er så ille når de små spyr. :(
God bedring til lille gutten din.

han er bedre nå. men kom en full diarebleie i dag tidlig, så er nok omgansyken på han, eller så har han fått noe som han ikke skal ha.

hehe, han ser på Timmi tid, og hermer etter alt de gjør :P liten skuespiller i hus her :)

Huff da, syke barn er slitsomt.

Vi har likegodt barnefri vi. Og jeg er våken!!!! Kom hjem etter to i natt så synes jeg kunne sovet lenger, det gjør mannen!

ja det er slitsomt når de skal begynne med spy midt på natta. siste man ønsker er å vaske gulver, sengetøy og unge.

Lite svn her også inatt.. sønnen ville IKKE sove i senga.. S har vært av og på våken i hele natt, o gvill ikke sove dupp nå heller... Baahh:-P

Full gang med middagen. Tomt for stekte kjøttkake så får steke noen kg i dag. Laget kål stuing og gjort klar det andre. Prøve å komme inn i rutine i hjemmet, men er ikke alltid så lett. Pappa jobbe nesten hele faens tiden og jeg er ensom. Har jo ungene selvsagt, men ensomt om kvelden og gidder ihvertfall ikke ha sex når han bare er opphengt i jobben sin.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja ja eg er sur om dagen. Mannen er sur og sliten og jeg føler for og klage. Rett og slett syte. I morgen forsvinn mannen på jobb før ungene våkne å komme hjem når de skal legge seg. Minsten har vondt om dagen og vil bare bli Bært, turbo på tre er sjalu. Men tenkte å gå lang tur i morgen noe de liker godt. Tirsdag mannen jobbe til eg skal legge meg ca. Da er det sykehuset to timer unna og få beskjed om hva vi skal gjøre frem over med minsten. Styrte hjem for vaksine og lege time for de to minste. Nei eg er ikke lei av pliktene mine egentlig. Elsker å være mamma. Må bare venne meg til å være alene med de hele tiden. Finne på noe på kvelden som ikke innebære hus vask og middag planlegging til neste dag. Å klage over diaré som har vart i over en måned nå. Jævlig vondt i baken min :D
Syte syte syte. Sånn da var vi ferdig med det he he

E klem til deg veslemøy :-)

Litt sutring herfra og. Har akkurat kommet til svigermor etter å ha vært noen dager hos farmor og farfar. Farmor er veldig flink til å kommentere hvor tjukk jeg er, og jeg kjenner eg begynner å bli lei det. Så kommer vi hit, og så spør svigermor meg om hvorfor jeg har så mange kviser. Æsj altså. Som om jeg ikke bryter meg selv nok ned også det, de må liksom de også.
Men men. Forhåpentligvis er jeg gravid og kan snart bære en flott stor mage istedenfor en tjukkebollemage. Lov til å håpe iallfall.

Litt sutring herfra og. Har akkurat kommet til svigermor etter å ha vært noen dager hos farmor og farfar. Farmor er veldig flink til å kommentere hvor tjukk jeg er, og jeg kjenner eg begynner å bli lei det. Så kommer vi hit, og så spør svigermor meg om hvorfor jeg har så mange kviser. Æsj altså. Som om jeg ikke bryter meg selv nok ned også det, de må liksom de også.
Men men. Forhåpentligvis er jeg gravid og kan snart bære en flott stor mage istedenfor en tjukkebollemage. Lov til å håpe iallfall.
Drit i dem. Enkelte ting kan man spare seg for å si til andre.
Testet noe mer eller?

Drit i dem. Enkelte ting kan man spare seg for å si til andre.
Testet noe mer eller?
Svigermor mente ikke noe vondt med det, det vet jeg. Men farmor har kommentert sånt i alle år, hun bryr seg ikke om man blir såra. Jaja, jeg vet det jo.

Ikke testa noe siden forrige gang, som var på lørdag tror jeg. Den var blendahvit. Ikm i morgen.. Tror jeg venter og ser om tr kommer et par dager før jeg tester.. :p Hvis jeg klarer å holde meg.

Har poden blitt frisk og rask igjen? Huff, ikke noe artig når de er syke :(

Vært på sykehuset. Gikk veldig bra. Men han lei alt av fantom smerter sånn som eg alt har sagt. Vært til legen med bror på tre som skal settes opp til operasjon for mandler etter sommeren. Jada er en vanlig og ufarlig operasjon det men broren opererte for ett år siden og døde nesten så glede meg ikke til det heller. Mange bekymringer om dagen synes eg.

Vært på sykehuset. Gikk veldig bra. Men han lei alt av fantom smerter sånn som eg alt har sagt. Vært til legen med bror på tre som skal settes opp til operasjon for mandler etter sommeren. Jada er en vanlig og ufarlig operasjon det men broren opererte for ett år siden og døde nesten så glede meg ikke til det heller. Mange bekymringer om dagen synes eg.

Usj, så ekkelt :(

Svigermor mente ikke noe vondt med det, det vet jeg. Men farmor har kommentert sånt i alle år, hun bryr seg ikke om man blir såra. Jaja, jeg vet det jo.

Ikke testa noe siden forrige gang, som var på lørdag tror jeg. Den var blendahvit. Ikm i morgen.. Tror jeg venter og ser om tr kommer et par dager før jeg tester.. :p Hvis jeg klarer å holde meg.

Har poden blitt frisk og rask igjen? Huff, ikke noe artig når de er syke :(
Feber og oppkast er gått over.men er diaré og mye sutring. Også sier han at han har vondt. Men flere i bhg som har hatt diare i over en uke :/
Kjedelig med negative tester a.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp