**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Trodde det var maten jeg... Hatt noen perioder med overskudd på konto, da kjøpte vi ekstra godt pålegg.

Så det er VI som har misforstått..!! Må kjøpe inn dyrere pålegg i morgen tror jeg!

I dag fant jeg ut at katten er gravid, nå vil jeg også bli det kan vel ikke være så vanskelig det. Men tror ikke jeg vil føde kattunger...

Så det er VI som har misforstått..!! Må kjøpe inn dyrere pålegg i morgen tror jeg!

AKkurat! Skal sørge for å få lagt litt info inn i våre viktigste tråder jeg ;)

Men fra spøk til revolver, HAPPY HUMPING A!! ;) Jeg vil også!! Må bare bestemme meg for om jeg skal være sur eller bli når gubben kommer hjem :p
Vi skulle egentlig på fjelltur i dag, etter at jeg hadde besøkt en vennine og han en kompis (som har baby, håper han ble skikkelig babysjuk!! hehe), men så ble han så lenge hos kompisen at det ikke ble noen tur likevel.. Så nå er jeg litt snurt, hadde gleda meg til at vi ENDELIG kunne finne på noe sammen utenfor husets fire vegger....!

Men fra spøk til revolver, HAPPY HUMPING A!! ;) Jeg vil også!! Må bare bestemme meg for om jeg skal være sur eller bli når gubben kommer hjem :p
Vi skulle egentlig på fjelltur i dag, etter at jeg hadde besøkt en vennine og han en kompis (som har baby, håper han ble skikkelig babysjuk!! hehe), men så ble han så lenge hos kompisen at det ikke ble noen tur likevel.. Så nå er jeg litt snurt, hadde gleda meg til at vi ENDELIG kunne finne på noe sammen utenfor husets fire vegger....!

Ohh... den er sur. Jeg hadde vært pissed, og jeg hadde ikke lagt skjul på det. Hadde ikke klart å venta til han kom hjem da, for da hadde det kanskje gått over. Jeg hadde overøst han med skikkelig sure meldinger. Jeg er litt bitch :P

Tja. Better luck next weekend og happy humping? :p

Hmm, dere kunne jo, om det var litt varmere i været, funnet på noe.... annet, sammen, utenfor husets fire vegger, men jeg troooooooor ikke det er helt varmt nok til at det vil være helt behagelig?

Men nå er det leggetid her i huset, vi snakkes i morgen. HYPPIG!

Ohh... den er sur. Jeg hadde vært pissed, og jeg hadde ikke lagt skjul på det. Hadde ikke klart å venta til han kom hjem da, for da hadde det kanskje gått over. Jeg hadde overøst han med skikkelig sure meldinger. Jeg er litt bitch :p

Jeg ER skikkelig pissed!! Han ringte meg før i dag og lurte på om jeg ville komme innom hos kompisen, jeg var skikkelig kort og sa bare "trodde vi skulle på tur jeg". BAHH! Men jeg veit også at viss jeg er snerpete mot han, så er han som ei jente og nekter meg sex! :p hehe. OG JEG HAR PLANER OM Å LAGE BABY!! :p

Tja. Better luck next weekend og happy humping? :p

Next weekend er han opptatt igjen... Spiller fotball han fyren her skjønner du, jobben hans, så han er ofte borte i helgene for å spille kamper... CRAP!! Veldig lite lukrativt å være fotballfrue!!

Hmm, dere kunne jo, om det var litt varmere i været, funnet på noe.... annet, sammen, utenfor husets fire vegger, men jeg troooooooor ikke det er helt varmt nok til at det vil være helt behagelig?

Men nå er det leggetid her i huset, vi snakkes i morgen. HYPPIG!

Kanskje det må testes ut når det blir litt mildere i været ;)

Natta, frøken. Vi snakkes i morgen. HYPPIG!

Jeg ER skikkelig pissed!! Han ringte meg før i dag og lurte på om jeg ville komme innom hos kompisen, jeg var skikkelig kort og sa bare "trodde vi skulle på tur jeg". BAHH! Men jeg veit også at viss jeg er snerpete mot han, så er han som ei jente og nekter meg sex! :p hehe. OG JEG HAR PLANER OM Å LAGE BABY!! :p
man fanger fler fluer med honning enn med eddik, er det et ordtak som heter :p

man fanger fler fluer med honning enn med eddik, er det et ordtak som heter :p
Nettopp derfor dette må vurderes NØYE! :p På en måte er humping første pri denne uke :p På den andre sida vil jeg gjerne han skal forstå (!!) at jeg blir lei meg og frustrert når vi faktisk aldri har en hel dag sammen, bare vi to! Han er borte hele dagen, kommer sjeldent hjem før 21-22, med 4-5 treninger i uka + kamp (og lange reiser til og fra kamp), så jeg setter sånn pris på de få gangene vi faktisk KAN gjøre noe annet enn å sitte i soffen å glo på en skjerm... Men samtidig forstår jeg jo at han vil være med vennene sine også! Men det må da være mulig å kombinere?? Jeg greide det! :p

Nettopp derfor dette må vurderes NØYE! :p På en måte er humping første pri denne uke :p På den andre sida vil jeg gjerne han skal forstå (!!) at jeg blir lei meg og frustrert når vi faktisk aldri har en hel dag sammen, bare vi to! Han er borte hele dagen, kommer sjeldent hjem før 21-22, med 4-5 treninger i uka + kamp (og lange reiser til og fra kamp), så jeg setter sånn pris på de få gangene vi faktisk KAN gjøre noe annet enn å sitte i soffen å glo på en skjerm... Men samtidig forstår jeg jo at han vil være med vennene sine også! Men det må da være mulig å kombinere?? Jeg greide det! :p
Da tar du den praten når du ikke er seksuelt frustrert :p

Kanskje det må testes ut når det blir litt mildere i været ;)

Natta, frøken. Vi snakkes i morgen. HYPPIG!

Det begynner å bli noen år siden jeg kunne omtales som frøken, jeg har vært frue i snart 6 år.

Haha så teit! Du får sexe først, også bli sint :P

Lykke til cs7! Og natta folkens! Nå er det humping og soving!

Min mann dusjer etter den treninga. Jeg ligger i senga

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp