**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja minsten er utslitt. Å jeg forstår. Mye reising. Han på tre ble så glad når han så huset vårt :) lar alle uten minsten sitte våken å slappe av nå før vi legge oss. Få litt ro.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, jeg vet jo selv hvor godt det er å komme hjem etter litt reising. Sikkert enda bedre for de små, som ikke engang Har skikkelig tidsbegrep!

Ja, jeg vet jo selv hvor godt det er å komme hjem etter litt reising. Sikkert enda bedre for de små, som ikke engang Har skikkelig tidsbegrep!
Kjenner eg er bra sliten selv men mest i hue selv om jeg har Kjørt bilen. Glad for og være hjemme.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åhh, sånne bord, og klissete gulv, det hadde jeg ikke orket på morgenen. Og jeg har aldri våknet bakfull altså, men rett og slett.... fysj.

Ja, heldigvis! Men å tømme alle bokser og vaske vinglass for hånd sitter langt inne når man er bakis ja! Hehe. Og å vaske klissete gulv.. Baahh!
Hæhæhæ!
Jeg fikk hjem mann og barn i kveld <3 endelig er familien samlen :D
Nå skal jeg vise mannen hvor ekstra glad jeg er i han ;)

Hun skal vel det samme som meg :D

Akkurat DET er nok ikke noe jeg har blitt beskrevet som før :p

irony.jpg

Det samme som jeg vagt håper på, men antar blir i morgen, mannen er kommet tilbake fra fotballtrening.

Skal du også smøre noen ekstra gode brødskiver og sette frem et glass melk til mannen din..? :p

Han er ikke så glad i melk, og det skal mer enn et par skiver med brød til for å lage bebi ass! *lyspære* Det er DER dere har misforstått...!! :D

apropos...jeg må ha nytt strykejern til 17.mai... helst til 16. :p Disse hersens bunadsskjortene!! Og strykejernet mitt er fullt av kalk.. :/
finndåttenno ?

Han er ikke så glad i melk, og det skal mer enn et par skiver med brød til for å lage bebi ass! *lyspære* Det er DER dere har misforstått...!! :D

ååååååå.... hmm... nå må jeg virkelig tenke her... Dette var ny informasjon for meg....

ååååååå.... hmm... nå må jeg virkelig tenke her... Dette var ny informasjon for meg....

Ja dæven, men du har jo vært gravid! O.o WOOOT?!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp