???SKRAVLETRÅD IKM UKE 21 ???

jeg tror jeg kan høre hjemme her, men med en ustabil syklus er det ikke lett å si....
Hadde mensen 22. april, 2 pos. ELtester i går, men har ikke flere å teste i dag!
Har hatt slim siste 3-4 dagene og livmoren ligger veldig langt inne.
Så la vi si at jeg skal ha EL i dag, da blir min IKM 27 mai?

I dag kom smilyen opp..:) jippi.. Kjøpte en digital en jeg.. Nå skal det humpes.. Andre som har el nå??

Tror ikke jeg blir klok på denne syklusen.. hadde en stor senkning på temp idag, og kjennes ut som tanta er på vei. emoticon
Samtidig er jeg øm i eggstokkene og kvalm.....
Skulle hatt EL i disse dager jeg... typisk hvis det blir syklustull nå når den har vært stabil så lenge! emoticon

Åssen går det jenter?? Stille her??

Jeg har fremdeles ikke fått noe smiley på EL-testen, så mulig jeg blir ny uke da..Men jeg føler at det nærmer seg ihvertfall, murrer fælt på høyre eggstokk emoticon

Jeg er så usikke om jeg har truffet på eggløsningsdagen eller ei... Virket som jeg hadde EL ca. 10. mai, men skulle hatt EL den 12. Har ikke blitt noe emoticon Hverken 12. eller 13 mai, så jeg bare krysser fingrene på at jeg har rett ang. ELdagen.

I dag har jeg hatt stikkinger i eggstokkene og har kjent ut som det har strammet seg mye nederst i mageregionen... Hva nå enn det skulle bety.. 

tror ikke jeg har hatt EL eller så har den vært mye tidligere enn ellers...emoticon

Tror jeg er en uke etter EL nå... Og sniker etter symptomer :P

Blir jo nesten paranoid..Hehe...

Tror jeg er ferdig med EL og nå, men en vet jo aldri sikkert, hadde iallfall nok symptomer...
Nå er det bare å vente minst ei uke før jeg kan teste igjen....ufff, så treg tiden går når du venter.

Eneste forskjell i kroppen som jeg har merket etter EL er at livmoren ligger lavere igjen, og at tappen kjenner ut om den har snudd seg bakover?????? Fortsatt litt slim, absolut ikke tør iallfall.
Da jeg fikk UL etter min siste SA sa jordmora også at livmoren var bakover, håper ikke at det er mindre sjanse å bli gravid da.....
Hvordan står det til med dere???

Så morsomt jenter.. Blir noen spennende uker:) jeg har EL nå.. Min 3dag nå med smileys og knallpositiv test:) aldri fått så positive.. Har tatt bidronning så kanskje det har hjulpet.. Så nå er det humpings hver dag.. :) vente i 2 uker å teste igjen... Lange dager.. Hehe..

Positiv CD EL-test idag, så da er det endelig eggløsning. Har stått på endel de siste dagene og humper nok et par dager til just in case emoticon . Blir spennende å se om spiren setter seg nå. Men to lange uker fra testing...Lykke til jenter!!

Da var EL ferdig her:) så nå begynner jeg på wy.. Weeee.. Dere da jenter??

Da har EL vært her også. FF satte EL til syklusdag 16 og det var på lørdag. Nå gjenstår det bare å se om det har klaffet. Hadde sex dagen før EL og selve ELdagen...

Idag har jeg hatt helt ekstremt mye murringer/samentrekninger/vondter i livmoren/under magen, veldig mye hvit utflod (sorry, detaljene) og mye luft i magen... Håper dette er tegn på at det kanskje lurer et lite frø i magen... He he.. vet det er litt tidlig, men spennende å tenke kanskje kanskje...

Dandelion skrev:
Idag har jeg hatt helt ekstremt mye murringer/samentrekninger/vondter i livmoren/under magen, veldig mye hvit utflod (sorry, detaljene) og mye luft i magen... Håper dette er tegn på at det kanskje lurer et lite frø i magen... He he.. vet det er litt tidlig, men spennende å tenke kanskje kanskje...

Slik har jeg det om dagen også.... Håper det er ett tegn for oss begge ;)

Når har dere IKM jenter?? :) Symptomer?? Når teste?? Jeg har IKM 27mai.. Ingen symptomer Vil vente lengst mulig.. Kanskje etter IKM:)

IKM 29 mai, så siste dagen den uken..Bare 3 DPO idag, men kjenner murringer og innbildningene er igang, har så god følelse denne måneden. Så redd jeg evt blir svært skuffet...
Og ventetiden er altfor laaaang. Lykke til med dere andre jenter, noen som tester i helgen?

Er endelig i DPO-land.. hihi...EL to dager senere enn vanlig. Men med en lutealfase på 12 dager så er ikm fremdeles 27.mai .
Foreløpig lite med symptomer.. kun litt kvalme på morgningen og noe som kan minne om mensmurrigenger...

IKM 24 her.
Hadde El rundt 10 mai jeg. Så nå er jeg 8 dpo, ikke lenge før det kan testes her!
Venter i spenning med dere:)

IKM 27....... TROR jeg da. Er fortsatt ikke helt sikker når EL var pga ustabil syklus.
Har litt ømme pupper og livmoren er nede igjen, men tror at åpningen er ganske tett.
Tørr ikke å kjenne der for mye etter min MA og SA, ellers litt tykk hvit slim. Ifølge pernille må du ha tørre dager etter EL, men det har jeg ikke hatt til nå.
Lurer på om jeg skal teste fredag 20. altfor tidlig jeg vet, men billige tester slår noen ganger ut tidlig. Noen med IKM 27. som vil ta sjansen og?
Har dere kjent på endringer i kroppen og flere som har lyst å teste tidlig?

Back
Topp