???SKRAVLETRÅD IKM UKE 21 ???

Emani82

Elsker forumet
Flere enn meg som venter EL snart og IKM I uke 21???

meg meg.

el er på tirsdag, så her må vi stå på i dagene fremover. :) ikm er 24. mai to - dager før bursdagen min. hadde vært så perfekt å bli gravid og få dette som en bursdagsgave :)

emoticon Jeg har EL 12. Mai og IKM 26. Mai emoticon

emoticon Jeg skal visst være her.... 

IKM er ca.27. mai

Så spennende da jenter:) Happy humping...

gir denne et lite dytt jeg emoticon
Hvordan går det med dere jenter? Her blir det EL i løpet av uka, så dette blir en travel uke. hehe...

Jeg har ikm 28 mai :)

Jeg! Jeg!

Har EL denne uka og venter TR 27.mai :-))

Frisør1 skrev:
Jeg! Jeg!

Har EL denne uka og venter TR 27.mai :-))

Samme som meg det jo! emoticon

Tror EL har vært.. Fikk tid til en gang :P Prøve igjen inatt og håpe dette holder for å lage en spire :)

Tror jeg hadde EL i går.. Men strekene mine på testene blir lissom ikke like sterke.. Bare nesten.. Må de bli like sterke eller sterkere?

Tror jeg hadde EL i går.. Men strekene mine på testene blir lissom ikke like sterke.. Bare nesten.. Må de bli like sterke eller sterkere?

De skal være like sterke eller sterkere.... Skal være ganske synlig at du har EL liksom :P
Når på døgnet tar du den?

Tar morgen og kveld..:) prøve igjen i kveld da.. Tror jeg har EL nå og merker det på kroppen.. Testen i dag var svakere enn i går.. Hm.. Ikke lett de strimlene.. Neste gang blir det digital.. :) har ihvertfall humpet mye.. Men tenkte ta WY og da må jeg vite om EL har vært;)

Tar morgen og kveld..:) prøve igjen i kveld da.. Tror jeg har EL nå og merker det på kroppen.. Testen i dag var svakere enn i går.. Hm.. Ikke lett de strimlene.. Neste gang blir det digital.. :) har ihvertfall humpet mye.. Men tenkte ta WY og da må jeg vite om EL har vært;)

Jeg skal egentlig ha EL i morgen, men jeg misstenker at den har vært.. Vi har  emoticon hver dag den siste uka for å helgardere da emoticon Men skal "helgardere" noen dager til, å krysse fingre og tær på at vi treffer blink denne gangen emoticon

Da er testene mine svake igjen.. Så da regner jeg med at EL har vært.. Jeg er vel bare en sånn person som ikke får super sterk strek når jeg har EL da... Åssen går det med dere andre da!?

Jeg har også ikm uke 21, venter EL hvert øyeblikk, antageligvis imorgen eller lørdag. Planer om å humpe mest mulig, så vi får håpe spiren sitter denne månedenemoticon . Lykke til dere andre jenter, håper det blir mange spirer her!!

Her har tempen sunket mye. og venter spent på at den skal stige igjen. Ut fra tidligere så forventer jeg EL imorgen, men ingen tegn til det enda...emoticon

Back
Topp