SKRAVLETRÅD FOR MARSBOERENE :)

nr2imars2013

Betatt av forumet

Jeg må bare starte denne, ellers kommer jeg til å spamme noe sykt med alle innleggene mine :P 

Fikk meld av mannen i morges at han kommer hjem i dag i stede for mandag så nå har jeg ryddet huset :P haha :) Lurer på om jeg skal gå en tur etter lillemor har fått middag.. i går hjalp det veldig på kvalmen også blir hundene så rolig når vi kommer hjem igjen :P 

Hva driver dere på med i dag ?? :)

 
Hjemme fra jobb i dag, da jeg var i shabby form i dagtidlig.. 
Men nå er jeg litt bedre, så skal ut å renske opp i noen blomsterbedd og plante litt! 
 
Jeg har vært og trent , andre økta denne uken så ligger godt ann etter skjema! Du har begynt å se på barnevogn ja :) Tørr liksom ikke helt enda, men smugtitter da emoticon
 
Jeg har vært på jobb, og skal snart inn å begynne på middag, vil bare sitte litt ute og nyte sola først. :) Jeg har skrevet liste allerede jeg over hva som skal kjøpes før lille kommer, men mye kommer Ann på hvilket kjønn, det blir nok billigst med gutt ja, men hadde jo vært koselig med en av hvert kjønn, før en ev tredjemann og. ;) Hva skal dere bruke kvelden på da? :)
 


Lillian84 skrev:
Jeg har vært på jobb, og skal snart inn å begynne på middag, vil bare sitte litt ute og nyte sola først. :) Jeg har skrevet liste allerede jeg over hva som skal kjøpes før lille kommer, men mye kommer Ann på hvilket kjønn, det blir nok billigst med gutt ja, men hadde jo vært koselig med en av hvert kjønn, før en ev tredjemann og. ;) Hva skal dere bruke kvelden på da? :)


En liste er jo greit :) Har en jobb som krever utrolig mye i januar og februar, så det meste må være klart i november.. Desember går jo bort til alt mulig annet.. Gleder meg til å handle tøy! Finnes slike lister på nettet montro? Så kan man komplimentere litt.. er jo første så må ha alt!
 
Det som også er greit er å høre med mars 2012 om hva de syns var greit å ha, og som passa årstida, men det er vel ikke så veldig kaldt, så vi trenger vel mest vårting. Men det er flere sånn ca lister ute å går, eller vi kan lage våres egen. Men som alle sier, ikke kjøp mye klær for du får gaver. Det holder med litt basisklær og hentesett. :)
 
Måtte innpå å se på vogner selv etter den linken :P den sportsvognen så super ut da! Jeg trenger en som er lett å veksle mellom bag og sportsdel.. Har en city cross og en teutonia nå.. city crossen skal lillemor ha med seg i bhg og teutoniaen går ikke ann å ha bag på og er ikke full liggestilling.. Så den kvitter vi oss med.. Så da tenkte jeg at vi må ha en carena double swing og en sånn som ble linket til her oppe :) er kjekt å kunne ta en enkel vogn hvis man bare skal ha med seg en av barna ;)
 
vært på jobb og har akkurat inntat middag! jeg er så trøtt å sliten at jeg ikke en gang orker å gå ned å legge mini, så han sitter å ser siste mikke musen før det er natta :P

når det gjelder ting man trenger, så fikk jo jeg han jeg har nå, i april.. føler ikke det er sååå stor forskjell fra mars.
og å ikke kjøpe klær fordi man får i gave? min erfaring er at folk kjøper veldig upraktiske klær! snekkerbukser, hettegensere og skjørt! blæææh! det har ingentign å gjøre på en baby til hverdags! er bare irriterende!
 


TulleHøna skrev:
vært på jobb og har akkurat inntat middag! jeg er så trøtt å sliten at jeg ikke en gang orker å gå ned å legge mini, så han sitter å ser siste mikke musen før det er natta :P

når det gjelder ting man trenger, så fikk jo jeg han jeg har nå, i april.. føler ikke det er sååå stor forskjell fra mars.
og å ikke kjøpe klær fordi man får i gave? min erfaring er at folk kjøper veldig upraktiske klær! snekkerbukser, hettegensere og skjørt! blæææh! det har ingentign å gjøre på en baby til hverdags! er bare irriterende!



Jeg var veldig heldig da jeg fikk guttungen, alt jeg trengte å kjøpe var ett par strømpebukser og ett par nøytrale boder, ellers fikk vi ufattelig masse. Men det varierer jo sikkert veldig da.... Jeg syns det var greiere å heller handle litt etter han var født, jeg hadde jo litt i str 50 og 56, som jeg hadde handla før han ble født, men jeg syns det er greit å heller suplementere med det som trengs etterpå... :)
 


TulleHøna skrev:
vært på jobb og har akkurat inntat middag! jeg er så trøtt å sliten at jeg ikke en gang orker å gå ned å legge mini, så han sitter å ser siste mikke musen før det er natta :P

når det gjelder ting man trenger, så fikk jo jeg han jeg har nå, i april.. føler ikke det er sååå stor forskjell fra mars.
og å ikke kjøpe klær fordi man får i gave? min erfaring er at folk kjøper veldig upraktiske klær! snekkerbukser, hettegensere og skjørt! blæææh! det har ingentign å gjøre på en baby til hverdags! er bare irriterende!

Helt enig :P Fikk så mye ubrukelig til lillemor :P Nå skal vi ønske oss gavekort på klær i stede :D Om vi får en jente til har vi jo alt klart :P Selvom hun er født i august så brukte vi kun langermet bodyer og strømpebukser :) trenger kanskje litt yttertøy bare :)

 


nr2imars2013 skrev:


TulleHøna skrev:
vært på jobb og har akkurat inntat middag! jeg er så trøtt å sliten at jeg ikke en gang orker å gå ned å legge mini, så han sitter å ser siste mikke musen før det er natta :P

når det gjelder ting man trenger, så fikk jo jeg han jeg har nå, i april.. føler ikke det er sååå stor forskjell fra mars.
og å ikke kjøpe klær fordi man får i gave? min erfaring er at folk kjøper veldig upraktiske klær! snekkerbukser, hettegensere og skjørt! blæææh! det har ingentign å gjøre på en baby til hverdags! er bare irriterende!

Helt enig :P Fikk så mye ubrukelig til lillemor :P Nå skal vi ønske oss gavekort på klær i stede :D Om vi får en jente til har vi jo alt klart :P Selvom hun er født i august så brukte vi kun langermet bodyer og strømpebukser :) trenger kanskje litt yttertøy bare :)



jeg kommer til å si ifra denne gangen. søt og fin betyr ikke nødvendigvis, praktisk! og hvis de vil at gavene skal bli brukt, så er det likegreit å kjøpe noe som kan brukes! er jo koselig med noe da, til spesielle anledninger, men ikke ALT. jeg måtte ut å shoppe når vi kom hjem for nesten alt var upraktisk!

Gleder meg til å grave i gammelt babytøy å bruke det igjen :D
 
Jeg har vært på jobb inntil ganske nylig, og fått i meg litt middag. Det var deeeeilig  Nå er det bare TRE dager til feeeeeerieeeee!!!!  Skal bli godt!

Ang. babyutstyr fikk jeg i begynnelsen av april sist, så har det meste jeg trenger tror jeg. Min erfaring var at jeg trengte mye mer klær i 50, 56 var aaalt for stor til han. Men han var jo en liten kar, man kan jo ikke vite på forhånd. Og butikkene er åpne selvom babyen har kommet ut, så det er jo ikke krise om man mangler noe :) Fikk ikke masse klær i gave i det hele tatt, så måtte kjøpe det meste selv :)
 
Storerbro har vært syk i dag så jeg er super sliten :/ Men har vært en liten shopperunde og da kjøpte jeg faktisk en liten sparkebukse <3
Nå sitter jeg å ser på søskenvogn og ferietur ;) Koselig med skravletråd!
 
natta alle sammen.

vi skravles igjen i morra, da har jeg og theodor fri, og skal kose oss hjemme. :)
 
Uff, ikke i nærheten av å nærme meg senga enda.. Skjønner ikke hvorfor jeg er så trøtt på dagen men ikke kvelden.. Så i kveld har jeg sett Grace og Private Practise mens jeg har spist en liten pose organisk lakris. Selvfølgelig måtte jeg google lakris og graviditet og det er jo IKKE anbefalt å spise så mye av... Følet at jeg bare kan spise knekkebrød med Norvegia 
 


lilla83 skrev:
Uff, ikke i nærheten av å nærme meg senga enda.. Skjønner ikke hvorfor jeg er så trøtt på dagen men ikke kvelden.. Så i kveld har jeg sett Grace og Private Practise mens jeg har spist en liten pose organisk lakris. Selvfølgelig måtte jeg google lakris og graviditet og det er jo IKKE anbefalt å spise så mye av... Følet at jeg bare kan spise knekkebrød med Norvegia 


Og jeg har akkurst spist 3 knekkebrød med roastbiff, og nå gikk det opp for meg at det ikke er anbefalt. emoticon
 


Sashimi skrev:


lilla83 skrev:
Uff, ikke i nærheten av å nærme meg senga enda.. Skjønner ikke hvorfor jeg er så trøtt på dagen men ikke kvelden.. Så i kveld har jeg sett Grace og Private Practise mens jeg har spist en liten pose organisk lakris. Selvfølgelig måtte jeg google lakris og graviditet og det er jo IKKE anbefalt å spise så mye av... Følet at jeg bare kan spise knekkebrød med Norvegia 


Og jeg har akkurst spist 3 knekkebrød med roastbiff, og nå gikk det opp for meg at det ikke er anbefalt. emoticon

hahaha!!! jeg spiste roastbeef for en uke siden! da jeg hadde spist opp, gikk det opp for meg hva jeg hadde spist!
og i går spiste jeg panini med chorizo.... eller. halve... plukka ut resten av pølsematen!
det er vanskelig nå i starten nr man ikke er vant til å tenke over hva man spiser!
 
hjeeeelp!!!!! jeg må tisse, men det er en mann på badet mitt!!!!! emoticon

(han fikser vaskemaskinen vår assa... er ikke en intrenger eller noe i den duren :P)
 
Back
Topp