SKRAVLETRÅD FOR MARSBOERENE :)

Sliter litt med nettet her ser jeg, så ting kommer flere ganger... Sorry :) 
 
Er det forresten noen av dere som er veldig varme hele tiden? Jeg pleier vanligvis å være en skikkelig frysepinn, men i det siste har jeg vært så usannsynlig varm hele tiden, så jeg går og lufter så mye at mannen min hakker tenner og jeg får ikke sove om natten fordi jeg er så varm! Noen andre som har det sånn? Noen tips?
 


PetronellaMor skrev:
Er det forresten noen av dere som er veldig varme hele tiden? Jeg pleier vanligvis å være en skikkelig frysepinn, men i det siste har jeg vært så usannsynlig varm hele tiden, så jeg går og lufter så mye at mannen min hakker tenner og jeg får ikke sove om natten fordi jeg er så varm! Noen andre som har det sånn? Noen tips?


Jeg skifter litt,men mest varm ja...Jeg ligger med tynn tynn dyne og vinduet på vidt gap..Jeg drikke rmye vann med isbiter,det hjelper litt.

 


PetronellaMor skrev:
Er det forresten noen av dere som er veldig varme hele tiden? Jeg pleier vanligvis å være en skikkelig frysepinn, men i det siste har jeg vært så usannsynlig varm hele tiden, så jeg går og lufter så mye at mannen min hakker tenner og jeg får ikke sove om natten fordi jeg er så varm! Noen andre som har det sånn? Noen tips?


Sover kun med laken, og jeg pleide å bruke dundyne året rundt!

 
Takk for tips, skal prøve det. Ha isvann på nattbordet hjelper kanskje også. Tenkte jeg skulle prøve kamille-te før jeg legger meg, men har hørt det ikke er bra å drikke/spise for mye urter, men en kopp kan vel ikke skade..
Dynduna får pakkes ned inntil videre, tror jeg :)
 
Hva gjør dere på en lørdagskveld? :D

Jeg har snakket meg bort fra vin kveld med jentene og sendt mannen ut på butikken for å kjøpe ISBITER <3

Nå skal jeg se på serie og brette klær.. Etterpå så skal jeg vaske over gulvet før jeg skal strikke baby sokker mens jeg ser videre på serie :) (håper alt blir gjort og ikke bare se på serie og strikke)

GOD LØRDAG ALLE SAMMEN :D
 
Hva gjør dere i kveld? :)

Jeg har snakket meg bort fra vin kveld med venner og har akkurat sendt mannen ut for å kjøpe ISBITER <3

SKal brette en hau med klær mens jeg ser på serien min nå.. Etterpå skal jeg vaske gulvet og strikke baby sokker!
Ønsker alle en fin kveld :)
 
I dag skal vi fikse hus og fikse hus litt til... Visning ble 1 uke tidligere enn planlagt grunnet konkurrent, så vi må stå på hele dagene frem til da!

Så i kveld skal jeg male over gelender på trappen og ta et strøk til på en vinduskarm. I tillegg til å rydde og vaske til jeg stuper i seng av trøtthet og hodepine av den trykkende luften utenfor;) 

Her skal jeg ikke kose meg før vi har flyttet og er i orden i det nye huset;) Håper vi får solgt det med overtagelse før 1 september så blir jeg fornøyd:) Da skal jeg fortjent kose meg skakk med å bare være gravid å fikse babyting:D 

Ha en fin kveld alle sammen! Håper dere slapper mer av enn meg!:D
 


nr2imars2013 skrev:

Jeg må bare starte denne, ellers kommer jeg til å spamme noe sykt med alle innleggene mine :P 

Fikk meld av mannen i morges at han kommer hjem i dag i stede for mandag så nå har jeg ryddet huset :P haha :) Lurer på om jeg skal gå en tur etter lillemor har fått middag.. i går hjalp det veldig på kvalmen også blir hundene så rolig når vi kommer hjem igjen :P 

Hva driver dere på med i dag ?? :)



Hva slags hunder har dere? :)

Vi har vært på fjelltur idag! Var dødsgodt og nydelig vær og nydelig natur = Perfekt dag :) Nå ser mannen og faren hans kamp mens jeg spiser en vaffel (Huff da..) Så skal jeg på sykkeltur :)
 


PetronellaMor skrev:
Er det forresten noen av dere som er veldig varme hele tiden? Jeg pleier vanligvis å være en skikkelig frysepinn, men i det siste har jeg vært så usannsynlig varm hele tiden, så jeg går og lufter så mye at mannen min hakker tenner og jeg får ikke sove om natten fordi jeg er så varm! Noen andre som har det sånn? Noen tips?


JAAAAAA!!!11 jeg er varm heeeele tiden!!!
 
Hei jenter
Hva driver dere på med på en søndagsettermiddag ?
 Jeg har en liten  pause i  pakking til ferie tur  som starter på tirsdag..
Har fått hjem  bonusbarna i dag så  endelig er det barnelatter og skrål i huset igjen emoticon godt det når dem har vert borte i   14  dager 
emoticon
 
Hei jenter, Jeg er litt bekymret. Siden før jeg fikk positiv test har jeg følt at puppene mine har blitt størr og at de er ømme og tunge. Har ikke vært noe særlig kvalm, men litt innimellom, har vært varm hele tiden, tisser hele tiden og er trøtt, men har hatt problemer med å sove på natten. MEN i dag føler jeg at puppene har blitt mindre igjen og de er ikke spesielt ømme, jeg er heller ikke like varm. Kvalmen og tissetrangen er den samme.. Jeg har som dere vet hatt en MA så ser jo etter tegn på at noe skal gå galt denne gangen også. Har jeg grunn til å bekymre meg? Eller er det sånn at symptomer kan komme og gå litt uten at det betyr noe? Har ikke blødd noe, det gjorde jeg ved MA sist, litt rosa ovr et par dager. Så redd for at det skal gå galt igjen!! Noen tanker?
 
Hei alle sammen!

Til PetronellaMor:
Jeg er litt over 5 uker på vei, og opplever at symptomene varierer fra dag til dag. Inn imellom er ikke puppene særlig ømme, mens andre dager er det vondt bare jeg rører på meg. Kvalmen har først kommet i dag. Ellers varierer jeg mellom å svette noe voldsomt til å fryse noe voldsomt til å føle at kroppstemperaturen er normal.  Tissetrangen varierer også hos meg, fra at jeg må opp på natten flere ganger, til at jeg ikke merker noe spesielt. Dette er dog min første graviditet, så jeg vet ikke helt hva som er "normalt". Merker selv at jeg er bekymret hele tiden, men prøver så godt jeg kan å ikke legge for mye tanker i det jeg kjenner. Tenker at det kanskje er bra for det lille i magen at man forholder seg rolig mentalt? :)
 


M_N86 skrev:
Hei alle sammen!

Til PetronellaMor:
Jeg er litt over 5 uker på vei, og opplever at symptomene varierer fra dag til dag. Inn imellom er ikke puppene særlig ømme, mens andre dager er det vondt bare jeg rører på meg. Kvalmen har først kommet i dag. Ellers varierer jeg mellom å svette noe voldsomt til å fryse noe voldsomt til å føle at kroppstemperaturen er normal.  Tissetrangen varierer også hos meg, fra at jeg må opp på natten flere ganger, til at jeg ikke merker noe spesielt. Dette er dog min første graviditet, så jeg vet ikke helt hva som er "normalt". Merker selv at jeg er bekymret hele tiden, men prøver så godt jeg kan å ikke legge for mye tanker i det jeg kjenner. Tenker at det kanskje er bra for det lille i magen at man forholder seg rolig mentalt? :)

Takk for beroligende ord. Det er bra å vite det er ganske normalt. Tror nok jeg er i overkant nervøs siden det har skjedd med meg tidligere, men skal prøve å bevare roen og heller vente på ul. Skal prøve å få tatt første legetime hos gyn i slutten av neste uke, så blir jeg kanskje litt roligere over at alt er etter planen. Det går jo stort sett bra, så har jo statistikken på vår side, men det gir meg ikke så veldig mye trygghet enda, dessverre. Skal prøve å roe meg ned, hehe :) Fortsatt fin søndag!

 
Kjenner også  at det varierer på både kvalme tretthet varme osv ,gammla sa det var normalt at det varierte litt så tror   man bare kan ta det med ro og nyte de dagene man ikke er så trett og kvalm  osv
 


lisspia skrev:
Kjenner også  at det varierer på både kvalme tretthet varme osv ,gammla sa det var normalt at det varierte litt så tror   man bare kan ta det med ro og nyte de dagene man ikke er så trett og kvalm  osv



Takk, da skal jeg prøve å slappe litt mer av..
 
Jeg har ingen symptomer i det hele tatt 
 


Lilje_prøver skrev:
Jeg har ingen symptomer i det hele tatt 



Har lest at morgenkvalme (eller hele-dagen-kvalme) ofte ikke inntreffer før uke 7-8, og at de tidligste tegnene er tissetrang, oppblåsthet og ømme eller hovne pupper. Men mange får bare noen av symptomene.. Så det er helt sikkert ok ;)
 
Åjada, stresser ikke med det :) Eneste sympotomen med vesla frem til jeg kjente spark i uke 18 var at jeg var litt ekstra trøtt :P Håper jeg slipper billig unna denne gang også :)
 


Lilje_prøver skrev:
Jeg har ingen symptomer i det hele tatt 



jeg er også der, og blir egentlig mer nervøs av det, enn å være dårlig.....
forrige gang var jeg kjempedårlig med en gang, og det varte lenge, men nå så har jeg bittelitt ømme bryster og litt tissatrengt..... that's it!
jaja, alt er normalt, heter det ikke det?
 
Back
Topp