Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *lillemus*
Tror jeg også satser på 22. som min IKM, men som man kan se av signaturen min, er det nok litt vanskelig å vite... Inntil videre, er det i alle fall sånn. Jeg temper, og til nå i denne runden, er i alle fall temperaturen stabil (mot fullstendig kaos i forrige runde). Håper på at det holder seg sånn, og alt går som smurt denne gangen[8D]
ORIGINAL: Snorkefrøken
Johoooooooooooo. Endelig kan jeg være med på skravletråd igjen, etter at jeg "mistet" en pp fordi samboern var bortreist.
Dette er tredje pp og syklusene mine kan man stille klokka etter, 27 dager hver gang [;)] IKM 21. juli.
ORIGINAL: Kvælpklein!
Ja, det er den kjedeligste delen av prøvingen! Har dessuten laaang mens denne gangen også[:'(] Akkurat som om tanta skal ta igjen for forrige gang, da det dryppet bittelitt i kun 3 dager. Nå er jeg på den 8.mensdagen! Snodige greier! Har ellers hatt mensen i 5-6 dager.
Her er det temping, testing med EL-tester utgått på dato (aner ikke om de funker, siden jeg ikke hadd EL forrige periode, men prøver likevel), og humping annenhver dag. SKAL klaffe denne runden[8D]
Signerer på det. Håper det klaffer for oss alle denne runden [:D]
ORIGINAL: Sofie25
Her er det temping, testing med EL-tester utgått på dato (aner ikke om de funker, siden jeg ikke hadd EL forrige periode, men prøver likevel), og humping annenhver dag. SKAL klaffe denne runden[8D]
Signerer på det. Håper det klaffer for oss alle denne runden [:D]
her har vi prøvdt å ligge med beina opp på veggen, temping, el teste (både strimmel og digital) sex hver dag, annen hver dag, lenge før samt lenge etter EL.. så denne gangen her trur jeg at vi bare skal kose oss og ikke stresse med noe i det hele tatt! Vi er på ferie i neste uke i Danmark så håper det hjelper litt på ang prøvinga... er litt lei nå av negative tester så nå har jeg lovt meg selv at jeg ikke skal teste før ikm dagen og helst etter
Ja det er lett for at det blir litt mye stress ja.... Sikkert lurt på prøve å ta det litt mer som det kommer (men er så vanskelig [;)] ). Men visst du klarer å vente helt til ikm dagen før du tester da blir jeg imponert. Det kommer aldri jeg til å klare [:D]
Hvor lenge har dere prøvd da?
Må dytte litt på denne[:D]
Hvordan har dere det idag? Jeg har litt småblødninger ennda.. håper den blir ferdigt idag!! Er helt sykt hvor lenge den mensen har drøyet seg dem siste mnd[:-] er 1 uke siden jeg fikk den nå.. har alltid hatt toppen 5 dager.. og itillegg har den blitt kortet ned på 2 dager de siste mnd.. skikkeligt irriterenes!![:@][:@]
Her har det vært en fin fin dag. Endelig litt sol så vært ute med en venninne og spist og tatt meg en utepils (må benytte anledningen mens jeg kan). Har hatt helt barnefri i kveld, veldig deilig.
Her har jeg også hatt nesten en uke med blødninger, mye lengre enn vanlig. Men idag har det gitt seg så ikveld starter nok prøvingen (gjelder å være tidlig ute [;)] ). Bare seks dager igjen til EL nå ifølge beregningene, endelig begynner det å skje noe!
Hvordan har dere det idag? Jeg har litt småblødninger ennda.. håper den blir ferdigt idag!! Er helt sykt hvor lenge den mensen har drøyet seg dem siste mnd[:-] er 1 uke siden jeg fikk den nå.. har alltid hatt toppen 5 dager.. og itillegg har den blitt kortet ned på 2 dager de siste mnd.. skikkeligt irriterenes!![:@][:@]
Her har det vært en fin fin dag. Endelig litt sol så vært ute med en venninne og spist og tatt meg en utepils (må benytte anledningen mens jeg kan). Har hatt helt barnefri i kveld, veldig deilig.
Her har jeg også hatt nesten en uke med blødninger, mye lengre enn vanlig. Men idag har det gitt seg så ikveld starter nok prøvingen (gjelder å være tidlig ute [;)] ). Bare seks dager igjen til EL nå ifølge beregningene, endelig begynner det å skje noe!
Har vert en ganske så fin dag her også.. har vert for mye ute i solen idag så har en dundrende hode verk [:o]
Ellers så blir jeg lite og ingenting aktive her inne på ca 1 uke da jeg reiser til Danmark nå natt til Lørdag..blir vekke en heel uke så El havner der nede hehe[8D] Håper ferien hjelper på oss[:D]
Har vert en ganske så fin dag her også.. har vert for mye ute i solen idag så har en dundrende hode verk [:o]
Ellers så blir jeg lite og ingenting aktive her inne på ca 1 uke da jeg reiser til Danmark nå natt til Lørdag..blir vekke en heel uke så El havner der nede hehe[8D] Håper ferien hjelper på oss[:D]
God tur! Håper ferien gjør susen, og at du kommer hjem med en pitteliten spire i magen[;)] Made in Denmark[8D]