SKRAVLETRÅD 01. JUNI

Monkaponka

Forumet er livet
God morgen jenter

I dag skinner solen og jeg blir såååå glad!!

Våknet i dag med en utrolig lykkelig og glad følelse i kroppen.
Har vært våken kun 2 ganger i natt (do besøk) Sovnet igjen med en gang.

Min kjære, kjære samboer tok det heklede sengeteppet og rullet det sammen til en lang pølse. Den har jeg ligget med i natt[;)] mellom beina og langs hele kroppen og holdt godt rundt den med begge armene. På min venstre side sov jeg... Åååååååhåhåhå... så godt har jeg ikke ligget på lenge.

Våknet opp så positiv og glad... trallalalaa[:D]
Sitter her med knekkebrød, melk og et glass te.

Skal møte en venninne av meg i dag.
Hun kommer hit å henter meg så skal vi til lillestrøm en tur på Køhkafé og shoppe joggedress til sykehusbaggen.

Hva skal dere i dag da jenter?

Prøv å lag en laaang pølse du kan sove med om natten.. Det er p.g.a bekkenløsning/symfyseløsning at jeg har sovet sånn i natt.. Det hjelper!!

Hehehe.. det funker sikkert det og[;)]

God morgen[;)]
Deilig at sola skinner assa!
Tenkte meg en liten tur på farten selv i dag, lillestrøm og storsenteret.. bruke litt penger .. hehe!
Sovet bare ok i natt.. men tross alt er jeg oppe!! de siste dagene har jeg vært såå trøtt at jeg har sovet leeenngeee.. veldig bra i følge legen i går, for jeg har hatt så dårlig samtvittighet da, for å kastet bort dagene og snudd døgnet litt. Men han mente det var veldig sunt og godt! Så det så..[;)][:D]

ORIGINAL: minnimor

God morgen[;)]
Deilig at sola skinner assa!
Tenkte meg en liten tur på farten selv i dag, lillestrøm og storsenteret.. bruke litt penger .. hehe!
Sovet bare ok i natt.. men tross alt er jeg oppe!! de siste dagene har jeg vært såå trøtt at jeg har sovet leeenngeee.. veldig bra i følge legen i går, for jeg har hatt så dårlig samtvittighet da, for å kastet bort dagene og snudd døgnet litt. Men han mente det var veldig sunt og godt! Så det så..[;)][:D]

hmm.. kommer til å lure for hver gravidekvinne jeg ser om det er deg[:D]

Hihi.. i lige måde.. ser jo bildet ditt, men tross alt.. er jeg 100% sikkert skal jeg klappe deg på skulderen[;)]

Hehe.. ja, det må du gjøre!
Bilde ++ mange kilo[:D]

Da har jeg vært å luftet kjøteren og da vi kom inn døren igjen så oppdager han en flue.. HAHA.. det må være første gang han ser en, snakk om jaktinstinkt. Ler meg i hjel her jeg sitter. Dummedumme bikkjesom er så god!

*Jaujau*

Jeg skravler jo som vanlig i ett sett her inne da..

Snakk om teamwork, bikkja og meg på jakt.
Deisa til flua med fluesmekkeren så den svima av og Nemo glefsa den i seg.
Håper han er like effektiv på edderkopper også for dem er jeg seriøst redd for.

Jeg skal også til Lillestrøm og Strømmen Storsenter i dag, om jeg orker...
Nå skal jeg først sitte litt her hos dere, og så gjøre yoga. Deilig.
Har sovet alt for lite i natt. La meg seint, siden vi hadde besøk og jeg ikke skulle på jobb i dag. Så kom sønnen vår i 3-tida, han gikk tilbake på rommet sitt, og kom inn til oss igjen i 5-tida. Så vi har vært 3 i senga, noe som er litt mye, i tillegg til stor mage.
Har levert han i barnehagen nå. Hengt opp klær, satt på en ny vask og rulla sengetøy. Føler meg så flink. Men jeg vet at jeg pusher det litt for langt de dagene bekkenet er i stand til det. Og så blir jeg stivere igjen etterpå. Dumt egentlig.

Om han betaler lønn til deg når du er syk.
Sjefen min betaler ikke nå, så jeg får penger fra trygdekontoret.
Da setter du nei om han ikke gjør det.

Du kan jo gi papirene til arbeidsgiveren og få dem til åfylle det ut. Har dere søkt om fødselspenger (det er det det heter, det vi skal få mens vi er i permisjon). Jeg sendte de papairene arb.giver skal fylle ut til personla for lenge siden, har ikke fått dem igjen. Men har hørt om folk som har levert det til Trygdekontoret etter at de har født. Håper det går greit. Skal fylle ut resten i dag, dvs det jeg skal fylle ut.

Heihei alle i hop :)

Fint vær her oxo idag , å d e so dejli :)

Idag so ska ej på apoteke å levere inn en resept so ej fekk me diabetes sjukepleiaren i går , slik at ej kan stikke mej i fingeren månge gonga før dag :( [:'(] 
men snart juli no [:D]
ellers so fe ej besk av svigers ........

kor forma dokka e idag då??

Gå og legg deg Rosapute. Det er det eneste som hjelper!

Rosapute
 huff, hørtes ikke noe særlig ut å måtte stikke seg i fingeren så mye. Formen min er ikke så bra i dag, er sååååå kvalm og sliten

off hørtast ikkje noke arti ut.. knask dej noke tørt , som f.eks knekkebrød elle kjeks uten noke på , åsso ta dej ett litt långt bad.. kansje det vil hjelpe ?

Rosapute
 ja får knaske litt tørt og drikke litt te og slappe av.. Det er ikke noe kos, men jeg er vandt med det, har vært kvalm hele svangerskapet jeg, lucky me..hehe
Angelica hikker,hihi

Jepp , håpe det du verte kvitt kvalmen snart!! :)
ej ska ta å fare på apoteke :)

hehe kjekt å kjenne kor dej styra på inni magen:)

Ble så inspirert av 2gang, så nå har jeg ryddet i leiligheten og vasket rundt på kjøkkenet. Var ikke så mye,men kan være skikkelig tiltak noen ganger.

Det føltes godt å få det gjort ja[;)]

Hjelpes meg.. Nå sitter jeg her å suser, er så avhengig, er det mulig!!!

Må hoppe i dusjen. Skal snart til lillestrøm.
Shoppe, shoppe, caffelatte namnam[8D]

Hallo alle solstråler.. [;)]

Jeg var tidlig tidlig oppe og er nå på jobb.. [:'(][:'(] Kjedelig i dette fine været, men sånn er det bare.

Bra at du har sovet godt Monicus.. Jeg har sovet rimelig bra de siste ukene jeg. [:)][:)] Og våkner jeg sovner jeg igjen. Hadde problemer med det for noen uker siden.. [&:]

Nyt sola jenter..

Klem

Jeg har også en tendens til å bruke alt for mye tid her inne Monicus. I hvert fall de dagene jeg er hjemme.
Nå skal jeg gjøre litt nytte for meg!

Hei, hei, alle sammen! Ja, det er en heeeerlig dag!!!! Det er juni og neste måned er det vår tur! Og jeg skal på et seminar med jobben som jeg gleder meg veldig til- Vi drar nå i formiddag. Og det er på et hotell utafor byen, og det skal bli så moro med en tur! Vi skal være over til i morgen. Gleder meg til hotellmaten! Og i morgen har jeg bursdag også! Og i går vant jeg ei stoooor fruktkorg på loddsalg på skolen der mannen min jobber! Nam, nam!!! Livet er herlig! [:)][:)][:)][:)][:D] Håper dere får en fin dag alle sammen

Back
Topp