SKRAVLETRÅD 01. JUNI

Gurimalla.. holdt nesten på å glemme at sambo og meg skal på svangerskapskurs i dag. Ååhhh... gleder meg til vi skal på omvisning inne på barsel, se på de deilige nyfødte babyene. Kjenner jeg meg selv rett så begynner jeg å grine[;)]

ORIGINAL: Monicus

Gurimalla.. holdt nesten på å glemme at sambo og meg skal på svangerskapskurs i dag. Ååhhh... gleder meg til vi skal på omvisning inne på barsel, se på de deilige nyfødte babyene. Kjenner jeg meg selv rett så begynner jeg å grine[;)]

Er det a.hus du skal på??

ORIGINAL: schnuppa

Jepp[;)] kl 1800.

Skal dere?

ORIGINAL: schnuppa

Jepp[;)] kl 1800.

Skal dere?

Nei, vi var på det sist. Tror ikke jeg trenger en runde til..
Ikke bli redd når dere er på fødeavdelingen.. Kan høre "lyder" derfra.. Bare husker jeg ble litt småredd. Men så var jeg bare 22 år også da.. [8D]

det var kjempe interessant når vi var der, men det er snart 5 år siden..
Gi rapport hva du synes da.. [:)]

God morgen! Da har jeg kommet meg opp og inn i solkjolen (blubb blubb). Har hatt en dårlig søvn natt, irriterende. Vondt i hele kroppen i natt og fæle drømmer. Håper det blir en god natt i natt, hjelper så mye.

Flere av dere som skal ut shoppe ser jeg!!??? hehe...gøy det. Men så fort sliten man blir!!! Havna på Storo sentere igår jeg, selv om jeg har lovet meg selv ikke handle på senter igjen før fødsel... men fant liten drakt hun skla ha på seg når hun blir født..helldussan!

Nå er det på med solkrem og ned på beachen...bare en liten stund, redd bli forkjøla igjen,hatt tre runder mens jeg er gravid!! Det holder!!

Noen som skla på kontraskjæret på Musikkens dag lørdag i Oslo??

Klem

Pleier å være på musikkens dag, men i år blir det sørlandet. Gleder meg! Skal reise sammen med et vennepar som har en jente som er ett år yngre enn sønnen vår. De begynner å leke sammen nå. dvs hun ler seg i hjel av alt han gjør. Og han shower verrre.
Nå er det mer husarbeid som står for tur!
Har blitt helt opphengt i alt som må gjøres før babyen kommer. Er jo redd h*n kommer før tida, og orker ikke komme hjem til et rotehus. Siden jeg har vært så sliten i det siste, har jeg ikke orka gjøre noen ting. Så her har det virkelig hopa seg opp. Mannen min driver med oppussing, så han skal få slippe å gjøre så mye annet nå som jeg er hjemme på dagen.

mhm verte forare sleten når en e på shopping no ja!! hehe , men d e no so kjekt å shoppe baby ting å slikt :)
ej før min del he begynt å like bejre å bejre nettbutikka ... sitte å tyte (tyte=snakke) på BV samtidi so ej kan shoppe litt hehe :)
No e d reise seng ej e på jakt ette :)

oy...48 dager igjen..jeg er høygravid (50 dager regnes som høygravid)

hihi....vom vom vom

menemenem
No e d reise seng ej e på jakt ette :)

Men, trenger du det det første halve året da? Vi brukte vogna som reiseseng i hvert fall frem til sønnen vår var 5-6 mnd. Den var kjent, med kjente lukter osv. Han sovna mye lettere i den enn i reisesenga (som vi fikk, hadde ikke kjøt den selv).
Nå bruker vi reiseseng, eller han ligger i vanlig seng når vi er borte. Men nå er han jo snart 3 år.
Mitt tips er å ike stresse med slike ting. Kjøp det når du ser at behovet er der. Barneting-produsentene skaper mange behov for oss.

2gang
quote: 

Men, trenger du det det første halve året da? Vi brukte vogna som reiseseng i hvert fall frem til sønnen vår var 5-6 mnd. Den var kjent, med kjente lukter osv. Han sovna mye lettere i den enn i reisesenga (som vi fikk, hadde ikke kjøt den selv).
Nå bruker vi reiseseng, eller han ligger i vanlig seng når vi er borte. Men nå er han jo snart 3 år.
Mitt tips er å ike stresse med slike ting. Kjøp det når du ser at behovet er der. Barneting-produsentene skaper mange behov for oss.

Jepp kan sikkert broke vogna.. Tenkte berre å ha ei sånn reise seng ståande me mor mi ( bor ei stond ifrå der ej bor ) , slik at vi ha ei der...
Men kan nok broke vogna første tida :)

Min erfaring er at små barn er ekstreme vanedyr, og det kan bli vanskelig å sovne i noe som er fremmed. Kjente lukter og steder gjør søvn mye lettere, men dette er sikkert individuelt fra barn til barn.
Foreldrene mine bor også langt borte (35 mil). Men de har vært greie og satt opp igjen barnesenga til meg og søsknene mine. Sønnen vår har brukt den siden han var 1 år, og det er ikke problem å legge han der. Den er ettervhert såpass kjent.
Lurer på hva vi skal gjøre nå når babyen kommer. Han har jo vært der så ofte, alene i over en uke av gangen. Så han er kjent uansett. Babyen får nok senga etterhvert...
Dette ble mye og langt, uff...

Nå er sykehusbaggen klar[:D]
Har kjøpt meg joggedress en som går til leggen (passer fint for oss julidamer) Topp, store truser og sokker. Så da er i grunn alt klart[:D][:D]
Har kanskje litt vel mange skift i baggen til lillingen[8|] hehe..

Var kjempe kos på cafe i lillestrøm, solen varmet godt!
Nå stikker jeg ut i hagen for å sole meg litt, kanskje lese litt i boken som jeg aldri blir ferdig med.

Hepphepp[;)]

2gang
 Min erfaring er at små barn er ekstreme vanedyr, og det kan bli vanskelig å sovne i noe som er fremmed. Kjente lukter og steder gjør søvn mye lettere, men dette er sikkert individuelt fra barn til barn.
Foreldrene mine bor også langt borte (35 mil). Men de har vært greie og satt opp igjen barnesenga til meg og søsknene mine. Sønnen vår har brukt den siden han var 1 år, og det er ikke problem å legge han der. Den er ettervhert såpass kjent.
Lurer på hva vi skal gjøre nå når babyen kommer. Han har jo vært der så ofte, alene i over en uke av gangen. Så han er kjent uansett. Babyen får nok senga etterhvert...
Dette ble mye og langt, uff...

Trur ikkje den senga vi hadde e noke so kan brukast lenger, e ikkje sikker på om det ho he den heller...
men kan no høre me ne :)
35 mil , åy , det va långt det hehe :)

chello
vell jeg har da hatt mattexsamen i dag.. så nå skal jeg bare slappe av og nyte resten av dagen i fred og ro. Så begynner lesinga igjen i morgen .. og da er det mot fysikk eksamen neste torsdag. SÅ ER JEG FERDIG! (jallfall til høsten)

Kor det gjekk på xamen idag då trur du ?
håpe det gjekk bra :)
Skule til hausten oxo eller være mamma på heil tid ? :)
ej ska gå nett skule :)

Nei, vi var på det sist. Tror ikke jeg trenger en runde til..
Ikke bli redd når dere er på fødeavdelingen.. Kan høre "lyder" derfra.. Bare husker jeg ble litt småredd. Men så var jeg bare 22 år også da.. [8D]

det var kjempe interessant når vi var der, men det er snart 5 år siden..
Gi rapport hva du synes da.. [:)]

Takk for at du sier i fra!!Hvis ikke hadde jeg blitt sånn her[link=http://www.babyverden.no/forum/javascript:void(opener.addSmiley('body1','http://www.babyverden.no/forum/upfiles/smiley/shocked.gif'));self.focus();][/link]frem til fødsel.
Har bestemt meg for at min fødsel skal gå strålende, så nå trenger jeg ikke bli skremt opp igjen.
Jeg rapporterer i kveld[;)]

Jeg er snart 32 år og engstelig.. hehe.. og du unnskylder deg med at du bare var 22 år den gang.. hahaha

Back
Topp