Hvor? Det gjør det ikke i Østfold!Det snør det snør tiddelibom!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor? Det gjør det ikke i Østfold!Det snør det snør tiddelibom!![]()
Seriøst? Liker at det blir kaldere, men ikke hvis d skal resultere i glattere veier.Det snør det snør tiddelibom!![]()
Ikke her i Rogaland heller. Her er det sol og blå himmel å skikkelig fint høstvær.Hvor? Det gjør det ikke i Østfold!
Nå sludder det... FysjIkke her i Rogaland heller. Her er det sol og blå himmel å skikkelig fint høstvær.
Takk og pris for detHar snødd i Oslo i hele dag, men det legger deg ikke!
Ass. Syns vinteren kan komme senere jeg. Syns vi kan ha litt høst tilNå sludder det... Fysj![]()
Her er mannen fantastisk. Jeg har endel plager og klarer minimalt. Så mannen er kjempefin og støvsuger, vasker og rydder og lager mat og... Henter vann og te og... uten at jeg spør han.Hvordan behandler mannen dere i svangerskapet? Er det som vanlig, mer kjærlig eller mindre? Ikke at han jeg er med har vært så veldig romantisk fra før jeg ble gravid, men føler at han kunne ha visst litt mer interesse/omtanke f.eks. gi blomster. Hver gang det er snakk om barnet i magen er det JEG som tar initiativet... og vi har begge ønsket oss og prøvd å få barn sammen i 7 måneder, inntil det klaffet. Mulig det er gravid hormonene som løper løpsk, men interessant å vite om dere blir tatt vare på av den vordende far i livet![]()
Min mann gjør ikke stort av seg, ikke forventet jeg det heller. Vi prøvde i 18 mnd, alltid jeg som tar opp temaet når vi skal diskutere om babyen. Han har kjent på magen to ganger, han synes det er litt ekkeltHvordan behandler mannen dere i svangerskapet? Er det som vanlig, mer kjærlig eller mindre? Ikke at han jeg er med har vært så veldig romantisk fra før jeg ble gravid, men føler at han kunne ha visst litt mer interesse/omtanke f.eks. gi blomster. Hver gang det er snakk om barnet i magen er det JEG som tar initiativet... og vi har begge ønsket oss og prøvd å få barn sammen i 7 måneder, inntil det klaffet. Mulig det er gravid hormonene som løper løpsk, men interessant å vite om dere blir tatt vare på av den vordende far i livet![]()
Så hyggelig! Du er jammen heldigHer er mannen fantastisk. Jeg har endel plager og klarer minimalt. Så mannen er kjempefin og støvsuger, vasker og rydder og lager mat og... Henter vann og te og... uten at jeg spør han.
Snakker med beibi i magen, koser med magen og skrur møbler osv. Veldig omtenksom rett å slett. Men jeg prøver jo å være snill med han og altsåHan fikk faktisk kaffe på sengen idag, noe han absolutt fortjente etter en lang uke med jobb...
Høres litt ut som min mann, så er som deg, veldig spent på hvordan det blir under fødselen ;P Har hatt en kranglete rygg og bekken i 1 måneds tid så litt husarbeid har jeg måtte sette han igang med da jeg ikke har hatt ork etter fulle dager på jobb. Jobber som ped.leder på liten avdeling i barnehage, så nok å henge fingra i derMin mann gjør ikke stort av seg, ikke forventet jeg det heller. Vi prøvde i 18 mnd, alltid jeg som tar opp temaet når vi skal diskutere om babyen. Han har kjent på magen to ganger, han synes det er litt ekkeltikke tåler han å høre om livmor heller, så spent på hvor han kommer til å være under fødselen
jeg har en tander mann... Nå har jeg et ganske fint svangerskap så klarer å gjøre alt jeg vil, eneste jeg forlanger av han er at han skal holde seg edru 3-4 uker før termin
![]()
Hadde jeg ikke hatt så mye fysisk vondt og plager så hadde jeg nok tatt husarbeidet selv. Men klarer det rett å slett ikke, da blir smertene altfor intense...Så hyggelig! Du er jammen heldigMannen gjør husarbeid om jeg ber om det, for ellers ser han ikke at det trengs..
Uff.. :/ Kjenner til det!Hadde jeg ikke hatt så mye fysisk vondt og plager så hadde jeg nok tatt husarbeidet selv. Men klarer det rett å slett ikke, da blir smertene altfor intense...
Huff, ja av og til så må en vist bare leve med litt smerter. For min del ganske mye smerter. Men der kommer noe utrolig bra utav det hele så det er fantastiskUff.. :/ Kjenner til det!
Huff, ja av og til så må en vist bare leve med litt smerter. For min del ganske mye smerter. Men der kommer noe utrolig bra utav det hele så det er fantastisk![]()
Helt enig! Vi bærer på små mirakler <3Absolutt. Har måttet flytte fokuset fra smertene og over på hva som er resultatet av alt detteHelt enig! Vi bærer på små mirakler <3
Da har du nok å holde fingrene i ja, greit å få litt hjelp daHøres litt ut som min mann, så er som deg, veldig spent på hvordan det blir under fødselen ;P Har hatt en kranglete rygg og bekken i 1 måneds tid så litt husarbeid har jeg måtte sette han igang med da jeg ikke har hatt ork etter fulle dager på jobb. Jobber som ped.leder på liten avdeling i barnehage, så nok å henge fingra i der![]()
Hehe,høres nesten ut som min samboMin mann gjør ikke stort av seg, ikke forventet jeg det heller. Vi prøvde i 18 mnd, alltid jeg som tar opp temaet når vi skal diskutere om babyen. Han har kjent på magen to ganger, han synes det er litt ekkeltikke tåler han å høre om livmor heller, så spent på hvor han kommer til å være under fødselen
jeg har en tander mann... Nå har jeg et ganske fint svangerskap så klarer å gjøre alt jeg vil, eneste jeg forlanger av han er at han skal holde seg edru 3-4 uker før termin
![]()