SKRAVLE-TRÅD

Min kjære fant meg og flyttet fra Lillestrøm til Oslo :D :p

2015? ♡

Jeg flyttet fra Nord-Trøndelag til Oslo for å studere og mens jeg var der fant jeg jammen en odelsgutt fra nabokommunen hjemme (pappaen til junior).... ;) Så da bars det hjemover igjen da.... Hehe.... Lite sted, så da det røk mellom meg og eksen var jeg sikker på å bli alene, men plutselig dukket det jo min store kjærlighet opp!!! :D Så var vel en mening med at jeg havnet her.... :)

Jeg flyttet fra Nord-Trøndelag til Oslo for å studere og mens jeg var der fant jeg jammen en odelsgutt fra nabokommunen hjemme (pappaen til junior).... ;) Så da bars det hjemover igjen da.... Hehe.... Lite sted, så da det røk mellom meg og eksen var jeg sikker på å bli alene, men plutselig dukket det jo min store kjærlighet opp!!! :D Så var vel en mening med at jeg havnet her.... :)

Kan jo tenkes det var en mening med da ja:D<3

Gjør damene på i kveld?

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har vi vært ute og tegnet kunst på veggene i papphytta vi bygde for et par dager siden og spilt Ele-fun. Nå er det barne-TV og fruktspising.... :)

Her er det kos og avslapping med ungene, ellers har dagen gått med til å rydde og brette klær :) fått vært ute en tur i sola og kosa meg litt og :)

Den kjærligheta den kjærligheta, fant min på nettby for 7 år siden og hadde kontakt både der og på tlf i 3 år før han endelig fikk rota seg til og komme og hilse på. Dette er 3,5 år siden og siden har det vært oss. Han bor i Nordland og jeg i Østfold :) Grunnen til at det tok sånn tid var at jeg fant meg en fyr her nede og fikk barn osv men vi holdt kontakten for det :)

Nå er det hotell Cæsar:p huff :p

Sent from my iPad using BV Forum

Æsj asså... Internetten min har svikta meg, så må ty til mobilnettet... Treeeeeeeeegt!!! :(

Ligger med snuppa på brystet ♡

2015? ♡

Kost oss hos kjæresten til snuppa og besøkt storesøster med bamse fra snuppa ♡♡♡

2015? ♡

Vedlegg

• 1400703062838.jpg
    1400703062838.jpg
    95,1 KB · Visninger: 9
  • 1400703105943.jpg
    1400703105943.jpg
    70,4 KB · Visninger: 9
Back
Topp