SKRAVLE-TRÅD

Hehe.. Her er det i grunn motsatt.... Håret mitt er så tynt. Er ikke det at jeg ikek har mye hår, hvert hårstrå er bare så vanvittig tynt......... :p Så her må det jobbes for volumet......

Men kjenner meg igjen i det med å finne en frisør man trives med... Jeg hadde samme frisør i mange år og har hatt ei jeg har brukt de siste årene også. Har ei jeg kjenner som får veldig mye skryt, men som jeg ikke helt har turt å prøve enda, for er så greit med det som er trygt og kjent... Hehe... Litt sær er jeg vel kanskje???
Det viser seg jo å være nødvendig å være sær på frisørene!

Det er som å høre gubben min det der:confused::pJeg har vært blond i mange år, så har jeg blitt mørkere og mørkere det siste. Nå er jeg tilnærmet min hårfarge...Så hintet jeg innpå her en kveld at kanskje jeg skal bli lysere igjen. "Det skal du ikke",utbrøt han veldig raskt da:p Så nevnte han noe med at jeg skinner mer og ser mer naturlig ut nå:pHaha,mannfolk:rolleyes:
Har lyst til å bli litt mørkere her, men da må jeg gjøre det hos frisøren har jeg bestemt. Alltid farget det hjemme og deretter har jeg alltid hatt sånn halveis tullete hårfarge

Hehe takk, det er et litt uheldig bilde men det er for mye hår så vil liksom ikke ha det nede lenger. Skal dra og klippe det igjen til sommeren og da har jreg bestemt meg for å dra til han som har klippet det bra før. Bare er litt langt unna

Er du naturlig lys, eller farger du?:)
Jeg ville også reist til frisøren jeg er mest fornøyd med, til tross for lenger reisevei:)

Det er som å høre gubben min det der:confused::pJeg har vært blond i mange år, så har jeg blitt mørkere og mørkere det siste. Nå er jeg tilnærmet min hårfarge...Så hintet jeg innpå her en kveld at kanskje jeg skal bli lysere igjen. "Det skal du ikke",utbrøt han veldig raskt da:p Så nevnte han noe med at jeg skinner mer og ser mer naturlig ut nå:pHaha,mannfolk:rolleyes:
Jeg er blond jeg da... Bare at etter at jeg ble mamma ble håret en del mørkere enn det var, så jeg har tonet det til den fargen jeg hadde før, for jeg synes ikke jeg kler noe annet enn det helt lyse håret jeg alltid har hatt.... :p Men samboeren min er ikke helt enig i et da......... Han hadde vel gjerne sett at et var enda mørkere... Er jo fortsatt lyst liksom, men.... Jaja.... Har ganske mye av den naturlige fargen nå da, så holder jo på å venne meg til den...... Kanskje takler jeg tanken på mørkere etter hvert også, emn den sitter foreløpig rimelig langt inne!!

Jeg er blond jeg da... Bare at etter at jeg ble mamma ble håret en del mørkere enn det var, så jeg har tonet det til den fargen jeg hadde før, for jeg synes ikke jeg kler noe annet enn det helt lyse håret jeg alltid har hatt.... :p Men samboeren min er ikke helt enig i et da......... Han hadde vel gjerne sett at et var enda mørkere... Er jo fortsatt lyst liksom, men.... Jaja.... Har ganske mye av den naturlige fargen nå da, så holder jo på å venne meg til den...... Kanskje takler jeg tanken på mørkere etter hvert også, emn den sitter foreløpig rimelig langt inne!!

Ok, forstår:) Alt blir jo en vane, men viktig å være komfortabel og fornøyd med seg selv da:D Jeg syns vel i grunnen jeg kler både mørkt og lyst, men naturlig er jeg ganske så mørk. Iallefall sammenlignet med platina blondt jeg har hatt i mange år;)

Hehe, vel. Det er gjerne ikke så mye liv i den fargen kanskje;)
Nei, ikke noe for meg. Hadde vært fint om jeg bare hadde orginalt brunt hår slik at jeg bare kunne farge det brunt og la det være. Hadde kommunalgrå vært en fin farge så hadde den jo vært å få i butikken :p haha :p

CIMG3160.JPG
Der har vi meg og min hårfarge:P Det er nyanser av litt lyse striper inni der, og de skal vekk...

Nei, ikke noe for meg. Hadde vært fint om jeg bare hadde orginalt brunt hår slik at jeg bare kunne farge det brunt og la det være. Hadde kommunalgrå vært en fin farge så hadde den jo vært å få i butikken :p haha :p

Hehe, sant det:D;)
Nyskjerrig spurt, hva betaler dere for babysvømmingen forresten? Fra det ene til det andre;)

Vaske vinduer skulle vært gjort her også:eek:
Du må kose deg på shopping:D Noe spesielt du skal shoppe:D?
Skal ha en 17.mai jakke til minstemann og smertestillende til mannen:)
Klarer sikkert å finne noe mer å kjøpe også:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Skal ha en 17.mai jakke til minstemann og smertestillende til mannen:)
Klarer sikkert å finne noe mer å kjøpe også:p

Aha:) Er mannen dårlig:/?
Man pleier alltid shoppe litt mer enn planlagt ja;)

Ikke dårlig nå, men må ha migrenemedisin tilgjengelig i tilfelle:p
Shopping blir fort dyrt! Hihi:p

Aha, sånn ja:) Imigan? :D Den bruker jeg;)
Huff ja, her har jeg brukt noen lapper på ebay i morgentimene:P

Back
Topp