SKRAVLE-TRÅD

Krysser fingrene for at den er borte i morgen.
Må til legen da jeg har den hovenheten enda og blør når jeg pusser :/ fikk time idag :D

Mamma til en prinsesse ♡

Ja, veeeeeeldig godt når han kommer hjem!!!! :)
Og like trasig hver gang han drar...... :p
Men man venner seg til mye rart og fordelen er jo at vi får være litt nyforelsket hver gang han er hjemme....... ;)
Husker godt når mannen min var på ferie i ti dager uten meg. Hjertet mitt hoppet opp når jeg fikk se han igjen så kan forstå hvor godt det må føles for dere :)

Mannens klær havner forresten ikke i kurven. De havner enten på soveromsgulvet eller oppå skittentøyskurven. Hvorfor har kittentøyskurver lokk? Er det bare for å irritere oss som gidder å åpne de?

Vi har ikke lokk, men alikavel kaster han klærne på gulvet VEDSIDEN av.
I vaskerommet har vi sorteringsdunker. Så når han tar med skittentøyskurven ned dit så tømmer han ALT på gulvet og lar det bare ligge! Jeg blir så forbanna. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Knis, her er det faktisk litt motsatt. Jeg kan la klærne ligge på gulvet en dag eller to før de havner på vaskerommet, mens min kjære alltid tar det med en gang....... Vi fant ut at skittentøyskurv på soverommet og badet bare ga større oppsamling av klesvask, så her er de fjernet og skittentøy skal bæres rett på vaskerommet hvor vi har trådkurver og sorterer i:
- 30-vask
- ullvask
- 40-vask hvitt/lyst
- 40-vask mørkt/farget
- 60-vask
Og så setter vi på en masin når en kurv er full, for det passer sånn akkurat. Da har vi alltid oversikt over hvilken type vask vi har størst behov for å kjøre først. funker helt ypperlig!!! :-)

Så bra du fikk time! Da håper jeg du kan smile snart igjen :)
Hyggelig :) vet jeg har 3 begynnende hul fra svangerskapet men får se hva som skjer etter jeg har fått medisin :) det er jo farlig å gå med betennelse :O

Mamma til en prinsesse ♡

Knis, her er det faktisk litt motsatt. Jeg kan la klærne ligge på gulvet en dag eller to før de havner på vaskerommet, mens min kjære alltid tar det med en gang....... Vi fant ut at skittentøyskurv på soverommet og badet bare ga større oppsamling av klesvask, så her er de fjernet og skittentøy skal bæres rett på vaskerommet hvor vi har trådkurver og sorterer i:
- 30-vask
- ullvask
- 40-vask hvitt/lyst
- 40-vask mørkt/farget
- 60-vask
Og så setter vi på en masin når en kurv er full, for det passer sånn akkurat. Da har vi alltid oversikt over hvilken type vask vi har størst behov for å kjøre først. funker helt ypperlig!!! :)
Så smart! Her er det skittentøyskurv på badet oppe, på soverommet, på soverommet til frøkna og på vaskerommet hvor vi har 40 og 60 graders kurv. Alt annet som ull, hvitt og treningsklær havner på gulvet....

Hyggelig :) vet jeg har 3 begynnende hul fra svangerskapet men får se hva som skjer etter jeg har fått medisin :) det er jo farlig å gå med betennelse :O

Mamma til en prinsesse ♡
Huff dissa hulla altså! Jeg burde ta en tur snart jeg og men vil ikke :(

Så smart! Her er det skittentøyskurv på badet oppe, på soverommet, på soverommet til frøkna og på vaskerommet hvor vi har 40 og 60 graders kurv. Alt annet som ull, hvitt og treningsklær havner på gulvet....
Ja, fungerer helt supert her i alle fall!!! :) Og før vi ordnet det sånn pleide jeg å ha fjell med skittentøy!!!!

Mamma til en prinsesse ♡
Håper du blir fort bedre.......:-)

Skulle vært hos tannlegen jeg også, for har hull i 3 av 4 visdomstenner og den ene går i oppløsning.. Men nå tenker jeg det får vente til lille i magen har kommet ut slik at jeg kan ta røntgen. Hvis jeg ikke får tannpine først da (krysse fingrene).

Huff dissa hulla altså! Jeg burde ta en tur snart jeg og men vil ikke :(
Tannlegeskrekk du og? :/ drar kun dit når jeg har kjempe vondt over 3 dager. Men merker disse hulene kun på varme og kulde så de ikke er ikke farlig sa tannlegen sist :)

Mamma til en prinsesse ♡

Håper du blir fort bedre.......:)

Skulle vært hos tannlegen jeg også, for har hull i 3 av 4 visdomstenner og den ene går i oppløsning.. Men nå tenker jeg det får vente til lille i magen har kommet ut slik at jeg kan ta røntgen. Hvis jeg ikke får tannpine først da (krysse fingrene).
Jeg fikk røngten hos tannlegen når jeg var 4-5 mnd på vei! Jeg sa jeg var gravid, men visste ikke slev at røngten ikke var bra :/
Nå har jeg en visdomstann som vokser ut her. To er operert ut pga jeg har vært gjennom en kjeveoperasjon.

Håper du blir fort bedre.......:-)

Hyggelig :) huff hørtes ikke godt ut :( krysser fingrene for deg :)

Mamma til en prinsesse ♡

Tannlegeskrekk du og? :/ drar kun dit når jeg har kjempe vondt over 3 dager. Men merker disse hulene kun på varme og kulde så de ikke er ikke farlig sa tannlegen sist :)

Mamma til en prinsesse ♡
Ja jeg sliter litt med å gape høyt nok pga kjeveoperasjon så synes det er veldig slitsom å holde munne oppe så lenge!

Ja jeg sliter litt med å gape høyt nok pga kjeveoperasjon så synes det er veldig slitsom å holde munne oppe så lenge!
Den ser jeg :/ hvorfor må man ha så jævlig mye nerver i munn og hvorfor skal det være så dyrt å gå til tannlegen ...

Mamma til en prinsesse ♡

Vet at det er noe med munn når jeg pusser tenner og blodet renner :/

Mamma til en prinsesse ♡

Back
Topp