Hvordan rekker du alt?!Stemmer det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan rekker du alt?!Stemmer det![]()
I går var jeg på jobb kl 07:15-16:15.Hvordan rekker du alt?!![]()
Det er en effektiv ettermiddagI går var jeg på jobb kl 07:15-16:15.
Skiftet til treningstøy og dro opp på Sognsvann og gikk 3 runder der rett etterpå.
Når jeg kom hjem hadde jeg allerede trent, så da var det bare en liten tur i dusjen før jeg skulle begynne med ukesmeny, handleliste og handle
Foruten at jeg helt glemte å spise middag i går.Det er en effektiv ettermiddagdu er god!
I går var jeg på jobb kl 07:15-16:15.
Skiftet til treningstøy og dro opp på Sognsvann og gikk 3 runder der rett etterpå.
Når jeg kom hjem hadde jeg allerede trent, så da var det bare en liten tur i dusjen før jeg skulle begynne med ukesmeny, handleliste og handle
Foruten at jeg helt glemte å spise middag i går.
Tok en større kveldsmat i steden..
Nei aldri hørt om. Har du prøvd endomondo? Jeg brukte den samtidig som polar-klokka mi en gang, for å sjekke. Og det var ganske så likt. Verdt en test kanskje?Ja tror også klokke er veien å gå.
StepsApp heter den. Kjenner du til den?
Går det ann å glemme det?!Foruten at jeg helt glemte å spise middag i går.
Tok en større kveldsmat i steden..
Jeg dro rett fra jobb til trening, og når jeg kom hjem så hadde de andre allerede spist.Går det ann å glemme det?!![]()
Det var utrolig bra.Til tross for zero tur/trening ble det en aktiv dag (nærmest løp på jobb) med17.221 skritt. Oppveier litt for lasagne og kake "gildet"![]()
Godt du fikk en god kvelds daJeg dro rett fra jobb til trening, og når jeg kom hjem så hadde de andre allerede spist.
Med mitt kosthold har jeg veldig liten sult følelse så tok en stund før jeg kom på
Ja det hjelper påTil tross for zero tur/trening ble det en aktiv dag (nærmest løp på jobb) med17.221 skritt. Oppveier litt for lasagne og kake "gildet"![]()
Oreokake!!Med en tur i byen med ungene, og etter et stort stykke oreokake, var det greit at vi var i bevegelse![]()
Ble 8190 skritt i dag, på en fridag.
Du får ta det pentJeg kjenner forresten at det er bra for foten å ikke gå mer enn jeg gjør.
Den er fortsatt ikke god, og den verker litt innimellom.
Så det får bare bli som det blir. Jeg synes det er gøy å registrere likevel ;-)
Nei. Tenker det bare tar tid. Er jo ikke sååå lenge siden..Du får ta det pentskal du la lege se på den igjen?