Skravle Endelig Freddan 18/8

~miluna~

Forumet er livet
Ingen som skal starte skravletråd a? ok da børjar jeg [:D]
Måtte opp i dag kl 06.15 også å pumpe meg, for snuppa sov.... men så våkna hun 06.45 og var suuulten, og nå ligger hun og halvsover på fanget. Vet ikke hva som var best jeg... nattamming og sovne videre i senga eller denne pumpinga styggtidlig om morran [8|][:@] Våkner og er helt sprengt.

Blir visst fint vær her i dag, selv om det ikke ser sånn ut foreløbig..da må vi komme oss ut å gå en tur! [:)]
Hmmm flere som har en søppelbil som driver og bråker utafor seg? grrr blir så sint på den bilen, hører den hver dag, durer og støyer verre enn verst!!  Hold opp med det bråket!

Har dere noen planer i helgen? Ønsker alle en fin dag! WEEEEKEND!

Forresten... kl 10.50 er Anine 2 mnd gammel

god morgen alle sammen. skal komme og ta søppelmannen jeg miluna[:D] i morgen skal jeg møte gamle venninder og skravle litt. mamma skal passe ungene, var meninga hun skulle ha dem til søndag, men vi får se... blitt litt hønemor jeg[8|][:D]

God morgen!

Småen våknet ikke før 7.30 - herlig å sove lenge[:D] Helt slutt på nattamming her i gården, sluttet med det når han var ca 1 1/2 måned gammel.

Malin er gått på skolen - hadde første skoledag i går og sto i sengen i morges og var SÅ spent[:D] I går sa hun at det krimlet i magen og at hun hadde dieselsmak (?) i munnen, he he sier mye rart den jenten der ja[8D]

Skjønner hav du mener med bråk utenfor soveromsvinduet Miluna.. Jeg får ALDRI fred... Når jeg gikk ut i permisjon i beg av mai vasr det full annleggstrafikk akkurat utenfor soveromsvinduet.. og jeg som trodde jeg skulle få sove..[:@] Nå holder de visst på med noe annet med gravemaskin som bråker noe j...[:@] Typisk... prosjektene her tar visst aldri slutt..

Her er et bilde av Sondre og min søster

ORIGINAL: squat

god morgen alle sammen. skal komme og ta søppelmannen jeg miluna[:D] i morgen skal jeg møte gamle venninder og skravle litt. mamma skal passe ungene, var meninga hun skulle ha dem til søndag, men vi får se... blitt litt hønemor jeg[8|][:D]

takk, kan ta`n sammen! [;)] pang pang!

skjønner at du er litt hønemor når det gjelder passing av de små.. jeg vegrer meg veldig og gruer meg til første gang jeg skal overlate Anine til non andre [&:] greit nok med 1 t lissom, men lengre... iiiik! hehe. Til og med sambo, som er såå flink, jeg tenker på ting som kanskje ikke han er så nøye på (i følge meg :P) som: er det no rusk/hår/ting hun kan få i munnen der hvor hun ligger? må alltid finkjemme puta/liggeunderlag for sånne ting først jeg... Også ha jeg litt noia for insekter- må alltid passe på at gardinene er godt trukket igjen hvis hun feks ligger på vårt rom alene.. hønemor? tja.. [;)]

ORIGINAL: morfor2

God morgen!

Småen våknet ikke før 7.30 - herlig å sove lenge[:D] Helt slutt på nattamming her i gården, sluttet med det når han var ca 1 1/2 måned gammel.

Malin er gått på skolen - hadde første skoledag i går og sto i sengen i morges og var SÅ spent[:D] I går sa hun at det krimlet i magen og at hun hadde dieselsmak (?) i munnen, he he sier mye rart den jenten der ja[8D]

Skjønner hav du mener med bråk utenfor soveromsvinduet Miluna.. Jeg får ALDRI fred... Når jeg gikk ut i permisjon i beg av mai vasr det full annleggstrafikk akkurat utenfor soveromsvinduet.. og jeg som trodde jeg skulle få sove..[:@] Nå holder de visst på med noe annet med gravemaskin som bråker noe j...[:@] Typisk... prosjektene her tar visst aldri slutt..

Her er et bilde av Sondre og min søster

Så søtt sagt av Malin [:)]
Kjempesøt liten Sondre-gutt! kikker så fint mot kamera [:)]

Advarsel: KLAGING[:@]

Ikke sovet i natt.... Er sliten, utkjørt, lei meg og MYE mer.[:(]
Ben vil ikke sove om natta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han tar kveld på kvelden og våkner rett etter midnatt og da er det masse styr med matstell blir aldri mett, raper som aldri kommer opp og resten av natta bare pressing.. Som sikkert er fordi han ikke får opp lufta.[&:][:(][>:]

Skal ringe venninna mi senere og avlyse helgabesøket. Det kommer ikke til å fungere så lenge Ben ikke sover om natta. Han vil jo komme til å holde hele huset våken...[X(]

Sitter her og venter på at Ben skal bli trøtt slik at jeg rekker ett par timer søvn, før sola virkelig tar tak i loftet og det blir uutholdelig varmt[:'(]
Det fine været ute.. Burde ha trilla og kosa oss masse i dag, men det har jeg IKKE overskudd til.
Vil ha sambo her til å hjelpe meg!!!!!!!!!!!!!!![:@] Tror jeg kommer til å bli utbrent før nurket blir et halvår.......[:(]

uffda irene, har du prøvd å utsette sovinga hans? hvor mye mme spiser han? og du kan vel ringe venninna di og forklare situasjonen og spørre om de vil ta han en natt så du får sovet ut. kanskje de synes det er koselig å kunne hjelpe deg selv om de må være våkne sammen med han. synd du bor så lant unna ellers skulle jeg kommet til deg og tatt han en natt. er noe som heter å misbruke omgivelsene når det er sånn, har vært noen ganger jeg reiser til muttern hvis tvillingene går bananas.

søt han er da, lurer på om jeg skal prøv Odin og Linn i dusjen idag sammen med meg jeg, se hvordan de synes det er[:D]

uffda irene, har du prøvd å utsette sovinga hans? hvor mye mme spiser han? og du kan vel ringe venninna di og forklare situasjonen og spørre om de vil ta han en natt så du får sovet ut. kanskje de synes det er koselig å kunne hjelpe deg selv om de må være våkne sammen med han. synd du bor så lant unna ellers skulle jeg kommet til deg og tatt han en natt. er noe som heter å misbruke omgivelsene når det er sånn, har vært noen ganger jeg reiser til muttern hvis tvillingene går bananas.

Prøver, men det hjelper ikke å utsette.
Venninna mi bor 3 timer unna, så det blir vanskelig å la dem ta henne. De skal til Molde i helga pga Cross... Håper jeg ihvertfall får truffet henne på dagtid.
I dag er siste arbeidsdagen til mamma, så på mandag har jeg alltids henne.
Nå roper Ben.... Snakkes!

trodde de skulle overnatte jeg... sender deg hvertfall en kjempeklem og en liten blomst

trodde de skulle overnatte jeg... sender deg hvertfall en kjempeklem og en liten blomst

Tusen takk..
Jo, plana var at de skal overnatte.. men det blir jo bare stress når hun har selv to gutter som skal være med + mann.

ORIGINAL: xcrazyx

drikke med måte?? hva er d???[:D][:D][:D][:D]

her skal d bøttes ned på med alt jeg kommer over...tihi..

hihi.. kjekt å ha med sambo da slik at du er sikker på å komme deg i rett hjem...[8D]

lønningsdagen min er den 15. i hver mnd. Barnetrygda kommer siste virkedag i hver mnd.

Ellers da damer?

Jippi!!! Fikk brev om barselgruppe i dag! Og jeg som trodde kommunen ikke arrangerte slikt her...
Skal 30 august kl 1030 på helsestasjonen. Nå er jeg spent på hvem som kommer...[:D]

[:@][:'(] Othilie har fått brennkopper![&:] Tok ett par dager før vi skjønte hva det var, så nå kommer vel hele familien til å få det... *stakkars Othilie og Amalie*

Zzzzzz la oss igjen kl 8.15 vi og sov til og fra til 12.30, diggers! Får prøve å komme oss ut etterpå!
Fy fader å mye regninger jeg har betalt denne mnd, men har jo bestilt en del pjatt da så *S* Alltid gøy med pakke på Posten [;)][:D]

Ho ho ho days of oour lifes- tar jo helt av med romskip og greier......!

Emilie: takker [:)]

Irene: synes så synd på deg!  insister på at mannen din må hjelpe til mer- du kan ikke ha det sånn! ikke snakk om at man skal gå på felgen pga lite hjelp hjemmefra altså, uff. Det blir bedre!! sikkert bare en helvetesperiode du må gjennom nå, håper alt årner seg sporenstreks med lille Ben- og at får stor grunn til å se lysere på livet snarlig. *klem*

xcrazyx: kos deg på by`n !!! drekka på! [:D]

Heisann sveisann!

Da har jeg vært hos kiropraktor igjen, han mente det begynte å løsne litt nå... Håper det. Har ikke merket noe forbedring da.

Tuva har spist så lite i dag.... Bare 1 pupp kl. 9 og 1 pupp kl. 11.... Tror jeg må pumpe litt, ellers blir vel produksjonen mindre???

Var på barseltreff i går, var veldig hyggelig. 8 stk, en god blanding av førstegangsmødre og de med flere barn. De fleste var nok i underkant av 30 år også. Skal treffes neste torsdag også, da kommer en fysioterapeut for å se på barna.

Nå skal jeg ut i det fine været, spise salat og lese Se&hør[:D]

ORIGINAL: carina82

[:@][:'(] Othilie har fått brennkopper![&:] Tok ett par dager før vi skjønte hva det var, så nå kommer vel hele familien til å få det... *stakkars Othilie og Amalie*

Brennkopper??? Er ikke det sånn forferdelige greier hvor huden løsner ved berøring??? Eller tar jeg helt feil nå...?[8|]
Trodde man måtte ligge i isolat da jeg.

ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: Irene30

Jippi!!! Fikk brev om barselgruppe i dag! Og jeg som trodde kommunen ikke arrangerte slikt her...
Skal 30 august kl 1030 på helsestasjonen. Nå er jeg spent på hvem som kommer...[:D]

de har sikkert hatt sommerferie [:)] de hadde det på HS min.

Ja, de hadde stengt nesten hele juli samt første uka i august.
Har du vært? Var det moro?

ORIGINAL: Miluna
Irene: synes så synd på deg!  insister på at mannen din må hjelpe til mer- du kan ikke ha det sånn! ikke snakk om at man skal gå på felgen pga lite hjelp hjemmefra altså, uff. Det blir bedre!! sikkert bare en helvetesperiode du må gjennom nå, håper alt årner seg sporenstreks med lille Ben- og at får stor grunn til å se lysere på livet snarlig. *klem*

Er vanskelig å forlange når han nesten ikke er hjemme.. og når han er hjemme så jobber han ute.  Har selvsagt mange argumenter for å måtte gjøre ditt og datt istedenfor å hjelpe meg inne, som jeg bestandig biter på. Men det er jo selvsagt mye sant i det han sier også da.[>:]

Får ta en oppvask når han kommer hjem i kveld IGJEN...[:'(]

Back
Topp