Ja vindmåler står på lista , er vel to år siden jeg ga startsettet til mannen min i julegave.
Jeg har vel ønsker for de neste par årene med utvidelser. Finfint det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vindmåler står på lista , er vel to år siden jeg ga startsettet til mannen min i julegave.
Fikk mye fint til jul?her er vi på leos
![]()
Æsj fillern sltså22-26. februar
Hva hadde du ønsket?Æsj fillern sltså
Totalt harmløst og lite styr, så jeg synes ikke læreren skulle lagt seg opp i det!
Jeg bodde like ved en barnehage, og glemmer aldri synet av to søte små som snek seg unna og nusset uten at noen av de som jobbet der (tilsynelatende) så det. Håper av hele mitt hjerte at ingen kjipe voksne nektet dem det!Jeg hadde kjæreste fra jeg var 4-14 liksom så jeg ser ikke hvorfor det var mye styr.![]()
KjektHe har vi rolig romjul. Eldste er hos min bror, overnattet fra i går, så har vi min bros yngste her, altså sånn at de har guttene og vi har jentene. (min bror har en gutt som er halvannet år yngre enn min sønn og ei datter som er samme årskull som min eldste datter) ungene leker rolig, trolig mye skjerm, og mot sløver
Sitter jo her og skryter av julegaven jeg fikk av min mann, netatmor værstasjon. Vi fikk andre fine gaver også, både store og små. takknemlig og fornøyd. Tenker jeg skal finne frem en av de to bøkene jeg fikk i løpet av dagen.
Hvor mye koster noe slikt noe?regnsensor og/eller vindmåler er vel noe som evt er aktuelt å utvide med på sikt, men pr nå har jeg fått startset i julegave og er happy![]()
Kjekthøres spennende ut med værstasjon. Hvilke bøker fikk du?
Gubben har slik og rapporterer støtt. Han sliter nok med å få den store entusiasmen fra meg alltid, da.Tall-nerden meg digger å ha fått det min mann trodde var en kjip julegave, enda jeg iherdig har ønsket meg ny værstasjon/gradestokk både til bursdagog jul så høylytt at jeg endte med å få to. Både mannen og svigerfar har kjøpt nemlig. Den fra svigerar satser vi på å få byttet, for vi trenger jo ikke to. Mannen har kjøpt netatmo til meg så nå har jeg på mobilen temp både inne og ute, luftfuktighet, ute har jeg lufttrykk og værmelding, inne har jeg lydnivå og luftkvalitet, og tilgjegelig grafer over det meste av det![]()
Men snedig med all den historikken man får. Slutt på synsing om hvordan været var i fjor osv.Helt utrolig! Kjenner jeg blir litt rasende, faktisk.

Jupp gjorde detFikk mye fint til jul?her er vi på leos
![]()
He he er greit det jaJeg har vel ønsker for de neste par årene med utvidelser. Finfint det![]()
Samme som oss, altså uke 9Hva hadde du ønsket?
Kjekt med lesestoffEn i serien de syv søstre, jeg har lest en så nå fikk jeg en til av min svverinne, og en annen jeg ikke husker, fikk av svigerfar med fam, tipper det er hans samboer som har handlet da(min svgerinne sier at å kjøpe bøker tl henne selv, meg, hennes mor (altså min svigermor) eller hennes fars samboer (som er den jeg antar har handlet) er bare å finne en bok hun har lyst å lese, vi har samme smak bøker. I så fall trolig en grei bok den andre også)
Så braJupp gjorde det
Kos dere
Har tydeligvis venner og familie som kjenner meg godtSå bra![]()
Supert sånn skal det væreHar tydeligvis venner og familie som kjenner meg godt![]()