~Skravetråd for Desember ~

Gubben har slik og rapporterer støtt. Han sliter nok med å få den store entusiasmen fra meg alltid, da. :hilarious: Men snedig med all den historikken man får. Slutt på synsing om hvordan været var i fjor osv.

Gleder meg til å kunne slutte å synse om været i fjor, enn så lenge har den jo bare stått ute i noen timer så det er ikke så mye historikk å hent enda. Men, vel, ja, jeg synes det er stas bare det å kunne sjekke temperaturen ute før jeg står opp jeg. På sommeren, når jeg sitter inne på jobb og ikke vet helt hvor varmt det er ute, for inne er det jo kaldt, vite om det er sånn at jeg skal tenke på å smette opp vannspreder til ungene, eller om vi skal spise grillmaten ute. Ja, jeg har yr, og storm, og pent, men en ting er sikkert, det er stort sett flere grader uenighet mellom storm og yr, er det 18 eller er det 21 grader? er det 2 eller er det 5? Har det væt nattefrost i natt?

Gull for meg!

Samme som oss, altså uke 9

Skjønner, men vi har hatt uke 8 i mange år.

Fylkets oversikt over de neste par årene viser uke 8 i 2022 og 2023 også
Det medfører at min datter som er født 22.2 stort sett alltid har bursdag i høsterien. Men ja, jeg kunne godt tenkt meg uke 9 selv jeg, for jeg er stort sett opptatt med årsoppgjør i 8 uker så uke 9 kunne jeg kanskje hatt støre sjgans for å ha litt høstferie med dem'

Dog, i år så er uke 8 siste uken i februar så da er det kanskje visse sjangser, for fristene mine pleier ligge rundt 15-20 februar, stort sett. Vi får se hvordan det blir i år .

Det medfører at min datter som er født 22.2 stort sett alltid har bursdag i høsterien. Men ja, jeg kunne godt tenkt meg uke 9 selv jeg, for jeg er stort sett opptatt med årsoppgjør i 8 uker så uke 9 kunne jeg kanskje hatt støre sjgans for å ha litt høstferie med dem'

Dog, i år så er uke 8 siste uken i februar så da er det kanskje visse sjangser, for fristene mine pleier ligge rundt 15-20 februar, stort sett. Vi får se hvordan det blir i år .
Ja vet det men det var ett år enten høst eller vinterferie var byttet på så da hadde vi felles

Ja vet det men det var ett år enten høst eller vinterferie var byttet på så da hadde vi felles
Høstferien tror jeg byttet uke ja, min niese som alltid hadde i høstferien hadde brått ikke det et år.

Vi har 41 både 2020, 21 og 22 ifølge samme oversikt.

Ja sånn var det for oss også da jeg var liten! En gang iblant var det uke 9 da.. ikke fullt så kult.

Ja, jeg har yr, og storm, og pent, men en ting er sikkert, det er stort sett flere grader uenighet mellom storm og yr, er det 18 eller er det 21 grader? er det 2 eller er det 5? Har det væt nattefrost i natt?

Gull for meg!
Jeg ser jo absolutt nytten, selv jeg ikke framstår entusiastisk. Skal jo også sies at jeg går på langt flere kles-blemmer enn ham. :facepalm:

Fader heller!!!!!!!!!!!!!
Eldste fikk ny maskin til å ha på rommet sitt til jul, og når vi skal sette den opp er den totalt herpa!!!!!

Fra hvor? Det er ikke greit altså... :/
Fra Komplett.
Nei, det er ikke greit i det hele tatt.
Har fått sendt inn klage nå, og ringer i morgen tidlig.
Eldste sitt største ønske til jul var egen maskin på rommet sitt, trodde aldri han skulle få det, ble så glad at han gråt når han fikk den.
Ned turen var like lang.
Syns så synd på han akkurat nå :(

Fra Komplett.
Eldste sitt største ønske til jul var egen maskin på rommet sitt, trodde aldri han skulle få det, ble så glad at han gråt når han fikk den.
Ned turen var like lang.
Får jo byttet den så det ordner seg nok . Komplett er god på service

Fra Komplett.
Ned turen var like lang.
Nå syns jeg seriøst synd på han. Hadde forventet bedre fra komplett. Mannen sa at det var å forvente fra power og Elkjøp når det er ferdigbygd.
Er nok derfor vi endte med å kjøpe delene å bygge selv.

Back
Topp