Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Gollemor
Har akkurat vært gjennom en hard kamp mot sambo på det området der.. Det anbefales ikke å bygge opp setet i det hele tatt, uansett hva man bruker. Barnesetene er ikke testet for det, og man aner ikke konsekvensen ved en kræsj.
I tillegg kan det bli klur med forsikringen om det kommer frem at det var noe under barnesetet.
ORIGINAL: Baby september 09
ORIGINAL: Gollemor
Har akkurat vært gjennom en hard kamp mot sambo på det området der.. Det anbefales ikke å bygge opp setet i det hele tatt, uansett hva man bruker. Barnesetene er ikke testet for det, og man aner ikke konsekvensen ved en kræsj.
I tillegg kan det bli klur med forsikringen om det kommer frem at det var noe under barnesetet.
Men hva gjør du da? Var egentlig det jeg lurte på da. Hvordan sitter barna i de bilene som har skrå bakseter. Om jeg ikke bygger opp med noen ting, så sitter jenten min framoverlent, selv i full liggestilling. Og det kan da vel ikke være bra? Vi har ikke tatt i bruk setet enda, har bare prøvd det i bilen. Men er det noen seter som passer bedre i skrå bakseter enn andre?
VW Passat.
Besafe izi combi x3
Hmm, det skal jeg prøve. Men vil ikke bilstolen da bli stående over setet (litt i løse luften) nærmest seteryggen? Hvis du skjønner hva jeg mener[&:]
ORIGINAL: *Becca*
VW Passat.
Besafe izi combi x3
Jeg bruker samme stolen, bare x1 i en Volvo v50 som er omtrent like skrå i baksetene, og stolen står fint der[:)] Dere får prøve å legge vekt på setet samtidig som dere strammer forankringsselene så mye dere klarer og så sette støttebenet i gulvet.