Sko

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen som har prøvd å ta på julibarna sko?

Her så har vi prøvd ett par ganger.
ImageUploadedByBV Forum1460029099.025667.jpg
Dette er str 2, de er snart for små :eek:
 
Hva vil str 2 si da? Minste jeg finner er 18, og det er altfor stort:p
 
Hæææ har sett masse i 16-17 i hvert fall :) størrelse 2 er nok europeiske/amerikanske barnestørrelser?

Hvor har du funnet det? Jeg har bare vært i fysiske butikker da, men der er det minste 18 eller 18/19 :p

Fant en konverterer, så 17 eller 18 da ser det ut som.
1460030362726.jpg
 
Hvor har du funnet det? Jeg har bare vært i fysiske butikker da, men der er det minste 18 eller 18/19 :p

Fant en konverterer, så 17 eller 18 da ser det ut som.
Vis vedlegget 170525
Bare sett på nettet, men man bør vel prøve i fysisk butikk først. Ellers går det jo fint an å returnere! Kan ikke butikkene ta inn? :)
 
Bare sett på nettet, men man bør vel prøve i fysisk butikk først. Ellers går det jo fint an å returnere! Kan ikke butikkene ta inn? :)

Syns det er greit å prøve før jeg kjøper:)
Føler det blir for dumt å be dem ta det inn når jeg ikke aner hvilken str hun faktisk bruker, og de ikke selger noe av det:p hehe
 
Ikke noe jeg har tenkt på enda. Hun krabber ikke enda og når vi holder henne slik at hun står så er hun ganske ustø og veldig på tå! Hehe.. Kjøper nok ikke sko før hun begynner å gå :)
 
minste de hadde når jeg var på runde var str 19, som nok er litt stort enda, men vi bruker de ikke så mye. Har de på hvis vi skal i sandkassa eller noe bare :)
 
Har ikke kjøpt skikkelige sko ennå, bare slike "myke tøy sko" for å ha noe på utsiden av sokkene når vi skulle i bursdag. Men han har så store føtter at tviler på at det blir noe problem når han har begynt å gå. Kjøper ikke skikkelige sko før han går :)
 
Min er født i mars, og jeg har ikke giddet å kjøpe sko enda, siden han ikke går alene, så å gå ute er ikke noe alternativ foreløpig.
Husk å prøve sko på, ikke kjøpte brukt, og kjøpe gåsko som er stive bak hælen. :)
 
Kjøpte nylig disse :) Kjempegode når man øver på å gå, da de gir litt støtte bak og rundt anklene. Valgte å kjøpe str 21, selv om de er litt store enda. Målte foten på skobutikken, og han trenger egentlig bare str 19. Ganske dyre sko, så tenker det er greit at han kan ha dem en liten stund før de blir for små i alle fall :)
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1460407567.238785.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1460407567.238785.jpg
    178,1 KB · Visninger: 24
Kjøpte nylig disse :) Kjempegode når man øver på å gå, da de gir litt støtte bak og rundt anklene. Valgte å kjøpe str 21, selv om de er litt store enda. Målte foten på skobutikken, og han trenger egentlig bare str 19. Ganske dyre sko, så tenker det er greit at han kan ha dem en liten stund før de blir for små i alle fall :)

Ååå, de var kjempefine! ;)
 
Back
Topp