Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæææ har sett masse i 16-17 i hvert fall størrelse 2 er nok europeiske/amerikanske barnestørrelser?Hva vil str 2 si da? Minste jeg finner er 18, og det er altfor stort
Bare sett på nettet, men man bør vel prøve i fysisk butikk først. Ellers går det jo fint an å returnere! Kan ikke butikkene ta inn?Hvor har du funnet det? Jeg har bare vært i fysiske butikker da, men der er det minste 18 eller 18/19
Fant en konverterer, så 17 eller 18 da ser det ut som.
Vis vedlegget 170525
Bare sett på nettet, men man bør vel prøve i fysisk butikk først. Ellers går det jo fint an å returnere! Kan ikke butikkene ta inn?
Denne her likte jeg vi må vel ha str 18 (3 i amerikansk str)Hvor har du funnet det? Jeg har bare vært i fysiske butikker da, men der er det minste 18 eller 18/19
Fant en konverterer, så 17 eller 18 da ser det ut som.
Vis vedlegget 170525
Kjøpte nylig disse Kjempegode når man øver på å gå, da de gir litt støtte bak og rundt anklene. Valgte å kjøpe str 21, selv om de er litt store enda. Målte foten på skobutikken, og han trenger egentlig bare str 19. Ganske dyre sko, så tenker det er greit at han kan ha dem en liten stund før de blir for små i alle fall